کلاه نقابدار تبلیغاتی

یکی از پر استفاده ترین و در عین حال محبوبترین اشکال کلاه، نوع نقابدار آن یعنی کلاه نقابدار تبلیغاتی است. آنچه این نوع کلاه تبلیغاتی را خاص و محبوب می گرداند شکل ظاهری این نوع کلاه است که به واسطه داشتن دماقه یا همان نقاب که لبه هم بدان گفته می شود، می تواند نوعی نقش محافظتی در مقابل اشعه نور خورشید داشته باشد. از دیگر وجه مشخصه های کلاه نقابدار را می توان تبلیغاتی دانست که بر روی آن اعم از طرح و لوگو و… و معمولا بر روی ترک جلویی و بالای نقاب انجام می گیرد و از آن یک محصول تبلیغاتی خاص و پر بازده می سازد.

[su_quote]اما آنچه باعث می شود تا کلاه نقابدار تبلیغاتی مورد توجه صاحبان کسب و کارها واقع شود و آنها بخشی از هزینه های تبلیغاتی شان را به آن اختصاص دهند، پرطرفدار بودن کلاه نقابدار در بین عموم مردم است که کاربردهای بسیارش در کنار شکل و طراحی مدرن و خلاقانه ای که دارد از آن یک هدیه تبلیغاتی حرفه ای می سازد. نکته دیگر اینکه محبوبیت کلاه نقابدار تبلیغاتی در بین همه گروه های سنی است و رده سنی خاصی هم ندارد و نمی شناسد و از کودکان و نوجوانان و جوانان گرفته تا بزرگسالان و سالمندان را در بر می گیرد.[/su_quote]

[su_button url=”http://tshirtaram.com/%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1/” background=”#ffc20f” icon=”icon: hand-o-left”]مشاهده برخی از نمونه کارها[/su_button]

[su_spacer size=”10″]

کاربرد کلاه نقابدار تبلیغاتی

وجود نقاب در کلاه نقابدار تبلیغاتی باعث می شود تا این نوع کلاه با ایجاد نوعی سایه بان بر روی صورت و چشم ها از آنها در مقابل اشعه مضر نور خورشید محافظت کند. علاوه بر آن برخی از کلاه های نقابدار تبلیغاتی نیز که از جنس و ساخت متفاوتی هم برخوردار هستند برای محافظت از سرما تولید می شوند که معمولا نقاب کوتاه تر و ضخامت پارچه بیشتر و از محافظ روی گوش برخوردارند.

گاهی هم با خز و پشم و شبیه آن یا یک لایه داخلی عایق در برابر سرما تولید می شوند. همچنین برای فعالیت های ورزشی در فصل تابستان و بخصوص مقابل نور آفتاب چون پیاده روی های عمومی و کوهنوردی و… یا برای مد و زیبایی و پوشش سر از تاسی یا ایجاد یک تیپ و استیل مدرن و جدید در ترکیب با انواع لباس مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس کلاه نقابدار تبلیغاتی

چیزی که سبب می گردد تا کسب و کارهای مختلف علاقه وافری به کلاه نقابدار پیدا کنند و یکی از هدایای تبلیغاتی رایج و مرسوم آنها باشد، تولید و ساخت کلاه نقابدار تبلیغاتی با انواع مواد و متریال و جنس های متنوع است که این موضوع باعث بوجود آمدن قیمت های متنوعی نیز می شود. لذا دست صاحبان کسب و کارها برای انتخاب و سفارش کلاه نقابدار تبلیغاتی متناسب با بودجه و هزینه تبلیغاتی شان را باز می گذارد.

در ساخت کلاه نقابدار تبلیغاتی نیز به مانند سایر البسه از دو گروه الیاف طبیعی اعم از پنبه، کتان، چرم و… و الیاف مصنوعی اعم از پلی استر، فلامنت، فوم و…  استفاده می شود و یا بعضا تر کیبی از این دو می باشد. با اینحال استفاده از الیاف طبیعی برای کلاهی که بیشتر مناسب فصل تابستان و مقابل نور خورشید استفاده می شود، مزیت بزرگی خواهد بود.

[su_custom_gallery source=”media: 5486,5489,5490,5485,5448″ link=”lightbox” width=”150″ height=”150″ title=”never”]

انواع کلاه نقابدار تبلیغاتی

کلاه نقابدار تبلیغاتی دارای انواع مختلفی است که هر یک از آنها طرفداران و مخاطبان خاص خودش را دارد. از جمله انواع مرسوم و رایج آن می توان به کلاه نقابدار فلامنت، کلاه نقاب دار کپ، کلاه نقابدار کتان، کلاه نقابدار 6 ترک، کلاه نقابدار توری، کلاه نقابدار بیسبالی و … اشاره کرد که هر کدام نسبت به هم از تفاوت هایی جزئی تا کلی در جنس و طراحی و… برخوردار می باشند.

آنچه به شکل گیری و تولید انواع کلاه نقابدار تبلیغاتی دامن می زند، جدای از کم کردن قیمت تمام شده اش در استفاده از جنس های مختلف، اعمال سلیقه و تکنیک های مختلف تولیدکنندگان در  ساخت و تجهیز کلاه به موارد مورد استفاده اش می باشد. با اینحال امروز انواع مختلفی از کلاه نقابدار تبلیغاتی در طرح و رنگ بندی های متنوع و جذاب تولید و عرضه می شود که طرفداران بسیاری  هم دارد.

تولیدی کلاه نقابدار تبلیغاتی

مخاطبان عام کلاه نقابدار تبلیغاتی عموم مردم هستند اما اگربخواهیم مخاطبان خاص این نوع کلاه تبلیغاتی را نام ببریم می توان به طیف وسیعی از ورزشکاران، جوانان و نوجوانان یا آنهایی اشاره کرد که برای استفاده های محافظتی در برابر اشعه نور آفتاب یا حتی سرما  و همچنین مد و زیبایی از کلاه نقابدار استفاده می کنند. علاوه بر آن این کلاه از مخاطبان بسیاری در شرکت ها و موسسات مختلف و… برخوردار است تا به عنوان بخشی از لباس فرم و سازمانی مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از بهترین گزینه ها برای سفارش کلاه نقابدار به تولید کلاه نقاب دار تبلیغاتی تیشرت آرام می باشد که تولید کننده انواع کلاه های تبلیغاتی در قیمت ها و کیفیت های متنوع می باشد. برای خرید همین حالا می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

نقش و اهمیت کلاه نقابدار در حوزه تبلیغات

وقتی محصولی عنوان تبلیغاتی پیدا می کند این بدین معنی است که برای مقاصد تبلیغاتی تولید شده است و حاوی تبلیغات کسب و کارهاست. کلاه نقابدار تبلیغاتی نیز از همان دسته محصولات تبلیغاتی است که بر روی آن تبلیغات مختلفی اعم از طرح و لوگو و… چاپ یا گلدوزی می شود و سپس توسط مخاطبانی که این کلاه به آنها اهداء می شود، به واسطه تردد آنها در سطح شهر همچون یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک عمل می کند و تبلیغات چاپ شده بر رویش را در معرض دید عموم می گذارد.

اینکار به هرچه بهتر شناخته شدن نام و برند کسب و کارها کمک می کند و به اهمیت هدایای تبلیغاتی همچون کلاه نقابدار تبلیغاتی که از طرفداران زیادی هم برخوردار است، می افزاید.

خرید کلاه نقابدار تبلیغاتی

معمولا از دو روش کلی برای چاپ روی انواع کلاه از جمله کلاه نقابدار تبلیغاتی استفاده می شود که در روش چاپی برای چاپ انواع طرح و لوگو و… از جوهر و رنگ استفاده می شود ولی در روش گلدوزی، از نخ های رنگی به طریقه دوخت گلدوزی بهره برده می شود.

برای چاپ روی کلاه نقابدار تبلیغاتی از روش های چاپی چون چاپ سیلک، چاپ سابلیمیشن، چاپ تامپو و… و برای گلدوزی هم که روش آن یکی است و با دستگاه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک، عملیات گلدوزی بر روی انواع کلاه صورت می پذیرد. لذا در این خصوص مجموعه تی شرت آرام مفتخر است که تمام خدمات انواع چاپ و گلدوزی بر روی انواع کلاه تبليغاتي از جمله کلاه تبلیغاتی نقابدار را با کیفیت عالی ارائه می دهد.

قیمت کلاه نقابدار تبلیغاتی

قیمت کلاه نقابدار تبلیغاتی به جنس ساخت و کیفیت دوخت آن و البته چون محصولی تبلیغاتی است به روش نوع چاپ رویش بستگی دارد. با اینجال قیمت انواع کلاه نقابدار با لحاظ کردن همه آنچه که در تعیین قیمت آن گفته شد در مجموعه تی شرت آرام از قیمت هایی به مراتب پایین تر از سایر تولیدی ها برخوردار است که شاید بتوان  این را نتیجه سیاست های کلی مشتری مداری این مجموعه و یا استفاده از ترفند سود کم و فروش بیشتر یا آشنایی با ترفندهای تولید ارزان و با کیفیت و… دانست.