لباس کار تبلیغاتی

چیزی که این روزها یک سازمان و مجموعه یا کسب و کاری قبل از هرچیز برای آن هزینه می کند و به نوعی موجبات ارزش و اعتبار مجموعه خود را بالا می برد، تهیه و خرید لباس کار تبلیغاتی برای پرسنل و کارکنان خود است. حتی کسب و کارهای فنی از خرد تا بزرگ که کار فنی انجام می دهند هم اولین کارشان تهیه لباس کار است. آنها شعار معروفی دارند و معتقدند: «اول ایمنی بعد کار» و به خاطر همین لباس کار تبلیغاتی مناسب تهیه می کنند تا از لباس و بدن خود در برابر خطرات احتمالی کار فنی شان محافظت کنند. علاوه بر این آنچه سبب می گردد که لباس کار تبلیغاتی محبوب باشد و طرفداران زیادی در بین کسب و کارهای مختلف داشته باشد، نظم و تشخیص کارکنان توسط مراجعین و ایجاد نوعی حس مشارکت گروهی برای کار و فعالیت تحت لوای یک مجموعه یا برند است.

لباس کار تبلیغاتی این روزها یکی از روش های مدرن و پربازده تبلیغات هم محسوب می شود و بسیاری از کسب و کارها برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی روی آن حساب ویژه ای باز می کنند و امروز بخشی از هزینه های تبلیغاتی آنها به این امر اختصاص یافته است. لباس کار تبلیغاتی شامل طیف وسیعی از البسه و پوشش همچون بلوز و شلوار یا انواع تی شرت یا لباس یک تکه سرهمی، کلاه و دستکش و ماسک و… می باشد که در ساخت آنها از انواع مواد و متریال طبیعی و مصنوعی استفاده می شود و همچنین حامل تبلیغات کسب و کارها بر روی خود می باشند.[/su_quote]

[su_button url=”http://tshirtaram.com/%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1/” target=”blank” background=”#ffc20f” icon=”icon: hand-o-left”]مشاهده برخی از نمونه کارهای تولید شده[/su_button]

[su_spacer size=”10″]

لباس کار تبلیغاتی چه کاربرد و استفاده هایی دارد؟

بسیاری از سازمان ها و ادارات یا شرکت ها برای ایجاد نوعی فضای اداری کاری و قوت بخشیدن به همکاری گروهی و تیمی در مجموعه خود اقدام به تهیه لباس کار تبلیغاتی می کنند. لباس کار تبلیغاتی که معمولا به صورت یک دست و یا به قولی متحدالشکل تولید می شود، علاوه بر اینکه نوعی پوشش سازمانی و اداری در بین کارمندان است، باعث آن خواهد شد تا پرسنل و کارمندان آن مجموعه از مراجعین و ارباب رجوع یا سایر افراد متمایز گردند و خدمات رسانی با سرعت بیشتری انجام پذیرد. 

لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی

همچنین برخی لباس کارها نیز به صورت تکی یا تعداد برای مشاغلی تولید می گردد که فعالیتشان فنی و صنعتی است و ممکن است در حین کار به لباس یا بدنشان آسیب وارد شود که بدین منظور از لباس کار تبلیغاتی استفاده می کنند. اصولا  لباس کار تبلیغاتی برای پوشش کاری اداری یا کاری فنی تولید می گردد.

جنس و کیفیت لباس کار تبلیغاتی

همواره جنس و کیفیت لباس کار تبلیغاتی بر اساس نوع کاری که برایش تولید می شود تعیین می گردد. مثلا لباس کاری که برای ادارات و سازمان ها و یا از این قبیل جاها تولید می شود از جنس همین پارچه های معمول و مرسومی است که برای تولید سایر البسه اعم از نخ پنبه، پلی استر، فلامنت، کتان، ویسکوز و… استفاده می گردد. یا مثلا برای لباس کار تبلیغاتی مورد استفاده مشاغل فنی چون تعمیرکارها و نظایرآن می بایست از جنس پارچه هایی استفاده شودکه شستشوی بهتری دارد و کمتر به خود لک و لوک می گیرد. اما دسته ای ازمشاغل هم هستند که فعالیت هایشان پرخطر است و بدون لباس کار مناسب، فعالیت در آن حرفه تقریبا غیرممکن است. هچون آتش نشانان که با آتش سرو کار دارند و یا چون افرادی که در آزمایشگاه ها کار می کنند و در معرض تماس با مواد شیمیایی هستند.

لذا برای تولید لباس کار این دسته از مشاغل معمولا از پارچه هایی استفاده می شود که نخ  الیاف ساخت آنها از جنس نومکس یا جنس Teijin conex  و یا در ترکیب با لایه pu می باشد که در برابر آتش و گرما و رطوبت و عبور مایعات، بسیار مقاومند. با این وجود از آنجائیکه برخی مشاغل به جد پرخطر هستند و ممکن است آسیب برسانند باید درجنس لباس کار تبلیغاتی بر اساس نوع استفاده از آن دقت کرد و از کیفیت آن هم نکاست.

انواع لباس کار تبلیغاتی

انواع لباس کار تبلیغاتی به لحاظ نوع استفاده از آن:

  • لباس کار تبلیغاتی اداری و شرکتی
  • لباس کار تبلیغاتی محافظتی
  • لباس کار تبلیغاتی صنعتی
  • لباس کار تبلیغاتی خدماتی
لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی

انواع لباس کار تبلیغاتی بر اساس نوع پوشش آن:

  •  لباس کار تبلیغاتی برای پوشش سر همچون انواع کلاه  و ماسک و پیش بند و عینک و…
  •  لباس کار تبلیغاتی برای پوشش تن و بدن چون انواع لباس دو تکه سرهمی، بولوز و شلوار، انواع تی شرت و…
  •  لباس کار تبلیغاتی برای پوشش پا چون انواع کفش
  • لباس کار تبلیغاتی برای پوشش دست چون انواع دستکش

مخاطبان لباس کار تبلیغاتی چه کسانی هستند؟

مخاطبان لباس کار تبلیغاتی را در وحله اول باید سازمان ها و ادارات و مشاغلی دانست که برای ایجاد نوعی وفاق سازمانی در بین افراد مجموعه خود و ایجاد نظم و شناسایی راحت تر پرسنل توسط مراجعین و… اقدام به متحد الشکل کردن لباس کارکنان و کارمندان خود می کنند و در وحله دوم مشاغلی که فعالیت های پرخطر و سخت دارند که بیشتر بخاطر جنبه های ایمنی و محافظتی از لباس کار تبلیغاتی استفاده می نمایند.

نقش و اهمیت لباس کار تبلیغاتی در حوزه تبلیغات

لباس کار تبلیغاتی از این جهت که بر روی آن تبلیغات کسب و کارها یا آرم و نشان سازمان ها و ادارات درج می شود و از طرف دیگر به جهت اینکه تبلیغات روی آن در تن کارکنان و کارمندان یا متخصصین و فنی کارها در معرض دید عموم قرار می گیرد، برای حوزه تبلیغات اهمیت بسیاری دارد چون این موضوع مهم می تواند در جهت توسعه برندینگ و رونق کسب و کارها بسیار عالی عمل کند.

چاپ و گلدوزی بر روی لباس کار تبلیغاتی

بر روی انواع لباس کار تبلیغاتی از دو روش چاپ استفاده می شود که یکی به صورت درج تبلیغات به شکل چاپی است که با استفاده از روش های چاپ مختلفی چون چاپ سیلک، چاپ سابلیمیشن، چاپ دیجیتال و… انجام می پذیرد و دیگری درج تبلیغات به شکل گلدوزی است که طرح و لوگوی تبلیغاتی بر روی انواع لباس کار تبلیغاتی نه به شکل چاپ با جوهر رنگ بلکه به شکل گلدوزی دوخته می شود.

لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی

قیمت لباس کار تبلیغاتی

قیمت لباس کار تبلیغاتی بسته به نوع آن و جنس مواد و متریال استفاده شده در آن دارد ولی آگاهی از کارکرد و کاربرد انواع مواد و متریال و سابقه تولید مستمر و همچنین نیروهای فنی متخصص که برخی از مجموعه های تولیدی چون مجموعه تی شرت آرام از آن برخوردار است باعث می شود که در ساخت انواع لباس کار تبلیغاتی از مواد و متریال مناسب استفاده شود که همین به کاهش قیمت ها نیز خواهد انجامید. چون بجای استفاده از گرانترین مواد و متریال که شاید استفاده از آن اصلا ضروری نباشد یا ارزانترین مواد و متریال که اصلا کیفیت ندارد از مناسب ترین مواد و متریال استفاده می شود.

تولید لباس کار تبلیغاتی با چاپ یا گلدورزی لوگو

تولید انواع لباس کار تبلیغاتی با چاپ برند شما بر روی آن در تیراژهای مختلف موجود است. شما می توانید لباس کار مورد نظر خود را از سایت انتخاب کنید و بهترین گزینه را به تیشرت آرام سفارش دهید. این شرکت برند شما را به صورت گلدوزی و یا با استفاده از چاپ بر روی لباس کار تبلیغاتی شما حک می کند.

قیمت لباس کار تبلیغاتی با چاپ لوگو

لباس کارها با توجه به کیفیت و جنس قیمت های متنوعی دارند و انتخاب نوع چاپ لوگو نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. برای این کار ابتدا لباس کار تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس برای دریافت قیمت لباس کار تبلیغاتی با چاپ لوگو می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چاپ لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی به پوشاکی گفته می شود که در محیط کاری استفاده می شود و از روی بدنه آن می توانید به عنوان بنر تبلیغاتی نیز استفاده کنید. بدین صورت که برند خود را برروی آن با چاپ و یا گلدوزی درج کنید. پس از آن عموم مردم هرجایی که لباس کار شما را مشاهده کنند به یاد برند شما خواهند افتاد. این یکی از بهترین راه های تبلیغات می باشد که می توانید برای کسب و کار خود آغاز کنید.

لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی

کاربرد و استفاده های لباس کار تبلیغاتی

همانطور که از نام لباس کار تبلیغاتی نیز پیداست، نوعی لباس حاوی تبلیغات است که برای کار استفاده می شود.‌ بر این اساس می توان کاربرد و استفاده لباس کار تبلیغاتی را در دو حوزه کار و تبلیغات دانست. با اینحال از لباس کار تبلیغاتی به عنوان لباس فرم و سازمانی یا ایمنی و محافظتی در شرکت ها، ارگان ها و سازمان ها، کارگاه ها، بیمارستان ها، آتش نشانی، فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها و… استفاده می شود.

زیرا علاوه بر ایمنی و راحتی کار، لباس کار تبلیغاتی می تواند با یکپارچه سازی پوشش کارکنان، در جهت ایجاد وحدت و روحیه تیمی عمل کند که این باعث بازدهی بهتر کار، افزایش آگاهی از برند و شناخت بهتر آن می شود.

انواع لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی محصولی است که در تمامی ارگان های دولتی و خصوصی و کارهای خدماتی قابل استفاده می باشد. این لباس جنس های مختلفی دارد و به دو صورت زنانه و مردانه در بازار عرضه می شود. لباس کار تبلیغاتی برای مشاغل مختلفی استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به مشاغل فنی و تخصصی، خدماتی، سازمانی، اداری و … اشاره کرد.

لباس کار تبلیغاتی برای کارهای خدماتی

نوعی لباس کار کارگران و کارکنان برای انجام کارهای خدماتی است. لباس کار تبلیغاتی مورد استفاده  توسط کارگران و کارکنان رستوران ها، شرکت های خدماتی و نظافتی، تعمیرگاه ها و… از این نوع می باشد. همچنین برای اینکه این لباس نشانگر هویت و شناسایی کارگران و کارکنان باشد، دارای طرح و رنگبندی خاصی است که با توجه به نوع فعالیت و بخشی که کارگران و کارکنان در آن مشغول به کار هستند متفاوت است.

لباس کار تبلیغاتی برای ادارات

این نوع از لباس کار تبلیغاتی برای استفاده پرسنل و کارمندان یک شرکت، سازمان یا اداره طراحی می شود. کاربرد مهم این نوع لباس کار تبلیغاتی برای ایجاد هویت سازمانی و تقویت وحدت و روحیه تیمی کارمندان است. لباس رسمی کارکنان یک اداره و سازمان یا شرکت و موسسه و… از این نوع می باشد.

رنگبندی لباس کار تبلیغاتی

رنگبندی لباس کار تبلیغاتی وابسته به سلیقه مشتری می باشد این لباس ها عموما رنگ های تیره می باشند تا در صورت کثیفی جلوه بدی نداشته باشد البته این موضوع به نوع کار نیز وابسته است. مثلا برای روپوش پرستاران از رنگ روشن و سفید استفاده می شود یا رنگ قرمز برای حافظت در برابر اشعه مادون قرمز و تابش گرما گزینه مناسبی است و برای آتش نشان ها استفاده می شود.

شما می توانید با توجه به شغل خود رنگبندی مورد نظر را انتخاب کنید. اما همواره بهترین رنگ ها برای لباس کار رنگ های ساده و شیک مانند سفید، مشکی و خاکستری می باشند.

شستشوی لباس کار تبلیغاتی

شستشوی لباس کار بسته به جنس ساخت پارچه آن، نیازمند رعایت یک سری از نکات در شستشو است. مثلا می توانید از شوینده های غیر ملایم برای اغلب لباس کارهای محیط های صنعتی استفاده کنید، چون جنس ساخت پارچه آنها مقاوم و ضخیم است. همچنین می توانید لباس کارها را با آب گرم بشویید. همینطور می بایست از شستن لباس کار با سایر لباس ها نیز اجتناب کنید.

اما وقتی صحبت از لباس کار تبلیغاتی می شود، باید برای حفظ چاپ تبلیغات صورت گرفته بر روی آن، احتیاط کنید و مثلا از شوینده های ملایم یا آب سرد برای شستشو استفاده نمایید. با اینحال بهترین کار برای شستشوی لباس کار تبلیغاتی، توجه به دستورالعمل های تولید کننده آن است.

ایمنی و محافظت لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی بسته به نوع کاری که برای آن تولید می شود، باید از ایمنی مناسب برخوردار باشد. و اصولا مهمترین کاربرد لباس کار تبلیغاتی همین ایمنی و محافظتی است که ایجاد می کند. برخی از آنها مثل لباس کار آتش نشانی، در برابر آتش و برخی دیگر ممکن است در برابر مواد شیمیایی، آلودگی، ضربه و … مقاوم باشند. اما دسته ای از لباس کار تبلیغاتی بیشتر جنبه اداری و سازمانی دارند و صرفا برای ایجاد یک هویت سازمانی تولید می شوند.