ایده های تبلیغاتی برای فروش تی شرت

اگر شما صاحب یک کسب و کار در زمینه تولید و فروش تی شرت هستید، ممکن است بدانید که تاکتیک های تبلیغاتی در افزایش آگاهی از برند شما و فروش تی شرت شما موثر خواهد بود. تعدادی راه برای شروع تبلیغات وجود دارد و از آنجا که بسیاری از آنها هزینه کم و یا هیچ هزینه ای ندارند، آنها برای خطوط ساخته شده تی شرت و همچنین راه اندازی جدید مناسب هستند. با ایده های تبلیغاتی مناسب، می توانید به موفقیت کسب و کار تولید تی شرت خود کمک کنید.

برگزاری مسابقات

ممکن است به نظر برسد، اما یکی از بهترین راه های تبلیغ تی شرت شما این است که آنها را دور کنید. در حقیقت، دادن محصول به شما در واقع می تواند به افراد کمک کند تا با شرکت شما آشنا شوند، در حالی که آنها را در تلاش های تبلیغاتی خود قرار می دهند. مسابقه شما می تواند به سادگی یک قرعه کشی در نمایشگاه خیابانی یا کنسرت محلی باشد یا رقابت برای طرح های جدید پیراهن یا هنر. جذب یک مخاطب جدید که می توانید آن را تبلیغ کنید، ارزش چند رقم رایگان را دارد. و هنگامی که برندگان لباس پیراهن خود را شروع می کنند، شما برخی از تبلیغات اضافی “رایگان” را دریافت خواهید کرد.

طراحی طرح ها برای وب سایت ها و وبلاگ ها

بسیاری از سایت های بزرگ تی شرت و وبلاگ های آنلاین وجود دارد که از طرح های جدید و جالب پیراهن استفاده می کنند. بهترین بخش بودن در یکی از این سایت ها این است که این نوع تبلیغات دارای یک سطح ملی (یا حتی جهانی) است. سایت های تبلیغاتی تی شرت های محبوب و وبلاگ ها اغلب شرکت های جدید پیراهن و طرح های آنها را برجسته می کنند. تلاش کنید که طرح های خود را به طور منظم به این وبلاگ ها ارسال کنید.این نه تنها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی عالی عمل می کند، بلکه همچنین به شما کمک می کند شبکه ای از همکاران صنعت خود را بسازید.

حامی یک رویداد

در مورد همه رویدادهایی که شامل شرکت های تی شرت هستند فکر کنید: نژادها، رویدادهای خیریه، نمایشگاه های عمومی، جمع آوری کمک های مالی و غیره.با حمایت از رویداد با پیراهن، می توانید برای جامعه اهمیتی قائل شوید. به عنوان مثال، شما ممکن است پیشنهاد برای ارائه تی شرت برای مسابقه  محلی. به احتمال زیاد باید پیراهن ها با جزئیات رویداد چاپ شود، اما هنوز هم با طراحی و محل آرم خود، آزادی بیشتری خواهید داشت. به احتمال زیاد باید پیراهن ها با جزئیات رویداد چاپ شود، اما هنوز هم با طراحی و محل آرم خود، آزادی بیشتری خواهید داشت. حمایت مالی اغلب شامل تبلیغات چاپی در یک برنامه رویداد یا سایر فرصتهای تبلیغاتی نیز می شود.

از فیس بوک، توییتر و نمایش مشخصات عمومی استفاده کنید

مجله T-Shirt فهرست شبکه های اجتماعی را به عنوان یک راه موثر برای تبلیغ کسب و کار پیراهن شما انتخاب می کند. به ویژه هنگامی که شما جوانان را هدف قرار می دهید، فیس بوک، توییتر و Instagram وسایل نقلیه فوق العاده ای برای تبلیغ پیراهن خود ارائه می دهند. ایجاد یک صفحه فیس بوک برای کسب و کار شما به شما امکان می دهد عکس های طرح های جدید خود را آپلود کنید و با مشتریان و دوستان خود ارتباط برقرار کنید. شما حتی می توانید مسابقات را از طریق سایت های رسانه های اجتماعی برگزار کنید تا بیشتر مخاطبان خود را جذب کنید. توییتر و Instagram روش های آسان برای به اشتراک گذاشتن عکس های محصولات خود را به طور منظم ارائه می کنند. عادت به به اشتراک گذاشتن طرح های جدید و اخبار را به صورت روزانه، و همیشه تشویق مشتریان خود را به شما در کانال های رسانه های اجتماعی را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید