تی شرت پنبه

همیشه در بازار رقابتهای تبلیغاتی، کسب و کارهایی موفق خواهند بود که شناخت کاملی از روش های موثر تبلیغات و برگ برنده های آن داشته باشند که البته این با کمی تحقیق و استفاده از مشاوره های تبلیغاتی متخصصین تبلیغات تا حدی به دست خواهد آمد منتها به شرطی که اراده و باور به تبلیغات موثر و هوشمند هم توسط صاحبان کسب و کارها وجود داشته باشد.

[su_quote]امروز هدایای تبلیغاتی به عنوان روشی مبتنی بر محبت، تاکتیک فوق العاده موثر و مدرنی برای تبلیغات کسب و کارها و توسعه برندینگ آنها قلمداد می شوند و برخی کالاهای استفاده شده برای هدیه تبلیغاتی نیز مثل همین تی شرت پنبه جزو برگ برنده های تبلیغات و به نوعی کارت آس انواع هدایای تبلیغاتی به حساب می آید.[/su_quote]

 لذا این موضوع از چند جهت قابل واکاوی است یکی اینکه از نظر عموم مردم، جنس پنبه بهترین جنس پارچه است و هر البسه ای که دارای این جنس باشد از نظر آنها خوب و مرغوب به حساب می آید که شاید این اولا از کم اطلاعی و دوما بخاطر سابقه تاریخی استفاده از الیاف پنبه باشد که برای مدتی طولانی در غیاب الیاف دیگر حداقل تا جنگ جهانی دوم که مزارع مختلف پنبه بمباران شده بود و بشر مجبور به استفاده از منابع دیگر چون تولید الیاف مصنوعی و سایر الیاف طبیعی بدون کشت در مزارع  بود، تنها الیاف طبیعی مرغوب و پرکاربرد در تولید البسه  محسوب می شد و هنوز هم با گذشت سالها الیاف مرغوب و پر استفاده ای به حساب می آید. و سوما وجود  مزارع کشت آن در بسیاری از نقاط ایران باشد که سبب می شود مردم بیشتر این الیاف طبیعی پرکاربرد را بشناسند.

[su_button url=”http://tshirtaram.com/%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1/” background=”#ffc20f” icon=”icon: hand-o-left”]مشاهده برخی از نمونه کارها[/su_button]

[su_spacer size=”10″]

با این اوصاف تی شرت پنبه از نظر مردم بهترین جنس تی شرت است و تولید تی شرت های دارای جنس پنبه بهتر می تواند نظر آنها را به خود جلب نماید. حتی اگر علت خوب بودن تی شرت پنبه را ندانند. با اینحال این نوع تی شرت بدون اینکه تبلیغی برای آنها صورت گیرد بنابر آنچه گفتیم البسه محبوبی هستند و مخاطبان بسیاری هم دارند و می توانند تحت قالب هدیه تبلیغاتی محصولی کارآمد باشند که در ادامه بیشتر بدان خواهیم پرداخت.

الیاف پنبه و پارچه آن چگونه تولید می شود؟

الیاف پنبه به صورت مستقیم با کاشت گیاه پنبه در مزارع کشاورزی به دست می آید. در واقع پس از اینکه زمان برداشت پنبه می شود غلاف گیاه پنبه که پوشش محافظ دانه آن است از داخل غنچه آن جمع آوری شده و سپس توسط ماشین های پنبه پاک کنی غلاف از دانه جدا می شود. لذا آنچه باقی می ماند غلاف بدون دانه یا همان پنبه خام است که در کارخانه های نساجی طی دو فرآیند ریسندگی و بافندگی در اولی تبدیل به نخ پنبه و در دومی به پارچه پنبه تبدیل می شود. هرچند پروسه برداشت پنبه در گذشته توسط کارگران انسانی انجام می پذیرفت و امروز هم شاید در برخی نقاط هنوز به این شکل باقی مانده باشد اما اغلب کشاورزان این روزها ترجیح می دهند تا با ماشین های اتوماتیک این کار را انجام دهند و محصولات خود را زودتر برداشت نمایند.

[su_custom_gallery source=”media: 5724,5737,5728,5727,5738″ link=”lightbox” width=”150″ height=”150″ title=”never”]

کاربرد و استفاده های تی شرت پنبه

اصولا تی شرت ها با شکل و شمایل تی مانندشان در وحله اول برای این تولید می شوند که در فصل گرم تابستان به مخاطبانشان خنکی و راحتی ببخشند. بخصوص تی شرت پنبه بخاطر اینکه از الیاف پنبه طبیعی تولید می شود لذا پارچه ای قابل تنفس دارد که هوا در آن تهویه می شود وکمتر عرق می کند و در نتیجه خنک است. همچنین تی شرت پنبه به جهت عدم ایجاد حساسیت می تواند مورد استفاده کودکان واقع شود یا آنهایی که به پوشاک دارای الیاف مصنوعی حساسیت دارند. با اینحال نرمی و لطافت پوشاک ساخته شده با الیاف پنبه که چیزی از الیاف طبیعی ابریشم کم ندارد در کنار دوام و ماندگاری خوب آن سبب می شود که امروز کاربرد و استفاده های تی شرت پنبه گسترش پیدا کند و به عنوان یک تی شرت محبوب، مورد استفاده عموم مردم و حوزه تبلیغات قرار بگیرد.

انواع تی شرت پنبه

در واقع انواع تی شرت پنبه را می توان هم بر اساس ترکیب جنس آن با الیاف دیگر دسته بندی کرد که معمولا برای از بین بردن برخی معایب الیاف طبیعی پنبه چون چروک شدگی یا آب رفتگی به هنگام شستشو و… انجام می پذیرد که برای رفع آن با درصد کمی از الیاف مصنوعی چون پلی استر، لاکرا و… ترکیب می شود و هم بر اساس ساختار کلی آن که به دو شکل تی شرت پنبه آستین کوتاه و تی شرت پنبه آستین بلند تولید می شود و یا بر اساس شکل و طراحی آن که به صورت های تی شرت پنبه یقه گرد، تی شرت پنبه یقه دار، تی شرت پنبه بدون یقه و… دارای انواع گسترده ای است. امروز 75 درصد تولیدات انواع تی شرت از نخ پنبه یا در ترکیب با نخ پنبه تولید می شوند.

مخاطبان تی شرت پنبه چه کسانی هستند؟

عموم مخاطبان تی شرت پنبه کسانی هستند که می خواهند فصل تابستان را با یکی از حرفه ای ترین تی شرت های مناسب آن فصل که به خنکی و راحتی شهره می باشد سپری کنند. همچنین رد پای مخاطبان این نوع تی شرت را می توان در حوزه های ورزشی یافت که به جهت نرمی و لطافت و همچنین عدم تعریق، محصولی مناسب برای انواع ورزش به شمار می آید. علاوه بر آن استفاده به عنوان لباس زیر برای جلوگیری از تعریق در نوع تی شرت پنبه بدون یقه هم مخاطبان خاص خودش را دارد. با اینحال افرادی که دارای مشاغل ملزم به فعالیت در محیط های گرم یا آب و هوای گرم هستند نیز از مخاطبان تی شرت پنبه به شمار می آیند. از دیگر مخاطبان تی شرت پنبه نوجوانان و جوانان هستند که به واسطه طراحی مدرن و خلاقانه تی شرت ها همواره جزو مخاطبان آن بوده اند.

نقش و اهمیت تی شرت پنبه در حوزه تبلیغات

اجازه بدهید با یک مثال توضیح بدهیم. مثلا فکرش را بکنید طراحان مد و پوشاک در دنیا برای اینکه طرح مد لباس خود را به نمایش بگذارند افرادی را استخدام می کنند تا آنها را بپوشند و سپس در یک سالن مد یا نمایش مد به میان خریداران و تولید کنندگان آمده و  آن را به نمایش می گذارند که در قبال این فعالیت پول هم دریافت می کنند. حال همین موضوع را تعمیم بدهید به دنیای تبلیغات که با شگرد های خاص خودش تحت عنوان هدیه تبلیغاتی بر روی انواع تی شرت از جمله تی شرت پنبه که در میان عموم مردم محصولی محبوب نیز هست، اقدام به چاپ تبلیغات اعم از طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی می کند و سپس با اهداء به مخاطبان که بسیار هم خواهند بود، پیام تبلیغاتی خود را با هر بار استفاده آنها از هدیه تبلیغاتی، در معرض دید عموم می گذارند.

[su_quote]به زبان ساده تر در قبال لطفی که صاحبان کسب و کارها می کنند و محصولی را تحت قالب هدیه تبلیغاتی به مخاطبانشان اهداء می کنند. آنها نیز محصول تبلیغاتی آنها را پوشیده و استفاده کرده و موجبات تبلیغ و توسعه نام و برند آن کسب و کار را فراهم می آورند که اگر تی شرت باشد با تردد آنها در سطح شهر همچون یک رسانه تبلیغات محیطی متحرک عمل می کند. فقط یک موضوع اساسی وجود دارد که می بایست بدان توجه کرد و آن تولید هدیه تبلیغاتی مناسب و درخوری است که بتواند مخاطبانتان را مجاب به استفاده کند. هدایای تبلیغاتی بی کیفیت یا آنهایی که صرفا به چاپ تبلیغات روی آن اهمیت داده اند، به ندرت توسط مخاطبان استفاده می شود. لذا از همین نکات بخوبی می توان به اهمیت محصولات محبوب در حوزه تبلیغات از جمله تی شرت پنبه در اقناء مخاطبان برای استفاده از آنها پی برد.[/su_quote]

خدمات چاپ روی تی شرت پنبه

روش های چاپ متنوع و متداولی برای انجام پروسه چاپ تبلیغات بر روی تی شرت پنبه وجود دارد که هرکدام بسته به سلیقه و نوع طرح و تصویری که قرار است بر روی تی شرت پنبه چاپ شود انتخاب می گردد. این روش های چاپ بر روی تی شرت پنبه از چاپ مستقیم، چاپ حرارتی، چاپ سیلک، گلدوزی، چاپ سابلیمیشن و … تشکیل یافته است. بر این اساس در مجموعه تی شرت آرام تمام خدمات انواع چاپ از جمله چاپ سابلیمیشن که یکی از بهترین روش ها برای چاپ بر روی تی شرت پنبه می باشد، توسط متخصصین خبره در امور چاپ صورت می پذیرد که کیفیت نهایی خوب و قابل تضمینی را ارائه می نماید. ما همواره در مجموعه تی شرت آرام معتقدیم که چاپ با کیفیت اثر تبلیغاتی آن را دوچندان می کند.

قیمت تی شرت پنبه

آنچه در قیمت تی شرت پنبه تاثیرگذار خواهد بود علاوه بر جنس، مدل و طراحی و کیفیت دوخت آن، عواملی دیگری چون جایی که از آن خرید می کنید هم تاثیرگذار خواهد بود. همیشه وجود آفرها و پیشنهادات تخفیف یا مشاوره های تخصصی و مهمتر از همه عدم واسطه گری که به کاهش جدی قیمت کمک خواهد کرد از جمله مواردی است که با خرید از مراکز معتبر تولیدی چون تی شرت آرام بدان دست خواهید یافت. لذا این موضوع براحتی می تواند از هزینه های تبلیغاتی شما در سفارش تی شرت پنبه بکاهد. با اینحال اگر بخواهیم کیفیت و دوام و استحکام تی شرت پنبه را تقسیم بر قیمت آن بکنیم یکی از بهترین محصولات به لحاظ قیمتی برای استفاده در حوزه تبلیغات می شود.