تی شرت تبلیغاتی به سفارش هایدا فست فود

در تهران طی دو دهه ۱۳۳۰ تا ۱۳۵۰ تعداد ساندویچ ‌فروشى‌ها از ده‌ هزار گذشت. در اوایل دهه ۱۳۴۰ ، همبرگر وارد بازار غذای ایران شد. همزمان با حرکت و رشد فست فود در ایران در اوایل دهه هفتاد “هایدا فست فود” در تهران متولد شد و با عرضه ساندویچ سرد سعی در پاسخ به نیاز و تقاضای زمان خود را داشت. غولی بزرگ در عرصه اغذیه اعم از کیفیت، قیمت مناسب، بهداشت، دکور و …. استقبال و تقاضای بالا سبب توسعه و افتتاح شعبات جدید شد.

با افزایش شعبات نیاز به احداث کارخانجات به منظور تولید مواد اولیه مورد مصرف رستورانهای زنجیره ای “هایدا” جدی تر شد که در حال حاضر این کارخانجات احداث و در حال فعالیت هستند. “هایدا” تنها مجموعه غذایی در ایران است که کلیه مواد مصرفی لازم خود را از مواد اولیه 100% طبیعی، ارگانیک و بدون اسانس تهیه و تولید می کند. این امر باعث شده که به مدت چهار سال برند برتر فست فود در ایران بوده و در تولید محصولات کارخانه جایگاه تولید کننده نمونه استاندارد و بهداشت را کسب نماید که خود افتخاری عظیم در این راستا می باشد.

تی شرت تبلیغاتی فست فود هایدا

تعریف تی شرت

تی شرت نوعی پیراهن است که برای پوشاندن بالا تنه به کار می رود. معمولا تی شرت ها دکمه و یقه ندارد و آستین های کوتاهی دارند اما در صنعت تبلیغات جایگاه ویژه و خاصی دارد که می توان به انواع تی شرت تبلیغاتی جودون، پنبه پلی استر، پنیه سوپر، فلامنت و… اشاره کرد.

چرا تولید تی شرت تبلیغاتی:

اگر برای تهیه هدیه تبلیغاتی مجموعه خود نیاز به یک محصول ماندگار دارید و می خواهید با هزینه ای مناسب محصول شما مورد استقبال بیشتری قرار گیرد می توانید از یک تی شرت بعنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. تی شرت با توجه به نوع پارچه و مدل آن کاربردهای مختلف درون سازمانی یا برون سازمانی خواهد داشت. و اغلب مخاطبین از آن در طولانی مدت استفاده خواهند گرد.

اگر شما سازمانی دارید که در آن تعدادی نیروی کار یا کارمند مشغول فعالیت هستند می توانید جهت یکدست شدن ظاهر آنان با توجه به موقعیت پرسنل اقدام به تهیه تی شرت سازمانی نمائید. در محیط کارگاهی و یا اداری می توانید تی شرت اختصاصی خود را سفارش دهید.

انتخاب مدل یقه تی شرت:

طرفدار تی شرت یه گرد هستید یا تی شرت یقه هفت، هر دو نوع این یقه ها محبوب هستند اما در حالت کلی بستگی به سلیقه شما دارد. تی شرت های یقه گرد، مناسب افرادی است که بالاتنه ظریفی دارند چون باعث می شود بالاتنه و سرشانه آنان بزرگ تر از حالت طبیعی اش بنظر بیایید اما تی شرت یقه هفت معمولا مناسب مصرف کننده هایی است که بالاتنه بزرگی دارند. شکل این یقه در این مدل باعث می شود بالاتنه شما جع و جورتر به چشم بیایید.

مدل های معمول در تولید تی شرت:

تی شرت یقه گرد از جنس پنبه یکرو جزو ساده ترین مدل های تی شرت می باشد. تی شرت یقه دکمه دار یا یقه شکاری جزو تی شرت های سازمانی یا رسمی تر می باشد. تی شرت یقه هفت نیز مانند تی شرت یقه گرد مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به فصل گرما یا سرما می توان از تی شرت های آستین بلند یا آستین کوتاه استفاده کرد.

جنس تی شرت:

با توجه به قیمت و فصل مورد استفاده می توانید از پارچه های نازک تر یا ضخیم تر استفاده کنید. بطور معمول پارچه یکرو پنبه قیمتی مناسب تر به نسبت پارچه جودون دارد و ضخامت پارچه پنبه به نسبت پارچه جودون کمتر و خنک تر می باشد. پارچه اسپان یا ترکیب پبنه و پلی استر نیز در ضخامت پارچه نقش دارد و همچنین باعث حفظ گرمای بیشتر و بعضا در تابستان باعث ایجاد تعریق بیشتر نیز می گردد. مد نظر داشته باشید که پارچه ضخیم تر دلیل بر کیفیت بهتر پارچه نمی باشد. بلکه فقط میزان مواد مصنوعی آن یا الیاف غیر طبیعی پارچه بیشتر است که باعث می شود ضخامت پارچه بیشتر گردد.

بهترین اندازه تی شرت:

تی شرتی که می پوشید خیلی چیزها را درباره شما بیان می کند، اگر تی شرت خیلی شل باشه و آستین هاش از شونه هاتون افتاده باشه، به همه میگین که خیلی وقته از خودتون دست کشیدین. تی شرت مناسب قسمت هایی از بدنتان را که دوست دارین نمایان باشند را به بهترین حالت نشون میده. اگر در مورد بدنتون زیاد احساس اعتماد بنفس نمی کنید، می تونین از تی شرت های با تن خور کلاسیک و نورمال انتخاب کنید و در عوض به جزئیات رنگ تی شرت، نوع یقه و جنس آن زیاد حساسیت به خرج بدین.

در حالت کلی این توصیه برای اکثر مردها صدق می کند:

  • یک تی شرت کلاسیک هیچ وقت نباید از قسمت بالایی باسن ها پایین تر باشد
  • تی شرت آستین کوتاه نباید بیشتر از نصف بازوهاتون پایین باشه
  • یک تی شرت مناسب هیچ وقت نباید خیلی تنگ باشه و باعث بشه هنگام حرکت دادن بدنتون احساس ناراحتی کنین

چه مدل چاپی برروی تی شرت برای سفارش شما مناسب تر هست:

اگر سفارش تی شرت شما تعداد محدود و کمی می باشد و برای مصرف شخصی نیاز به چاپ دارید باید از تی شرت آماده و امکان چاپ بر روی این مدل ها استفاده کنید. به طور معمول تی شرت اسپان یا تمام پنبه می تواند برای شما مورد استفاده قرار بگیرد. که در مدل اسپان هزینه چاپ شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و نوع چاپ شما به صورت سابلیمیشن می باشد.

در مدل تی شرت پنبه شما امکان چاپ سابلیمیشن را ندارید اما می توانید بصورت چاپ دیجیتال پرینتری اقدام به چاپ طرح خود بر روی تی شرت نمائید.

اگر سفارش شما بصورت سازمانی و تعداد بالا می باشد می توانید از فرایند گلدوزی، چاپ استیکر، چاپ سیلک استفاده نمائید.

چرا انتخاب تی شرت آرام:

کیفیت بالا، با استفاده از بهترین پارچه های تولیدی داخل کشور و بهترین پارچه های وارداتی که از بالاترین سطح استاندارد و کیفیت در نوع خود برخوردار می باشند باعث می گردد تا محصول نهایی با کیفیت بالا و دوام طولانی به دست سفارش دهنده برسد.

قیمت ایده آل، در کنار کیفیت ایده آل تی شرت آرام با توجه به کیفیت محصول نهایی از لحاظ پارچه، نوع دوخت و استفاده از بهترین دکمه و زیپ و آستر در تولید پوشاک خود کیفیت پوشاک تولیدی را ضمانت نمونه و در هر صورتی که محصول تولید شده ایرادی خارج از توافق صورت گرفته داشته باشد هزینه آن عودت داده می شود.

تعهد به زمان و وعده به مشتریان، تمامی سفارشات مشتریان بر اساس زمان بندی تعهد شده بین کارفرما و پیمانکار تحویل داده می شود و تی شرت آرام تا به امروز توانسته است بیش از ۹۲% رضایت مشتریان خود را جلب نموده و تمامی سفارشات را در زمان مقرر و کیفیت عالی تحویل داده است.

در انتها تی شرت آرام با بهره گیری از افراد متخصص و با استفاده از بهترین نوع پارچه و دوخت این آمادگی را دارد تا به شما مشتریان عزیز خدمات تولید انواع تی شرت و کلاه تبلیغاتی با بهترین قیمت ارائه کند. شما می توانید سایر بخش های وب سایت تی شرت آرام دیدن فرمایید تا با خدمات بیشتر ما آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید