تفاوت کلاه کتان و کلاه فلامنت در چیست؟ کدام یک برای تبلیغات مناسب تر است؟ مردم عموما از کلاه فلامنت استفاده می کنند یا کلاه کتان؟ اگر در گیر و دار انتخاب کلاه تبلیغاتی باشید حتما به این دو نوع کلاه برخورده اید و برای شما هم سوال شده است که تفاوت کلاه کتان و کلاه فلامنت در چیست؟ در این مقاله با تیشرت آرام همراه ما باشید تا به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

کلاه کتان تبلیغاتی چیست؟

یکی از روش های تبلیغات با استفاده از هدیه تبلیغاتی، کلاه کتان تبلیغاتی می باشد. بدین صورت که می توانید لوگو و نام شرکت خود را بر روی کلاه مورد نظر درج کنید و آن را به عنوان هدیه به کارمندان و مشتریان خود ارائه دهید. کلاه ها می توانند از جنس های مختلفی ساخته شده باشند که یکی از آن ها جنس کتان می باشد.

با این کلاه‌ های تبلیغاتی، شرکت‌ ها می‌ توانند نام و لوگوی خود را برای مخاطبین خود معرفی کنند. شرکت ها می تواند از کلاه تبلیغاتی برای تبلیغات خارج از محیط کاری مانند شرکت در رویدادهای عمومی مثل: رویدادهای ورزشی، سمینارها، مسابقات و … استفاده کنند. این کلاه‌ ها برای معرفی برند و تبلیغات محصول بیشتر استفاده می ‌شوند و معمولاً به عنوان هدیه‌ ای برای مشتریان، پرسنل و یا به عنوان جایزه در مسابقات و رویدادهای تبلیغاتی استفاده می ‌شوند.

تفاوت کلاه کتان و کلاه فلامنت

تفاوت کلاه کتان و کلاه فلامنت

کلاه فلامنت تبلیغاتی چیست؟

پیش از اینکه تفاوت کلاه کتان و کلاه فلامنت را برای شما بیان کنیم می خواهیم کلاه فلامنت تبلیغاتی را نیز به شما معرفی کنیم. کلاه فلامنت تبلیغاتی، یک نوع کلاه با تصویر و شعار تبلیغاتی بر روی آن می باشد که برای تبلیغات در رویدادها و جشنواره ها استفاده می شود. این کلاه ها، شعارها و لوگوهای مربوط به شرکت ها، برندها و محصولات را به نمایش می گذارند و به فروشندگان و تولیدکنندگان کمک می کنند تا بیشتر دیده شوند. این کلاه ها معمولاً از جنس پارچه و قابل شستشو هستند و در اندازه ها و رنگ های مختلف در دسترس هستند.

تفاوت کلاه کتان و کلاه فلامنت

دو نوع از کلاه های تبلیغاتی که حتما آن ها را در میان محصولات تیشرت آرام دیده اید، کلاه فلامنت و کلاه کتان تبلیغاتی می باشد. این دو نوع کلاه شباهت هایی نیز با یکدیگر دارند. هر دو کلاه از نوع نقابدار می باشند که معمولا آن ها را برای تبلیغات استفاده می کنند. اما در عین حال تفاوت هایی نیز باهم دارند. برخی از موارد تفاوت کلاه کتان و کلاه فلامنت به شرح زیر می باشد:

جنس کلاه

اولین تفاوت کلاه کتان و کلاه فلامنت را می توان در جنس آن ها  دانست. کلاه کتان از جنس پارچه کتان می باشد در حالی که کلاه فلامنت از جنس فایبرگلاس است.

موارد استفاده

یکی از مهم ترین تفاوت کلاه کتان و کلاه فلامنت در استفاده آن است. کلاه های کتان عموما در فصول سرد سال استفاده می شوند در حالی که کلاه فلامنت برای محافظت در برابر حرارت و آتش مورد استفاده قرار می گیرد.

راحتی کلاه

به طور کلی، کلاه کتان بسیار نرم تر و راحت تر است، در حالی که کلاه فلامنت سخت تر و تنگ تر است. به بیانی دیگر کلاه فلامنت دارای بافتی محکم تر و خشک تر است.

ماندگاری کلاه

از آنجایی که کلاه کتان از نخ های کتان بافته می شود، دارای عمربیشتری در مقایسه با کلاه فلامنت می باشد. از این رو کلاه کتان ماندگاری بالاتری در مقایسه با کلاه فلامنت دارد.

ثبات رنگ کلاه

به دلیل آنکه در بافت کلاه فلامنت از الیاف مصنوعی نیز استفاده شده است، این کلاه در مقایسه با کلاه کتان، ثبات رنگی بالاتری دارد و رنگ آن پس از شستشوهای مکرر کم رنگ نخواهد شد. از این رو ثبات رنگ، یکی دیگر از تفاوت کلاه کتان و کلاه فلامنت می باشد.

ضخامت کلاه

کلاه های کتان به دلیل آنکه تماما از پارچه کتان (که از پنبه طبیعی می باشد) دوخته شده است، ضخامت بیشتری نسبت به کلاه فلامنت دارد. از این رو کلاه فلامنت ظریف تر از کلاه کتان بوده و طول عمر کمتری نیز دارد.

قیمت کلاه

همه ی ما می دانیم که لباس های تولید شده از نخ تمام پنبه، قیمت بالاتری نسبت به لباس های تولید شده از الیاف مصنوعی دارند. از این رو کلاه کتان قیمت بالاتری در مقایسه با کلاه فلامنت خواهد داشت.

خرید کلاه فلامنت و کلاه کتان تبلیغاتی

استفاده از کلاه تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات است که می توانید با استفاده از آن ها برند خود را برجسته کنید. در صورتی که قصد سفارش کلاه تبلیغاتی را دارید و نیاز به دریافت مشاوره دارید همین حالا می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و برای انتخاب بهترین جنس از تیشرت آرام مشاوره لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید