تی شرت تبلیغاتی

همیشه در بازار رقابتهای تبلیغاتی، کسب و کارهایی موفق خواهند بود که شناخت کاملی از روش های موثر تبلیغات و برگ برنده های آن داشته باشند که البته این با کمی تحقیق و استفاده از مشاوره های تبلیغاتی متخصصین تبلیغات تا حدی به دست خواهد آمد منتها به شرطی که اراده و باور به تبلیغات موثر و هوشمند هم توسط صاحبان کسب و کارها وجود داشته باشد. مثلا امروز هدایای تبلیغاتی به عنوان روشی مبتنی بر محبت، تاکتیک فوق العاده موثر و مدرنی برای تبلیغات کسب و کارها و توسعه برندینگ آنها قلمداد می شوند و برخی کالاهای استفاده شده برای هدیه تبلیغاتی نیز مثل تی شرت تبلیغاتی جزو برگ برنده های تبلیغات و به نوعی کارت آس انواع هدایای تبلیغاتی به حساب می آید.

[su_button url=”http://tshirtaram.com/%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1/” target=”blank” background=”#ffc20f” icon=”icon: hand-o-left”]مشاهده برخی از نمونه کارهای تولید شده[/su_button]

[su_spacer size=”10″]

راهنمای انتخاب تی شرت برای هدیه تبلیغاتی

ممکن است این سؤال اساسی بسیاری از صاحبان کسب و کارها باشد که برای هدیه تبلیغاتی چه نوع تی شرتی مناسب است؟

آیا هر تی شرتی را می توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مطلوب در نظر گرفت و برای سفارش و تولید آن اقدام نمود؟

در پاسخ باید گفت هرچند امکان این وجود دارد که هر تی شرتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی جذاب و پرکاربرد استفاده شود و مخاطبان و مشتریان را به وجد آورد ولی روی دیگر قضیه هزینه ای است که کسب و کارها باید بپردازند که بسیار مهم است و یک تی شرت گران قیمت در حوزه تبلیغات چندان کارایی نخواهد داشت.

بر این اساس باید روی تی شرت هایی حساب باز کرد که در عین کیفیت خوب و مناسب از قیمت های ارزانی برخوردارند که می توان به تی شرت های ساخته شده از جنس الیاف مصنوعی چون پلی استر و فلامنت و… یا ترکیبی از الیاف مصنوعی با الیاف طبیعی چون پلی استر و پنبه و… اشاره داشت. البته ممکن است مخاطبان و مشتریان یک کسب و کاری مثل مدیران و… خاص باشد که در اینصورت استفاده از تی شرت های ساخته شده با الیاف طبیعی مرغوب هم برای هدیه تبلیغاتی درنظر گرفته می شود. با اینحال در مجموعه تی شرت آرام با انجام مشاوره های تخصصی و حرفه ای تر در هر چه انتخاب بهتر تی شرت در کنار شما خواهیم بود.

[su_custom_gallery source=”media: 6026,6025,6029,6027,6028″ link=”lightbox” width=”150″ height=”150″ title=”never”]

چرا تی شرت تبلیغاتی

اگر شما سازمانی دارید که در آن تعداد نیروی کار یا کارمند مشغول فعالیت هستند می توانید جهت یکدست شدن ظاهر آنها با توجه به موقعیت پرسنل اقدام به تهیه تی شرت سازمانی نمائید. تی شرت آرام تولید کننده انواع تی شرت تبلیغاتی از قبیل: تی شرت جودون، تی شرت اسپان، تی شرت پنبه و تی شرت یقه دار با طرح اختصاصی شما بدون محدودیت در طرح و رنگ بندی.

چاپ تی شرت تبلیغاتی

مجموعه تی شرت آرام با در اختیار داشتن کارگاه های تخصصی چاپ که بهره مند از پیشرفته ترین و کاملترین دستگاه های چاپ می باشد در کنار وجود نیروهای فنی متخصص در امور چاپ که کاربرد و استفاده های هر روش چاپ بر روی انواع پارچه ها را می داند، در خدمت عموم مردم و مشتریان و مخاطبان خود است تا با انجام مشاوره های لازم، بهترین خدمات چاپ تی شرت اعم از چاپ سابلیمیشن، چاپ دیجیتال، چاپ سیلک اسکرین و…  را ارائه نماید.   

هزینه های چاپ تی شرت به روش چاپ  آن بستگی دارد و برخی روش ها چون چاپ دیجیتال یا سابلیمیشن که از طریق آنها عکس و تصاویر چند رنگ با کیفیتی فوق العاده بالا و با جزئیات دقیق بر روی تی شرت چاپ می شود به نسبت سایر روش ها بالاست. با اینحال بخشی از قیمت ها نیز بستگی به خود مراکزی دارد که خدمات چاپ ارائه می دهند. در مجموعه ما، خدمات چاپ تی شرت با بهترین کیفیت و قیمت های واقعا به صرفه و مناسب انجام می پذیرد.

قیمت تی شرت تبلیغاتی

قیمت تی شرت تبلیغاتی تابع جنس پارچه مورد استفاده در آن است و هرچه در ترکیبات نخ پارچه آن از الیاف طبیعی بیشتری استفاده شده باشد طبعا قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. اما با این وجود خرید از مراکز تولیدی غیر واسطه و با تجربه چون تی شرت آرام به شما کمک خواهد کرد تا در دام واسطه ها و تازه کارها گرفتار نشوید و تی شرت با کیفیت را با قیمت های مناسبی تهیه و خریداری نمایید.