افزایش فروش و بازاریابی

قاعده کلی در موفقیت مالی کسب سود بیشتر به صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد. شما با این 10 راهکار ارائه می توانید سود خود را در فروش و بازاریابی افزایش دهید و به موفقیت برسید.
1- ایجاد علاقه در مشتریان و تاثیر آن در افزایش فروش و بازاریابی
این فرایند به این صورت است که شما شرایطی را ایجاد کنید که مشتریان به سمت خرید محصولات شما ترغیب شوند و به محصولات شما علاقه مند گردند.
2- هدایت مشتریان و تاثیر آن در افزایش فروش و بازاریابی
یکی از روش های افزایش سود و بازدهی در تجارت تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل می باشد. در این فرایند سعی کنید مشتریانی را که علاقه مند به محصولات شما می باشند را با تکنیک های مختلف به سمت خرید محصولات شما هدایت کنید.
3- تعداد خرید هر مشتری و تاثیر آن در افزایش فروش و بازاریابی
شما باید بررسی های لازم را در تعداد خرید هر مشتری انجام دهید و سعی کنید هریک از مشتریان شما کالای بیشتری را در بازه های زمانی کوتاه تر خریداری کنند. با اجرای این استراتژی روی هر یک از مشتریان خود می توانید 10 درصد در هر فروش خود و به ازای هر مشتری موفقیت کسب کنید. سعی کنید مشتریان را به سمت خرید بیشتر با بازه های زمانی کوتاه تر هدایت کنید.
4- مقدار خرید هر مشتری و تاثیر آن در افزایش فروش و بازاریابی
یکی دیگر از فاکتور های افزایش سود و بازدهی در تجارت خود, بررسی مقدار خرید هر مشتری می باشد.
5- بررسی سود ناخالص به ازای هر فروش و تاثیر آن در افزایش فروش و بازاریابی
یکی از تکنیک های افزایش سود و بازدهی, بررسی سود ناخالص از هر فروش خود می باشد.
6- هزینه های تبلیغاتی خود را بررسی کنید
شما برای افزایش تعداد مشتریان خود باید با صرف هزینه, تبلیغاتی را انجام دهید. برای تبلیغات محصولات خود سعی کنید از ایده های خلاقانه ای استفاده کنید .
7- تعداد مشتریانی که از سوی مشتریان دیگر شما معرفی شده اند را افزایش دهید
یکی از راه های افزایش سود و بازدهی در تجارت افزایش تعداد مشتریانی است که از سوی مشتریان بالقوه شما معرفی می شوند.
8- حذف خدمات و فعالیت های پر هزینه و تاثیر آن در افزایش فروش و بازاریابی
بسیاری از شرکت ها با ارائه سرویس ها و خدمات پر هزینه به مشتریان خود دچار سود کمتری می شوند در حالی که به راحتی می توانند این سرویس ها را تغییر بدهند و یا حذف کنند بدون اینکه مشتریان خود را از دست دهند.
9- افزایش درآمد نسبت به مخارج و تاثیر آن در افزایش فروش و بازاریابی
سعی کنید شرایطی را در کسب و کار خود ایجاد کنید که در آن درآمد شما بیشتر از مخارج مصرفی شما باشد تا بتوانید سود حاصل در کسب و کار خود را افزایش دهید.
10- افزایش قیمت و تاثیر آن در افزایش فروش و بازاریابی.
در بسیاری از مواقع شما می توانید قیمت محصولات خود را 5 تا 10 در صد افزایش دهید, بدون اینکه مشتریان خود را از دست دهید. اگر محصولات شما دارای کیفیت مطلوبی می باشند شما می توانید قیمت محصولات خود را 5 تا 10 در صد افزایش دهید تا سود بیشتری کسب کنید ولی باید آگاهانه عمل کنید.
شما با اجرای 10 راهکار برای افزایش سود و بازدهی در تجارت خود می توانید پول بیشتری بدست آورید و موفقیت بسیاری در تجارت خود کسب کنید.

 

نوشته های مشابه