تی شرت اسپان

به فراخور گذر زمان تی شرت ها نیز متنوع شدند و گسترش پیدا کردند و در طرح و شکل ها و جنس و متریال های مختلف به بازار عرضه شدند که البته اگر از محبوبیت و اقبال عمومی برخوردار نمی شدند شاید قضیه فرق می کرد و امروز به عنوان پوشاکی پر استفاده و پر مخاطب از آنها یاد نمی شد. که طبیعتا این محبوبیت را می بایست در ویژگی های ذاتی این نوع البسه چون خنکی و راحتی و ساختار مدرن تی شکل (T) آنها دانست. [su_quote]یکی از انواع محبوب تی شرت ها را می توان تی شرت اسپان قلمداد کرد که اتفاقا علاوه بر محبوبیت عمومی، در حوزه تبلیغات و بازار مصرف آن نیز از طرفداران پر و پا قرصی به جهت پارچه آن که امکان چاپ عالی را می دهد و قیمت مناسب و رنگ بندی همه پسندی که دارد، برخوردار است.[/su_quote]

تی شرت اسپان چه نوع تی شرتی است؟

تی شرت اسپان به لحاظ شکل و ظاهر هیچ فرقی با سایر تی شرت ها ندارد و تفاوت شاید فقط در جنس ساخت و بافت آن باشد. در واقع تی شرت اسپان از پارچه نوعی مواد و متریال ساخته می شود که فاقد بافت نخی است و اصطلاحا بدون بافت یا نبافته سوزنی نامیده می شود که بدان تی شرت ویسکوز یا تی شرت سابلیمیشن نیز می گویند.

حال شاید برای شما سوال پیش بیاید که اگر فاقد الیاف بافته نخی است پس چگونه ساخته می شود؟ در جواب این سوال می توان گفت که الیاف پارچه آن به شکل پرسی تولید می شود و تار و پودی بافته شده وجود ندارد. از این پارچه به جهت ویژگی های خوب و مثبتی که دارد از جمله تنوع در ضخامت و قیمت مناسب برای تولید تی شرت استفاده می شود که محصول نهایی تحت نام تی شرت اسپان شناخته می شود.

[su_button url=”http://tshirtaram.com/%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1/” background=”#ffc20f” icon=”icon: hand-o-left”]مشاهده برخی از نمونه کارها[/su_button]

[su_spacer size=”10″]

کاربرد و استفاده های تی شرت اسپان

در واقع تی شرت اسپان به جهت شکل تی مانند بدون آستینی که همچون سایر تی شرت ها دارد و همچنین الیاف سوزنی شکل پارچه آن که تهویه و گردش هوای بهتری را سبب می گردد، اصولا پوشاک خنک و راحتی محسوب می شود و آن را مناسب هوای گرم و فصل تابستان می کند. همچنین یکی از بهترین انواع تی شرت برای هدیه تبلیغاتی است. چون علاوه بر قیمت تمام شده ارزانی که دارد، انجام چاپ تبلیغات بر روی پارچه این مدل تی شرت کیفیت بسیار مطلوبی دارد. با این حساب کسب و کارهای مختلف بسیار علاقه دارند که توسعه برندینگ و رونق کسب و کار خود را با محصولی تجربه کنند که از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار است و می تواند در هزینه های تبلیغاتی آنها نه تنها صرفه جویی بعمل آورد بلکه چاپ بهتر و زیبایی بصری فوق العاده ای هم در تن افراد ایجاد نماید.

جنس و کیفیت تی شرت اسپان

تی شرت اسپان از پارچه ای سوزنی شکل و بدون بافت به اسم اسپان دوخته و تولید می شود که جنس پارچه آن بر پایه ماده ای به نام پروپیلن است و معمولا به صورت ترکیب با الیاف دیگر چون پنبه و پلی استر و… شکل نهایی خود یعنی پارچه اسپان را به دست می آورد. نوع رایج پارچه اسپان مورد استفاده در تولید تی شرت از 100 درصد ترکیبات الیاف خارجی خود به صورت 60 درصد پلی استر و 40 درصد پنبه بهره می برد. و در خصوص کیفیت چاپ روی تی شرت اسپان گفته می شود تا زمانی که عمر دارد و کار می دهد چاپ روی آن که مزین به انواع تبلیغات کسب و کارها است، حتی در مقابل بارها شستشو سالم و با کیفیت خواهد ماند. این نکته بسیار مورد علاقه حوزه تبلیغات می باشد.

انواع تی شرت اسپان

 بطور کلی پارچه اسپان جز ویژگی های خاص و فوق العاده اش به لحاظ استفاده در دوخت و تولید تی شرت هیچ فرقی با بقیه پارچه های مرسوم در دوخت و تولید تی شرت ندارد و از آن می توان برای تولید انواع تی شرت موجود در بازار همچون تی شرت های آستین کوتاه و آستین بلند، تی شرت های یقه دارد و بدون یقه و و حتی تی شرت های دارای سایز و اندازه و اسلیم فیت و… استفاده کرد. علاوه بر آن به جهت اینکه طرح و عکس بر روی پارچه اسپان به بهترین شکل ممکن چاپ می شود لذا بیشتر روی این زمینه کار می شود و انواع بسیار گسترده ای از آن به لحاظ طراحی چاپ وجود دارد. همچنین نوع تبلیغاتی آن که در قالب هدیه تبلیغاتی برای اهداء به مخاطبان و مشتریان تولید می شود و بسیار هم طرفدار دارد.

مخاطبان تی شرت اسپان

با توجه به اینکه چاپ آرم و لوگو یا هر طرح و تصویر دیگری بر روی پارچه این نوع تی شرت به خوبی می نشیند و به قول عامیانه بسیار خوب از آب در می آید لذا باعث ایجاد نوعی جذابیت بصری هم خواهد شد. با اینحال تی شرت اسپان بسیار مناسب شرکت ها و سازمان ها و کسب و کارهایی است که به تبلیغات بهتر در قالب شکل نوینی از تبلیغات یعنی هدیه تبلیغاتی می اندیشند و بدشان هم نمی آید در هزینه های تبلیغاتی شان صرفه جویی شود. همچنین علاوه بر حوزه تبلیغات، نوجوانان و جوانان و همینطور ورزشکاران یا کسانی که به یک لباس خنک و راحت نیاز دارند و حتی مد و زیبایی از جمله مخاطبان گسترده این نوع تی شرت محسوب می شوند.

ویژگی های بارز تی شرت اسپان

  • امکان چاپ هر نوع طرح و لوگو یا تصویر و عکس با درجه کیفیت بالا و ماندگاری طولانی بر روی آن
  • تی شرت خنک و راحتی است.
  •  در ساخت پارچه آن از الیاف طبیعی پنبه استفاده شده است که تا حدی مضرات استفاده از الیاف مصنوعی را تعدیل می کند.
  •  قیمت مناسب و ارزان تولید آن
  • استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی در حوزه تبلیغات و ایفای نقش رسانه تبلیغات محیطی متحرک
  •  تنوع طرح و رنگ
  • تنوع ضخامت پارچه آن
  •  عدم محدودیت سنی استفاده از تی شرت اسپان حتی برای کودکان
  • استفاده از آنها به عنوان پوشش زیر لباس های زمستانی درفصل سرد زمستان

قیمت تی شرت اسپان

عموما از آنجائیکه قیمت تی شرت اسپان مناسب و مقرون به صرفه است لذا کسب و کارها برای تهیه آن به عنوان هدیه تبلیغاتی، با هر سطح درآمدی زیاد به مشکل نخواهند خورد. اما نکته ای وجود دارد و آن اینکه بعضا هزینه های تمام شده محصولات از جمله تی شرت اسپان وابستگی مستقیم به مرکز و جایی دارد که این خدمات یعنی تولید و عرضه یا چاپ آن را ارائه می دهد. مثلا شک نکنید که هزینه های تولید و چاپ تی شرت اسپان در یک شرکت جدید التأسیس یا یک تولیدی نوپا و تازه کار به مراتب بالاتر از یک شرکت باتجربه و پر سابقه چون تی شرت آرام و…  است. در واقع روند تولید چم و خم های زیادی دارد که اگر بلد باشی از هزینه های خود کاسته ای و این مهم نیز تنها با تجربه و تخصص به دست می آید.