مد لباس مردانه پاییز 2018

مد چیزی نیست که مختص زمان و مکان باشد و هر جای دنیا که چیزی مد شده، در جای دیگر هم می تواند همان طور و به همان شکل مد شود.این ترندها فقط برای این است که بدانید چه نوع الگوهایی قرار است در آینده نزدیک مد شود و شما با الهام گرفتن از آنها می توانید کمد لباس پاییزه و زمستانی خود را به روز کنید.

لباس چرمی

لباس های یک دست چرم، همه ما را به یاد فیلم ماتریس و شخصیت اصلی آن می اندازند.اگر شما هم این فیلم را دوست دارید، مژدگانی دهید که امسال در پاییز و زمستان می تواند از بارانی های یک دست چرمی استفاده کنید. هر چند پوشیدن شلوار چرم به همه آقایان توضیه نمی شود. اما پوشیدن بارانی و کت چرمی را فراموش نکنید.لازم نیست که کت شما از چرم مرغوب و گران قیمت باشد این روزها انواع و اقسام چرم های فراوری شده وجود دارد که می توانید ار آن استفاده کنید. رنگ چرمی که قرار است در دو فصل پاییز و زمستان بپوشید، تیره و بین قهوه ای تا مشکی خواهد بود.

کت و پالتوی خزدار

محبوب شدن پالتوهای خزدار شاید روند عجیبی نباشد،اما آنچه که ما را وادار کرد در مورد آنها بنویسیم شکل برش ها است. برش و دوخت پالتوهای مردانه امسال کمی متقاوت تر از گذشته است.اکثر پالتوهای خزدار، ظاهری بدون خز در بیرون دارند و داخل آنها با خز پوشیده شده است که شمار را در روز های سرد پاییز و زمستان گرم نگه می دارد.برندهای بزرگی همانند هرمس، گوچی و شنل امسال سرمایه گذاری زیادی در این مورد داشته اند.پس اگر کت و کاپشن خزدار دارید، به چشم یک جواهر به آن نگاه کنید.

کاپشن های پفدار

یکی از محبوب ترین مدهای امسال، کاپشن پفدار است. حجیم بودن این کاپشن ها باعث میشود هواد داخل آن حبس شود و هیچ وقت احساس سرمای شدید نکنید. بنابراین نگران حساسیت هم نباشید.

رنگ قهوه ای

مد لباس مردانه در پاییز 2018 و زمستان 2019 به رنگ قهوه ای متمرکز شده استو گویا طراحان دوست دارند از این رنگ در همه لباس ها استفاده کنند. نکته دیگر که وجود دارد این است که تمام تناژهای رنگ قهوه ای امسال دوباره مد شده است.پس اگر لباس های قهوه ای زیادی در کمد لباس دارید نگران نباشید.

طرح چهارخانه

بیشتر لباس های امسال فارغ از برند و نوع لباس یک ویژگی مشترک داشتند  آن هم وجود داشتن چهارخانه های درشت روی آن ها بود.چهارخانه از بهار امسال دوباره مد شده است اما اگر عاشق طرح چهارخانه هستید بهتر است که عشق خودتان رابا صدای بلند و چهارخانه های درشت تر به همه نشان دهید.