ثبت سفارش و خرید جلیقه فسفری تبلیغاتی یا سایر مدل های جلیقه های عملیاتی برای استفاده در بسیاری از کاربردها لازم است.برای همین تقاضای نسبتا بالایی برای خرید این محصولات در تهران و شهرستان ها برای استفاده در محیط های کاری وجود دارد.

شاید به خوبی بدانید بسیاری از کارکنان نهادهای دولتی یا شرکت های خصوصی با انواع جلیقه به عنوان جلیقه شب نما، جلیقه کار یا برای استفاده در شرایط دیگر نیاز دارند. برای همین تیشرت آرام تلاس کرده است امکان تولید انواع جلیقه فسفری تبلیغاتی و فروش مستقیم آن ها را فراهم کند.

پس در صورت نیاز به خرید انواع جلیقه (یا محصولات مشابهی که ممکن است برای بازاریابی و تبلیغات با آرم و نام برند و شرکت استفاده می شوند) از خدمات ارائه شده توسط تیشرت آرام استفاده کنید.

خرید جلیقه فسفری تبلیغاتی

در صورت نیاز به خرید مستقیم انواع جلیقه تبلیغاتی کارگری، راهداری، پارکبانی و … باید به چند نکته توجه داشته باشید. در ادامه اشاره ای به این نکات و اهمیت آن ها خواهد شد:

جلیقه فسفری تبلیغاتی

جلیقه فسفری تبلیغاتی

کیفیت پارچه

پارچه ای که برای تولید انواع جلیقه به کار می رود می تواند تفاوت بسیار زیادی داشته باشد. برای همین یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده کیفیت این محصولات کیفیت پارچه های مورد استفاده برای دوخت آن ها می باشد. اگر قصد خرید جلیقه فسفری تبلیغاتی را دارید، بهتر است ابتدا در مورد کیفیت پارچه های موجود در بازار و هزینه تمام شده تولید جلیقه با واحدهای ارائه دهنده این خدمات مشورت کنید.

رنگ بندی و مدل جلیقه

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که به طور معمول به آن توجه می شود رنگ جلیقه تبلیغاتی است که می تواند فسفری یا سورمه ای و سایر رنگ ها باشد. رنگ انواع جلیقه با توجه به کاربری آن ها می تواند متفاوت باشد. برای مثال می توان به تفاوت رنگ جلیقه های خبرنگاری و شبرنگ یا جلیقه های کارگری اشاره کرد که هر یک رنگ خاص خود را دارند.

تعداد جیب جلیقه

شاید بدانید که در برخی از کاربردها نیاز است که چند جیب در جلیقه ایجاد شده باشد. این کار باعث افزایش زمان مورد نیاز برای دوخت جلیقه خواهد شد. علاوه بر این پارچه بیشتری برای دوخت جیب برای جلیقه لازم خواهد بود. برای همین به طور کلی شاهد افزایش هزینه لازم برای دوخت این محصولات خواهیم بود.

بهتر است با توجه به دلیل نیاز خود به خرید جلیقه فسفری تبلیغاتی نسبت به تعداد جیب آن ها تصمیم گیری درستی داشته باشید. برای مثال شاید یک کارگر یا تکنسین نیاز به چند جیب بزرگ در جلیقه داشته باشد که تعداد آن ها ممکن است به چهار عدد هم برسد. از این جیب ها برای نگهداری از لوازم قابل حمل کار استفاده می شود که در حین تعمیرات یا ارائه خدمات نیاز به استفاده از آن ها خواهد بود.

جنس پارچه جلیقه فسفری تبلیغاتی چیست؟

برای تولید انواع جلیقه از مواد اولیه و پارچه های متنوعی استفاده می شود. برای مثال می توان به جلیقه های کتان اشاره کرد یا به جلیقه های از جنس فلامنت که کاربردهای خاص خود را دارند اشاره نمود.

البته بسیاری از انواع جلیقه نیز با پنبه و الیاف به دست آمده از آن در صنعت نساجی تولید می شوند.

در مورد انواع جلیقه فسفری تبلیغاتی نیز ممکن است از پارچه های با کیفیت و دوام متفاوتی استفاده شود که بسیاری از آن ها حاوی مواد اولیه تولید شده در صنایع پتروشیمی و شیمیایی مانند پارچه های پلاستیکی هستند.

آیا امکان دوخت چند نوار در جلیقه فسفری تبلیغاتی وجود دارد؟

بله. بسیاری از انواع جلیقه دارای نوارهایی هستند که به طور معمول می توانند شبرنگ بوده و کمک زیادی به تشخیص افراد در تاریکی بنمایند. یک نمونه از این محصولات جلیقه فسفری تبلیغاتی شبرنگ دار است که در آن از نوارهایی با عرض 5 سانتی متر استفاده می شود.

جلیقه فسفری تبلیغاتی

جلیقه فسفری تبلیغاتی

این محصولات بیشتر برای راهداری یا پارکبانی به کار می روند. البته در کارگاه های عملیاتی و پروژه های عمرانی که نور کافی در شب قبل از اتمام پروزه وجود ندارد نیز از این محصولات شبرنگ استفاده می شود. در واقع استفاده از این جلیقه ها که شبرنگ هستند نقش مهمی در پیشگیری از بروز حوادث ناخواسته خواهد نمود و عدم استفاده از بهترین شبرنگ ها در آن ها خطرات جدی به دنبال خواهد داشت.

هزینه دوخت جلیقه فسفری تبلیغاتی

نرخ تورم بر هزینه لازم برای خرید پارچه ای که برای تولید انواع جلیقه استفاده می شود تاثیر مستقیم دارد. برای همین بر هزینه تولید و دوخت این محصولات در داخل کشور تاثیر گذار خواهد بود.

پس توصیه می کنیم حتما از اخرین قیمت عرضه انواع جلیقه فسفری تبلیغاتی به بازار اطلاع حاصل کنید. لازم به ذکر است افزایش قیمت پارچه می تواند بر هزینه لازم برای خرید تیشرت تبلیغاتی یا لباسکار و محصولات مشابه نیز تاثیر مستقیم داشته باشد.

به عنوان مثال قیمت پارچه فلامنت یا پارچه های کتان تاثیر مستقیمی بر هزینه دوخت هر یک از این محصولات خواهد داشت.

سفارش جلیقه فسفری تبلیغاتی

در بسیاری از کاربردها استفاده از انواع جلیقه برای کارگران، کارکنان و متخصصان مشغول به کار در سایت های عمرانی مهم است. علاوه بر این، در عملیات راهداری یا پارکبانی و خدمات مشابه نیاز به استفاده از جلیقه های خاص است که به طور معمول شبرنگ هستند. تیشرت آرام یکی از واحدهای تولید کننده این محصولات است که امکان ثبت سفارش و دوخت آن ها را برای متقاضیان خواهد داشت.

شما می توانید در صورت نیاز به آگاهی از قیمت تیشرت تبلیغاتی یا برای ثبت سفارش و خرید لباسکار تبلیغاتی و جلیقه فسفری تبلیغاتی با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید. تلاش ما بر این خواهد بود تا در کوتاه ترین زمان ممکن ضمن ارائه اطلاعات لازم در مورد قیمت لباس کار تبلیغاتی یا انواع جلیقه و تیشرت امکان تولید آن ها را فراهم کنیم.

لازم به ذکر است علاوه بر موارد ذکر شده در بالا امکان خرید کلاه تبلیغاتی در مدل های مختلف برای متقاضیان فراهم شده است. برای همین در صورت نیاز به مشاوره در مورد نحوه تولید کلاه تبلیغاتی می توانید اطلاعات تکمیلی در این مورد را از کارشناسان شرکت دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید