استفاده از تیشرت برای بازاریابی یکی از روش هایی است که چندین سال است به آن پرداخته می شود و به دلیل بازخورد بالایی که دارد همجنان جزو یکی از بهترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. تی شرت یکی از اجزای جدا نشدنی استایل کژوال است. یک لباس راحت که 99 درصد افراد آن را دوست دارند و قطعا از این نوع لباس استفاده می کنند. اگر کسب و کاری دارید که می خواهید با استفاده از چاپ لوگو پیام برند خود را نمایش دهید از تی شرت تبلیغاتی غافل نشوید.

یک تی شرت با طرح خاص و مطابق با سلیقه گیرنده می تواند ایده خوبی برای بازاریابی باشد. همچنین اگر قصد راه اندازی کمپین دارید و می خواهید پیام خود را به تمامی شرکت کنندگان در کمپین برسانید باز هم استفاده از تیشرت تبلیغاتی یک ایده مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از تیشرت برای بازاریابی با تی شرت آرام همراه باشید.

استفاده از تیشرت برای بازاریابی

در حال حاضر در میان انواع پوشاک برای تبلیغات تیشرت و کلاه جزو محبوب ترین ها می باشد. البته تیشرت به دلیل اینکه همه پسند می باشد گزینه بهتری است. این هدیه نه تنها ارزش تبلیغاتی بالایی دارد بلکه یک وسیله کاربردی نیز محسوب می شود.

با تیشرت و لباس تبلیغاتی می توانید پتانسیل بازاریابی خود را گسترده کنید چرا که تیشرتی که به افراد هدیه داده اید در هر نقطه ای قرار است پوشیده شود و نام تجاری شما توسط عموم مردم دیده می شود. هنگامی که یک فردی نام شرکت شما را مشاهده می کند یا برای کسب اطلاعات برند را جستجو می کند و یا اینکه آن را می شناسد و از گسترده بودن آن تعجب می کند.

استفاده از تیشرت برای بازاریابی

استفاده از تیشرت برای بازاریابی

مشخصات تیشرت تبلیغاتی چیست؟

  • تیشرت تبلیغاتی معمولا دارای رنگ بندی های متنوع است که با توجه به شرکت در خواست کننده این رنگها انتخاب میشوند.
  • جنس پارچه ها معمولا با جنسی است که بتوان به راحتی نشانه های تبلیغاتی را روی آن انجام داد.
  • تیشرت ها در دو فرم آستین بلند و آستین کوتاه موجود هستند ،معمولا تقاضای تیشرت آستین کوتاه میشود.
  • تیشرت های تبلیغاتی معمولا یقه گرد هستند البته با توجه به در خواست مشتریان میتوان تیشرت تبلیغاتی را با یقه های متفاوت تولید کرد.

بیشتر بخوانید: تیشرت شرکتی تبلیغاتی

جنس تیشرت تبلیغاتی باید چگونه باشد؟

یکی از مهمترین ویژگی های یک تیشرت تبلیغاتی و یا به صورت عمومی پوشاک جنس آنهاست. مسلما کلیه افرادی که اقدام به چاپ لوگو، برند و یا محصول خود برروی تیشرت می کنند قطعا می خواهند که مخاطبان آنها که این تیشرت ها را دریافت می کنند از این تی شرت ها در سطح شهر و در بین مردم استفاده کنند، از این رو اگر جنس تیشرت های استفاده شده آن کیفیت مطلوب را نداشته باشند و برای مصرف کننده آزار دهنده باشد تمام سرمایه برای تولید و چاپ یک تیشرت از بین می رود.

قطعا در کارهای تبلیغاتی هزینه یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب یک محصول است اما برگشت پذیری سرمایه در تبلیغات هم یکی دیگر از فاکتورهای اصلی است که  مهندسین بازریابی و مارکتینگ با  توجه به این دوپارامتر اقدام به انتخاب می کنند.

استفاده از تیشرت برای بازاریابی

استفاده از تیشرت برای بازاریابی

در چاپ تیشرت تبلیغاتی یکی از مسائل اصلی و دشوار، انتخاب جنس تیشرت براساس دو پارامتر بالا یعنی هزینه و کارایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. شما می توانید متنوع ترین تیشرت های تبلیغاتی را در تی شرت آرام مشاهده کنید و با توجه به بودجه خود یک گزینه را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از تیشرت برای بازاریابی

تیشرت در بازاریابی نقش مهمی را ایفا می کند چرا که می تواند طیف گسترده ای مخاطبین را با خود همراه کند. علاوه بر این می توانیم مزایای دیگری را برای استفاده از تیشرت برای بازاریابی برای شما بیان کنیم. برخی از این مزایا به شرح زیر است:

سازگاری با محیط زیست: محافظت از زمین یکی از دغدغه‌های مهم این روزهاست. دوست داران زمین با چشم‌باز رفتار دیگران را رصد می‌کنند و برندهای دوستدار محیط ‌زیست از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. تی‌شرت تبلیغاتی یکی از هدایای سازگار با محیط ‌زیست است و باعث قطع درختان و یا اضافه شدن پلاستیک بیشتر این چرخه معیوب نمی‌شوند.

کاربردی بودن آن: شما هدیه را به مشتری می دهید که می دانید قطعا قرار است از آن استفاده کند و در سطح شهر قدم بردارد. هیچ کسی از هدیه گرفتن یک تیشرت ناراحت نمی شود و قطعا از آن استفاده خواهد کرد.

چشمگیر بودن هدیه: همه ی مردم از هدیه گرفتن خوشحال می شوند حال اگر این هدیه کاربردی باشد ارزش بیشتری برای او دارد. از مزایای استفاده از تیشرت برای بازاریابی این است که شما یک هدیه چشمگیر به مشتری می دهید به گونه ای که در جمع های مختلف ممکن است از برند شما برای دادن این هدیه تعریف کند.

بیشتر بخوانید: تیشرت یقه گرد تبلیغاتی

کیفتیت چاپ تیشرت، مهم ترین نکته

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم انتخاب یک تیشرت تبلیغاتی مناسب کیفیت چاپ روی آنها است. کیفیت چاپ روی تیشرت  به شیوه های چاپی که در بالا به برخی از آنها اشاره شد بستگی دارد. البته از ذکر این نکته نمیتوان چشم پوشی کرد که در هر روش هم استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب نیز در ماندگاری و کیفیت چاپ هر تیشرت موثر خواهد بود.
در روش های چاپ مستقیم روی تیشرت به این نکته باید توجه داشته باشیم که غالب دستگاه های موجود دارای رنگ سفید نیستند برای همین  از رنگ سفید تیشرت به عنوان بکگراند تصویر استفاده میشود و عبارتی سایر رنگ ها چاپ میشوند به همین خاطر روش چاپ مستقیم که طبیعتا یکی از بالاترین کیفیت ها در اختیار ما قرار می دهد برروی تیشرت های سفید و یا روشن قابل استفاده می باشد و اگر بخواهیم برروی تیشرت و یا پارچه تیره و یا مشکی چاپ مستقیم بزنیم حتما باید دستگاه دارای رنگ سفید جداگانه باشد که ابتدا تیشرت را با رنگ آستر سفید کند و بعد روی رنگ سفید طرح را پیاده کند.
و از دیگر روش های پرکاربرد روز دنیا برای چاپ روی تیشرت چاپ کاترپلاتر می باشد که در اکثر چاپ های لباس های ورزشی از این روش استفاده میشود که ماندگاری و کیفیت بسیار عالی دارد ولی فقط یک ویژگی دارد و آن هم این است که  باید به صورت تک رنگ و یا رنگ های تفکیک شده مورد استفاده قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید