در صورت نیاز به خرید جلیقه کتان تبلیغاتی یا آگاهی از قیمت لباس کار تبلیغاتی می توانید ضمن تماس با واحدهای تولید کننده این محصولات در تهران امکان ثبت سفارش این محصولات را داشته باشید.

امروزه استفاده از انواع لباس کار (برای استفاده در محیط شرکت) و هدایای تبلیغاتی (برای هدیه به مشتریان)، مانند انواع جلقه تبلیغاتی یا تیشرت یا شلوار و پیراهن، توسط برندهای کوچک و بزرگ در بسیاری از بخش های کشور و به خصوص در تهران افزایش یافته است. برای همین شرکت ها و واحدهای تولیدی متعددی در تهران به ارائه خدمات تولید انواع لباس کار و محصولاتی (که جنبه بازاریابی و تبلیغات برای برندها را دارند) می پردازند.

تیشرت آرام یکی از این برندها است که با توجه به ظرفیت های بسیار زیادی که دارد، در صورت نیاز به ثبت سفارش تیشرت تبلیغاتی یا جلیقه کتان تبلیغاتی و سایر محصولات مشابه (مانند مدل های مختلف یونیفرم و کلاه) می تواند امکان تولید و عرضه این محصولات را داشته باشد.

جلیقه کتان تبلیغاتی

شرکت های مختلف ممکن است بنا به دلایل متعدد نیاز به استفاده از جلیقه کتان تبلیغاتی برای استفاده توسط پرسنل یا متخصصین خود داشته باشند. به خصوص با توجه به این که استفاده از جلیقه به عنوان یکی از محصولاتی که می تواند به عنوان بخشی از لباس کار مورد استفاده قرار گیرد، می توان آن را در زمره محصولات پرکاربرد دانست.  به عنوان مثال می توان به استفاده برخی از تکنسین ها در خطوط تولید از جلیقه اشاره کرد.

از سوی دیگر، امروزه بسیاری از برندهای معتبر و شرکت های تولیدی و خدماتی از لباسکار تبلیغاتی با رنگ و لوگوی مخصوص برای کارکنان خود استفاده می کنند. بسیاری از شرکت های فروشگاهی یا شرکت های بزرگ پخش نیز از نام برند روی لباسکار مسئولان فروش یا توزیع به منظور ارائه خدمات خود استفاده می نمایند.

قیمت جلیقه کتان تبلیغاتی

هزینه تولید انوع جلیقه با توجه به قیمت مواد اولیه مانند پارچه های کتان و هزینه دوخت آن ها محاسبه می شود. برای همین است که با در نظر گرفتن نوسانات قیمت پارچه های کتان و هزینه لازم برای دوخت آن، امکان آگاهی از قیمت این محصولات در بازار و هزینه لازم برای ثبت سفارش آن ها وجود دارد.

جلیقه کتان تبلیغاتی

جلیقه کتان تبلیغاتی

به طور حتم با توجه به نوسان قیمت پارچه با توجه به نرخ تورم و تغییراتی که در بازار پوشاک وجود دارد، نمی توان قیمت دقیق این محصولات را ذکر کرد. اما خوشبختانه واحدهای تولیدی انواع جلیقه کتان تبلیغاتی می توانند مشاوره های لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

هزینه چاپ روی جلیقه کتان

با در نظر گرفتن این که برای آماده شدن جلیقه کتان تبلیغاتی نیاز است نام برند سفارش دهنده یا لوگو و آرم شرکت روی آن چاپ شود، به طور معمول هزینه هایی برای انجام این عملیات لازم خواهد بود. برای همین است که هزینه تمام شده این محصولات با در نظر گرفتن جنبه های تبلیغاتی آن محاسبه شده و به اطلاع متقاضیان خرید انواع لباس کار تبلیغاتی قرار خواهد گرفت.

ست کامل لباسکار تبلیغاتی

ممکن است برخی از مشتریان علاوه بر جلیقه نیاز به دوخت لباس های دیگری داشته باشند. به خصوص با توجه به این که برخی از شرکت علاوه بر جلیقه کتان تبلیغاتی، نیاز به شلوار یا پیراهن و حتی کلاه برای استفاده توسط پرسنل دارند، لازم است این خدمات در اختیار آن ها قرار گیرد.

رنگ جلیقه کتان تبلیغاتی

خرید لباسکار تبلیغاتی با جلیقه کتان و شلوار (که می تواند از جنس کتان باشد یا با استفاده از سایر پارچه ها دوخته شده باشد) می تواند امکان استفاده از آن ها توسط کارکنان و پرسنل خطوط تولیدی را فراهم کند. اما شرکت های مختلف نیاز به خرید آن ها با مشخصات مدنظر خود را دارند. برای مثال رنگ جلیقه یا شلوار ممکن است با توجه به نیاز کارفرما متفاوت باشد.

به همین دلیل تلاش شده است امکان دوخت و عرضه انواع جلیقه و لباس کار برای متقاضیان وجود داشته باشد. به همین دلیل می توان گفت این امکان برای صاحبان واحدهای تولیدی و خدماتی وجود دارد تا کلیه این محصولات را با توجه به جنس، رنگ، مدل و سایر مشخصات مورد نظر خود خریداری کنند. شرکت های ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی نیز امکان استفاده از این خدمات را خواهند داشت.

خرید جلیقه کتان تبلیغاتی

خوشبختانه واحدهای تولید کننده جلیقه کتان تبلیغاتی در تهران می توانند ضمن راهنمایی شهروندان و صاحیان مشاغل امکان تولید این محصولات به صورت عمده را داشته باشند. برای همین می توانید با توجه به تعداد جلیقه کتان تبلیغاتی که برای استفاده توسط پرسنل خود به آن نیاز دارید امکان ثبت سفارش و خرید آن ها را داشته باشید. تلاش خواهد شد این محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن آماده تحویل به شما شوند.

خدمات تیشرت آرام

جلیقه کتان تبلیغاتی یکی از مهم ترین عناصری است که به عنوان لباس کار توسط بسیاری از کارکنان و یا تکنسین ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای همین هیچ شکی وجود ندارد جلیقه های کتان یکی از لباس هایی هستند که برای استفاده در حین انجام کار در برخی از کاربردها ضروری هستند.

به همین دلیل است که با توجه به نیاز بسیار زیادی که برخی از شرکت ها و سازمان ها به جلیقه های کتان دارند، بسیاری از آن ها به دنبال آگاهی از قیمت انواع جلیقه کتان تبلیغاتی  هستند.

تیشرت آرام به عنوان یکی از عرضه کننده های انواع لباس تبلیغاتی در زمره واحدهای تولیدی و عرضه کننده انواع جلیقه کتان تبلیغاتی است که با استفاده از ظرفیت های خود می تواند پاسخ نیاز کلیه شرکت ها و سازمان های تولیدی و خدماتی را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید