راه های تبلیغ کسب و کار تی شرت سفارشی

کسب و کار تی شرت سفارشی نیاز به طرح های منحصر به فرد و راه های جدید برای تبلیغ به منظور رقابتی است. رقابت در تجارت آنلاین تی شرت آنلاین و خرده فروشی مهم است. برای ایستادن از رقابت، فروشگاه شما نیاز به استفاده از روش های اصلی تبلیغات برای توجه مشتریان آینده نگر دارد.

یکنواخت

در حالی که یک کسب و کار کوچک به صورت حرفه ای نگاه می کند، اگر کارکنان آن لباس ها را پوشیدند، بسیاری از شرکت های کوچک نمی توانند لباس خود را پس از شروع کار خود پرداخت کنند. شما می توانید طرح طراحی و چاپ تی شرت خود را به صورت یکنواخت به شرکت های کوچک پیشنهاد دهید. تجارت این است که شما می توانید نام و شماره تلفن شرکت سفارشی تی شرت خود را بر روی لباس شرکت قرار دهید. این نه تنها به شما در دستیابی به مشتریان کسب و کار جدید کمک خواهد کرد، بلکه به مشتریان کسب و کار کوچک شما نیز کمک خواهد کرد.

فیلم ها

تبلیغات اینترنتی برای تقریبا هر نوع کسب و کار اهمیت دارد، اما یک کسب و کار تی شرت سفارشی می تواند از وب سایت های میزبانی وب رایگان آنلاین به نفع خود استفاده کند. فیلم های کوتاه 30- یا 60 ثانیه ای که از تی شرت های سفارشی شما و توصیفات از مشتریان راضی استفاده کنید. هزینه شما تنها هزینه چاپ تی شرت های سفارشی در فیلم ها می باشد و حتی اگر این فیلم ها محبوب باشند و پیراهن شروع به فروش می کنند، می توانند تبدیل به مراکز سودآوری شوند. ایجاد فیلم هایی با طنز یا برخی از عناصر دیگر که تماشاگران تماشاگر را جالب می بینند. شروع به ترویج فیلم های خود را در صفحات پیام های اینترنتی برای توجه بیشتر.

برو بیرون

ایجاد تی شرت های سفارشی یک کسب و کار بصری است. مشتریان باید محصول خود را ببینند تا بتوانند سفارش دهند. یک سری از تی شرت های سفارشی ایجاد کنید که می توانید به رویدادهای مختلف بپوشید، نام شرکت و اطلاعات تماس خود را در پیراهن های خود بکار ببرید و کارت های کسب و کار را به چشم اندازهای علاقه مند بدهید. به عنوان مثال، یک تی شرت ایجاد کنید که دارای یک تصویر بیسبال است و سپس به یک بازی بیس بال حرفه ای یا غیر حرفه ای محلی بروید. یک پیام در پشت پیراهن خود داشته باشید که مردم را تشویق می کند تا در مورد طراحی پیراهن و نحوه سفارش آن از آنها بپرسید و آماده باشید کارت های کسب و کار را در حین حرکات آرام انجام دهید.

کیوسک ها

افراد به طور منظم فروشگاه های تی شرت را در مراکز خرید و فروشگاه های عمومی مشاهده می کنند. یک راه منحصر به فرد برای استفاده از کیوسک های تی شرت این است که به مشتریان خود بروید و یک میز یا کیوسک را در آنجا نصب کنید. به عنوان مثال، به جای تنظیم در مرکز خرید برای کسب و کار مشتریان، باید در جلسات کسب و کار محلی و نمایشگاههای تجاری تنظیم کنید. برای کسب کسب و کار و قرار گرفتن در معرض آن، از کجا مشتریان خود را بیرون بیاورید، و کیوسک فروش یک تی شرت را راه اندازی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید