راهنمای انتخاب تی شرت

این روزها صنعت مد و زیبایی و پوشاک آنقدر پیشرفت داشته است که حتی می تواند با طراحی پوشاک مختلف تغییرات اساسی در تیپ و ظاهر افراد ایجاد کند و بسیاری از تیپ و استایل های نامتعادل و اندام های غیر ایده آل را در جهت نزدیک کردن و تبدیل به تیپ و ظاهر ایده آل و مطلوب بکوشد. و از آنجائیکه بشر طالب زیبایی است لذا همواره به دنبال کشف زیبایی ها بوده است و از هرچیزی که بتواند به او زیبایی ببخشد استقبال می کند. یکی از این البسه محبوب و پر کاربرد تی شرت ها هستند که امروز بخش اعظم البسه اغلب افراد را تشکیل می دهند و اصولا مد روز و پوشاکی زیبا و محبوب محسوب می شوند.

لذا این محبوبیت تی شرت ها از نگاه تیزبین طراحان مد و تولیدکنندگان بدور نمانده و امروز انواع طرح و مدل های بروز تی شرت را شاهد هستیم که هر یک چه در طراحی و مدل و چه در رنگ بندی و جنس تی شرت تغییرات محسوس و غیرمحسوسی با اولین تولیدات تی شرت ها در اواسط قرن بیستم داشته اند. امروز آداب پوشیدن لباس مثل گذشته نیست و برای خود اصولی پیدا کرده است و معمولا افراد با توجه به تیپ و استایل خود و دقت در طرح و رنگ آن اقدام به انتخاب تی شرت مورد علاقه خود می کنند که در این مطلب آن را تحت قالب راهنمای انتخاب تی شرت مورد بررسی قرار داده ایم.  

[su_button url=”http://tshirtaram.com/%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1/” target=”blank” background=”#ffc20f” icon=”icon: hand-o-left”]مشاهده برخی از نمونه کارها تولید شده[/su_button]

[su_spacer size=”10″]

تی شرت مناسب کسانی که بالاتنه کوچک و ظریفی دارند

تی شرت مناسب افراد دارای بالاتنه کوچک و ظریف بر اساس آنچه متخصصین مد و زیبایی اظهار می دارند و همچنین بر اساس آنچه که از بررسی های تجربی به دست می آید، تی شرت یقه گرد است. اصولا تی شرت های یقه گرد بالاتنه را بزرگتر از شکل واقعی اش نشان می دهند و این باعث می شود تا چهارشانه تر به نظر بیایید و بالاتنه کوچک و ظریف خود را بپوشانید.

تی شرت مناسب کسانی که بالاتنه درشت و بزرگی دارند

تی شرت مناسب افرادی که بالاتنه درشت و بزرگی دارند و به اصطلاح چهارشانه هستند، بر اساس اصول تیپ شناسی که در صنعت مد و زیبایی هم بدان زیاد پرداخته می شود، تی شرت یقه هفت است که نوع یقه در آن  باعث می شود تا بالاتنه شما کوچکتر و نرمال تر به نظر برسد و موجبات زیبایی استایل بالاتنه شما را فراهم آورد.

تی شرت مناسب قد بلندها

اگر برنامه های نمایش مد را نگاهی انداخته باشید که توسط متخصصین مد و زیبایی صورت می پذیرد، متوجه خواهید شد که تی شرت های بعضا تا میانه باسن یا معمولا بلند تر از حد معمول که داخل شلوار جا داده شده است را افراد قد بلند پوشیده اند و برای نمایش آن ظاهر می شوند. این موضوع همان چیزی است که می بایست افراد قد بلند در خرید تی شرت بدان توجه کنند و از تی شرتی که روی شلوار بیاید خودداری کنند چون قد آنها را بلندتر نشان خواهد داد. همچنین اگر تی شرت دارای طرح و نقش است بهتر است که خطوط آن به صورت افقی باشد تا عرض بدن را زیاد نشان دهد و در نتیجه قد کوتاه تر دیده شود.

تی شرت مناسب افراد قد کوتاه

افراد خبره در حوزه پوشاک و مد و زیبایی بر این باورند که اولا افراد قد کوتاه باید تی شرت های با رنگ روشن بپوشند که زیاد کوتاه قدی آنها به چشم نیاید و ثانیا از تی شرت هایی استفاده کنند که دارای طرح و نقش با خطوط عمودی و راه راه باشد تا به این شکل عرض بدن آنها را کوچکتر نشان دهد و قد آنها بلند دیده شوند. همچنین افراد کوتاه قد می توانند از تی شرت های دارای یقه هفت نیز استفاده کنند که به جهت فرم یقه اش گردن بیشتر دیده می شود و در نتیجه ظاهری قدبلند پیدا می کنند.

تی شرت مناسب افراد چاق

در صنعت مد و زیبایی به افراد چاق توصیه می شود به جهت بالاتنه بزرگ و درشتی که دارند از  تی شرت های یقه هفت استفاده کنند تا گردن آنها بد فرم دیده نشود. همچنین حتما دقت کنند تا تی شرت فیت بدنشان باشد و کوچک یا گشاد نباشد چون هریک از این دو انتخاب اضافه وزن آنها را به شدت نشان خواهد داد. علاوه بر آن از تی شرت هایی استفاده کنند که دارای خطوط راه راه عمودی باشد.

تی شرت مناسب افراد لاغر

افراد لاغر نیز همچون افراد چاق نباید فکر کنند که با انتخاب تی شرت چسب یا گشاد می توانند چاق تر و تو پر تر دیده شوند پس لازم است که آنها نیز تی شرت اندازه مناسب و فیت بدن انتخاب کنند. با اینحال پوشیدن تی شرت هایی که طرح و نقش روی آنها دارای خطوط راه راه عمودی ترجیحا باریک است به شدت توصیه می شود.  همچنین تی شرت های دارای طرح و نقش زیاد و البته دارای رنگ روشن هم می تواند کمک بزرگی در پنهان کردن لاغری شما باشد.

راهنمای انتخاب جنس تی شرت

در واقع دانستن اینکه جنس تی شرت خریداری شده ما یا آن تی شرتی که قرار است بخریم از چه می باشد، بسیار به ما کمک خواهد کرد تا بدانیم آن تی شرت را برای چه استفاده ای یا در چه فصل و مکانی بپوشیم. مثلا اگر قرار است تی شرتی بخریم که برای فعالیت های ورزشی یا در هوای بسیار گرم پوشیده شود، خب قطعا از تی شرت های ساخته شده از الیاف طبیعی چون نخ پنبه استفاده کنیم بهتر است یا اگر قرار است از تی شرت برای فصل بهار و خانه یا محیط های سرپوشیده استفاده کنیم، تی شرت ساخته شده از الیاف مصنوعی چون پلی استر و … نیز مشکلی نداشته و قیمت ارزان تر آن دلبری خواهد کرد. گروهی از تی شرت ها نیز هستند که با ترکیبی از الیاف طبیعی با مصنوعی تولید می شوند که استفاده ای عام تر دارند.

[su_button url=”http://tshirtaram.com/%da%a9%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa%d9%87-%d8%b1%d9%86%da%af/” target=”blank” background=”#ffc20f” icon=”icon: hand-o-left”]مشاهده کالیته رنگ تولید تی شرت[/su_button]

[su_spacer size=”10″]

راهنمای انتخاب رنگ بندی تی شرت

خیلی وقت ها ممکن است این سؤال برایمان پیش بیاید و فکرمان را مشغول کند که چه رنگ تی شرتی بخریم؟ و یا اصولا با فلان شلوار یا فلان اسلش چه رنگ تی شرتی به تن کنیم؟ هرچند بعضا ممکن است حس غریزی و زیبایی شناسی انسان باعث شود که ترکیب رنگ ها را بدانیم و انتخاب و ترکیب درستی را انجام دهیم اما غالبا اگر اصول آن را ندانیم ممکن است اشتباه کنیم و نتوانیم تی شرت ست با البسه دیگرمان انتخاب کنیم. یکی از بهترین راه های انتخاب رنگ تی شرت برای ست با سایر لباس هایمان استفاده از چرخه رنگ نیوتن است. در چرخه رنگ سه اصل اساسی برای ترکیب رنگ ها وجود دارد که اگر طبق آنها عمل کنید لباس هایتان با هم ست خواهد شد و هارمونی بهتری خواهد یافت که عبارتند از:

  • رنگ های متضاد هم که در حوزه رنگ شناسی باعث تکمیل یکدیگر می شوند مثل بنفش و زرد، قرمز و سبز و آبی و نارنجی
  • رنگ های شبیه به هم که به ترتیب در چرخه رنگ پشت سر هم قرار می گیرند مثل رنگ های زرد و نارنجی یا نارنجی و قرمز
  • رنگ هایی که در چرخه رنگ با فاصلا برابری از هم هستند و اگر یک مثلث بر روی چرخه رنگ رسم کنیم و هی آنرا بچرخانیم نوک سه ضلع مثلث رنگ ها را به ما نشان خواهد داد. مثل رنگ های زرد-قرمز-آبی و…

راهنمای انتخاب تی شرت برای هدیه تبلیغاتی

ممکن است این سؤال اساسی بسیاری از صاحبان کسب و کارها باشد که برای هدیه تبلیغاتی چه نوع تی شرتی مناسب است؟ آیا هر تی شرتی را می توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مطلوب در نظر گرفت و برای سفارش و تولید آن اقدام نمود؟ در پاسخ باید گفت هرچند امکان این وجود دارد که هر تی شرتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی جذاب و پرکاربرد استفاده شود و وخاطبان و مشتریان را به وجد آورد ولی روی دیگر قضیه هزینه ای است که کسب و کارها باید بپردازند که بسیار مهم است و یک تی شرت گران قیمت در حوزه تبلیغات چندان کارایی نخواهد داشت.

بر این اساس باید روی تی شرت هایی حساب باز کرد که در عین کیفیت خوب و مناسب از قیمت های ارزانی برخوردارند که می توان به تی شرت های ساخته شده از جنس الیاف مصنوعی چون پلی استر و فلامنت و… یا ترکیبی از الیاف مصنوعی با الیاف طبیعی چون پلی استر و پنبه و… اشاره داشت. البته ممکن است مخاطبان و مشتریان یک کسب و کاری مثل مدیران و… خاص باشد که در اینصورت استفاده از تی شرت های ساخته شده با الیاف طبیعی مرغوب هم برای هدیه تبلیغاتی درنظر گرفته می شود. با اینحال در مجموعه تی شرت آرام با انجام مشاوره های تخصصی و حرفه ای تر در هر چه انتخاب بهتر تی شرت در کنار شما خواهیم بود.