داستان زندگی تی شرت شما

چه چیزی باعث مالکیت لباس ما و استفاده پایدار از آن می شود؟

همه ما تی شرت های خود را در رنگ ها، سبک ها و پارچه های مختلف داریم.برخی از لوازم مورد علاقه قدیمی ما برای سال ها بوده اند، بعضی از ما اخیرا خریداری کرده ایم.برای ارزان بودن و به همین دلیل ما احتمالا بیش از حد در مورد داستان های پشت تولید خود فکر نمی کنیم،سفرهایی که آنها انجام می دهند و پیگیری اینها برای پایداری اجتماعی و محیط زیست می باشد.

آنچه ما می خواهیم انجام دهیم این است که به شما کمی بیشتر در مورد داستان تی شرت خود را از طراحی تا پایان زندگی بگویید و به شما فرصتی برای به اشتراک گذاشتن داستان از تی شرت خود را.
ما امیدواریم شما لذت بردن از مطالعه داستان تی شرت و یادگیری کمی بیشتر در مورد مسائل مربوط به پایداری اجتماعی و محیط زیست از طریق زندگی تی شرت.
کل روند از طراحی به خانه شما می تواند تا 6 ماه باشد و شامل 6 ماه طول نمی کشد تا پنبه را از دانه تا محصول برداشت پنبه تهیه کند.
وقتی که یک تی شرت را خریداری می کنی فکر می کنی چه چیزی بر تو تاثیر می گذارد. چه عواملي براي شما مهم چه عواملي براي شما مهم هستند؟ آیا شما می دانیدآیا شما می دانید یا مراقبت از تی شرت که شما در حال خرید است پایدار است؟

خرده فروشان و طراحان در تلاش برای بهبود پایداری لباس های ما با چالش های فراوان روبرو هستند.هم اجتماعی، هم اخلاقی و هم محیطی. این وبلاگ ها را بخوانید تا بیشتر در مورد چالش هایی که با آن روبرو هستند و برخی از چیزهایی که آنها برای حل این چالش ها انجام می دهند را درک کنید.

شما همچنین می توانید به نظرسنجی بروید و برخی از عواملی را که هنگام انتخاب یک تی شرت شما را تحت تاثیر قرار می دهند، در نظر بگیرید.

نوشته های مشابه