انواع یقه تی شرت ها

شاید بتوان گفت یقه تی شرت بیشترین تاثیر را در زیبایی و ظاهر شما دارد. یقه لباس علاوه بر تاثیری که بر ظاهر لباس دارد روی اندام و چهره نیز تاثیر گذار است. در طول سال های مثل هر چیز دیگری در دنیا، تی شرت هم دچار دگردیسی شد و در انواع مختلف یقه، دکمه ی، آرم دار و مدل های دیگر تولید و روانه بازار شد.

اگر در این روزهای گرم تابستانی شما قصد خرید و انتخاب تی شرت مناسب استایل خود را دارید پیشنهاد می کنم در ادامه این نوشته همراه با ما باشید.

  • یقه گرد

این نوع یقه بصورت منحنی دور گردن قرار می گیرد. یقه های گرد صورت را گردتر و پرتر نشان می دهند و برای صورت های استخوانی و لاغرتر مناسب هستند. تی شرت های یقه گرد خنک ترین و راحت ترین انواع تی شرت ها هستند و این قانون ساده را حتما یادتان بماند در گرم ترین روزهای تابستان، بهترین بالاپوش تی شرت یقه گرد است. 

  • یقه اسکوپ

این مدل یقه استخوان های ترقوه را به زیبایی نمایش می دهد و گردن را بلند تر می کند. برای افرادی با شانه پهن و یا صورت گرد و چاق مناسب نیست و اصلا پیشنهاد نمی شود.

  • یقه هفت

شاید در نگاه اول تی شرت های یقه هفت ( V شکل ) به اندازه یقه گردها جذاب به نظر نرسند اما مطئن باشید انواع یقه های هفت، اندام و گردن را کشیده و بلندتر نشان می دهند. از این رو بسیار مناسب افرادی با صورت گرد و اندام درشت هستند هرچه بازی و کشیدگی یقه هفت بیشتر باشد، گردن و بالاتنه کشیده تر به نظر می رسد، در نتیجه تاثیر بیشتری در کشیدگی و لاغری اندام دارد.

  • یقه قایقی

این نوع یقه لباس به صورت منحنی باز و به طور معمول در راستای سرشانه است. یقه قایقی برای افرادی با سرشانه پهن مناسب نیست زیرا پهنای سرشانه را به طور کامل، و گردن را کوتاه تر نشان می دهد. این نوع یقه برای افرادی با گردن لاغر و کشیده مناسب تر است.

نتیجه گیری:

در این نوشته سعی کردیم شما را با انواع  تی شرت یقه دار آشنا کنیم، خوشحال می شویم که سوال و نظرات خود را در بخش دیگاه ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید