با مردهای خوش استایل آشنا شوید

هیچ مردی از ابتدا خوش استایل به دنیا نیامده است. بلکه مانند خیلی از کارهای دیگر، استایل نیز چیزی است که با توجه، الهام‌گیری، امتحان‌های بسیار و… ساخته می‌شود. در این مقاله به عادت‌های مشترک آقایان خوش استایل می‌پردازیم.

اعتماد به نفس:

همیشه قسمت مهم و کلیدی یک استایل، اطمینان از آن کالایی است که برای پوشیدن انتخاب می‌کنید و اعتماد به نفس خود می‌باشد. این نکته تنها شامل استایل شما نمی شود، بلکه سهم مهمی در زندگی‌، حرفه و … شما دارد.اگر شما در لباسِ پوشیده‌ی خود احساس راحتی نداشته باشید و از انتخاب خود مطمئن نباشید کاملا نمایان خواهد شد و بر طرف مقابلتان نیز تاثیر میگذارد. علاوه‌براین، یک مرد خوش‌پوش هرگز از فردی نمی‌پرسد که چطور به نظر می آید. این کار به علت غرور نیست، بلکه او کاملا از انتخاب خود راضی و مطمئن و البته از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است.

آگاهی از سایز دقیق خود:

حتما سایز دقیق اندام خود را بدانید و لطفا هر آنقدر که لازم است برای دست‌یابی به لباس فیت سایز بدن خود در فروشگاه‌ها زمان بگذارید! این نکته فقط شامل پیراهن، کت و شلوار شما نمی‌شود؛ بلکه سایر آیتم‌ها مانند تی‌شرت، شلوار و… نیز شامل آن می‌شوند.

شناخت خیاط خود:

در نکته‌ی قبل به اهمیت توجه به سایز و شناخت اندام اشاره کردیم. اما با توجه به وضعیت کالاهای بازار خیلی اوقات لباس‌ها دوخت صحیح ندارند و یا متناسب سایز اندام شما نیستند. در این موقع، یکی از کلیدهای داشتن لباس‌های فیت، خیاط خوب است. آقایان خوش استایلی که با مشکل نداشتن لباس مناسب و فیت سرو کله می‌زنند اهمیت خیاط را می‌دانند و معمولا به یک خیاط وفادارند.

کمد:

امکان ندارد زمانی به کمد لباس‌ها، اکسسوری ها و… آقایان خوش استایل نگاه کنید و نامرتب باشد! این دسته آقایان برای کوچکترین جزئیات استایلشان که اکسسوری محسوب می‌شود جای مناسبی در نظر می‌گیرند و هر وسیله را در جای خود قرار می‌دهند. شاید با این موضوع مواجه شده باشید که پس از تماشای برخی از کمد این افراد تعجب کنید که چطور با تعداد کم لباس خوش استایل دیده می شوند.

این افراد به شعار هرچه کمتر بهتر است اعتقاد دارند و بر روی کیفیت جنس سرمایه گذاری می‌کنند. آن‌ها بیشتر از آیتم های کلاسیک و یا حتمی مانند پیراهن های آکسفورد و ساده و به رنگ های سفید، آبی آسمانی و رنگهای نود Nude که راحت با سایر رنگ ها ست می‌شوند استفاده می‌کنند.

مراقبت ویژه از لباس:

شاید باورتان نشود اما این افراد توجه ویژه‌ای به اتیکت‌های چسبیده به پیراهن، شلوار و دیگر آیتم‌هایی دارند که طرز نگهداری صحیح آن‌ها با استفاده از علائم ثبت شده است. آنان به خوبی از اتو کردن، شست و شو و خشک کردن آگاهی دارند و برخی لباس‌های حساس خود را نیز به خشک‌شویی می‌سپارند.

اکسسوری:

امیدواریم هنوز هم اکسسوری را دست کم نگرفته باشید! یک مرد خوش استایل کمال‌گراست و کاملا از قدرت جزئیات در زیر و رو کردن یک استایل ساده آگاهی دارد و از آنها در استایل خود به خوبی استفاده می‌کند.

شناخت آرایشگر خود:

آقایان خوش استایل، همان‌طور که به یک خیاط وفادار می‌مانند حتما در طول مدتی کوتاه آرایشگر مخصوص خود را پیدا می‌کنند و به او نیز وفادار خواهند ماند.

ورزش:

آقایان خوش استایل هرگز ورزش را فراموش نمی‌کنند. تعجبی هم ندارد، لازمه‌ی خوش‌پوش بودن نیز ورزش و داشتن اندام خوب در نوع فرد است. علاوه بر این، به اعتماد به نفس شما نیز می‌افزاید! این افراد همین‌طور توجه دارند که لباس‌های تمرینی مخصوص به ورزش خریداری کنند و به غیر از باشگاه جای دیگری از آن‌ها استفاده نکنند.