چاپ تی شرت

تی شرت ها البسه محبوب امروز هستند و نقش و جایگاه آنها در بین عموم مردم به عنوان لباسی راحت و خنک که بدون تکلف پوشیده می شود و غالبا به اتو هم نیاز ندارد، تثبیت شده است. در واقع تی شرت ها بخاطر همین دم دستی بودن و ساختار ساده ای که دارند، مخاطبان بسیارگسترده ای را هم با خود همراه نموده اند، بطوری که اگر امروز البسه و پوشاک هر یک از افراد را بررسی کنیم، به حتم یک یا چند تی شرت در بین لباس های آنها خواهیم یافت.

بر این اساس در این باور که غالب مردم از انواع تی شرت ها استفاده می کنند و لباس مورد علاقه آنهاست شکی نخواهد بود. اصولا تی شرت ها جز یک مدلشان که به عنوان زیرپوش استفاده می شود و بعضا فاقد طرح و عکس یا تبلیغات است، سایر تی شرت ها با طرح و تصویر یا تبلیغات همراه می شوند که این موضوع به چاپ تی شرت اهمیت می بخشد. [su_quote]تی شرت بدون چاپ چندان ظاهر جذاب و قشنگی ندارد و در واقع این طرح و عکس روی آن باعث می شود تا جذابیت های بصری آن افزایش یابد. حال بخشی از این طرح و نقش ها صرفا جنبه زیبایی دارد و با طرح و لوگو یا نام برند توليد کننده اش همراه است و بخشی دیگر صرفا تبلیغاتی است که تحت قالب تی شرت تبلیغاتی عرضه می شود.[/su_quote]

هزینه های تولید ارزان، طرفداران زیاد، محبوبیت، خنکی و راحتی و تنوع مواد و متریال ساخت آن، چاپ راحت و… از جمله خصوصیاتی است که تی شرت در خود جمع دارد و این باعث می شود تا متولیان حوزه تبلیغات بر روی آن به عنوان هدیه تبلیغاتی، حساب ویژه ای باز کنند و  همواره پیشنهاد سفارش آن را به کسب و کارها توصیه کنند. هدیه تبلیغاتی به عنوان راهبردی اساسی و مدرن در جهت توسعه تبلیغات و برندینگ کسب و کارها محسوب می شود و امروز یک تاکتیک مهم تبلیغاتی است. بر این اساس بر روی انواع تی شرت چاپ صورت می پذیرد که برخی از مهمترین و رایج ترین آنها عبارتند  از:

چاپ تی شرت جودون

تی شرت جودون را شاید بتوان بخاطر طرح بافت پارچه آن که با ماشین های گرد بافت بافته می شود و دارای بافت ریز روزنه دار و  لوزی شکلی است از سایر تی شرت ها متمایز دانست. در واقع این نوع تی شرت که به خاطر همین نوع بافت متفاوتش به تی شرت جودون معروف شده، معمولا یقه دار تولید می شود و به جهت ساختار همین یقه دار بودنش هم که کمی جنبه رسمی بدان می بخشد از آن لباسی مناسب برای لباس فرم و لباس مجالس و مهمانی ها می سازد. الیاف استفاده شده برای تولید تی شرت جودون معمولا از الیاف طبیعی چون پنبه تولید می گردد اما گاهی تولیدی ها برای کم کردن هزینه تولید و اقتباس برخی ویژگی های خوب الیاف مصنوعی، اقدام به ترکیب آن با این الیاف می کنند.

[su_quote]روش های چاپ متنوعی برای چاپ تی شرت جودون وجود دارد که می توان به چاپ سیلک اسکرین که توصیه ما نیز استفاده از همین روش چاپ است و همچنین روش های دیگری چون چاپ سابلیمیشن و چاپ ژلاتین اشاره کرد. در روش چاپ سیلک اسکرین به جهت شیوه چاپ مستقیمی که دارد، چاپ از کیفیت و ثبات بیشتری برخوردار خواهد بود.[/su_quote]

چاپ تی شرت اسپان

پارچه تی شرت اسپان در واقع نوعی پارچه پرسی بدون بافت است که از ضخامت های متنوعی نیز برخوردار است و اصولا تار و پودی که بافته شده باشد ندارد. مهمترین مشخصه ظاهری آن را می توان شکل سوزنی و روزنه دار بافت آن دانست که بر پایه ماده ای به نام پروپیلن در ترکیب با الیاف دیگر ساخته می شود. این نوع تی شرت به جهت هزینه های تولید ارزان و کیفیت مقبولی که دارد یک کالای محبوب و پر بازده برای تولید هدیه تبلیغاتی محسوب می شود. اما با اینحال رایج ترین چاپ روی تی شرت اسپان به روش هایی چون چاپ سیلک اسکرین، چاپ سابلیمیشن و چاپ ژلاتین و… صورت می گیرد.

چاپ تی شرت نخ پنبه

تی شرت نخ پنبه به جهت استفاده 100 درصدی از نخ الیاف پنبه دارای ویژگی های کاربردی بسیاری همچون نرمی و لطافت، خنکی و عدم تعریق به واسطه قابل تنفس بودن پارچه آن، عدم ایجاد حساسیت و…می باشد که از آن محصولی پر کاربرد و البته محبوب می سازد منتها نکته ای که در چاپ تی شرت نخ پنبه وجود دارد این است که چاپ روی آن با همه روش ها به صورت چند رنگ امکان پذیر نیست لذا برای اینکه بتوان چاپ چند رنگ همچون چاپ انواع طرح و تصاویر مختلف و… را بر روی آن اعمال کرد، می بایست از روش های چاپ دیجیتال، چاپ سابلیمیشن، چاپ سیلک اسکرین و… استفاده نمود تا شاهد کیفیت ماندگار و دوام خوبی بر روی آن بود.

چاپ تی شرت پلی استر پنبه

این نوع تی شرت همانطور که از نام آن نیز پیداست به صورت ترکیب پلی استر با پنبه تولید می شود و معمولا ترکیب الیاف آن یک به سه یعنی از دو سوم پلی استر و یک سوم پنبه تشکیل یافته است. این محصول به جهت استفاده از الیاف مصنوعی در ترکیباتش قیمت های مناسبی دارد و چاپ روی آن نیز به واسطه همین الیاف مصنوعی که رنگ پذیری بالایی دارند به بهترین شکل ممکن و کامل و با کیفیت بالا اجرا می شود. روش های چاپ تی شرت پلی استر پنبه متنوع است و از میان آنها می توان به چاپ سابلیمیشن، چاپ دیجیتال و چاپ سیلک و… اشاره کرد. تی شرت پلی استر پنبه به جهت قیمت های مناسب و اعمال کیفیت چاپ خوب یکی از برترین محصولات برای استفاده در تولید هدایای تبلیغاتی است.

چاپ تی شرت ملانژ

تی شرت ملانژ نیز که به صورت تک رنگ و معمولا به شکل طوسی کم رنگ می باشد، ترکیبات جنس ساخت خود را به صورت ترکیبی از الیاف مصنوعی با الیاف طبیعی به دست می آورد و چاپ روی آن به جهت برخورداری از الیاف مصنوعی که از رنگ پذیری خوبی برخوردار است، دارای کیفیت بالایی می باشد. با اینحال قیمت مناسب این محصول و امکان چاپ با کیفیت اعم از انواع طرح ها و تصاویر بر روی آن به محبوبیت آن در حوزه تبلیغات افزوده است. روش های چاپ تی شرت ملانژ نیز متنوع است و از روش هایی چون چاپ سابلیمیشن، چاپ دیجیتال و چاپ سیلک اسکرین و…بر روی آن بهره برده می شود. چاپ طرح و تصویر چهار رنگ بر روی این نوع تی شرت زیبایی فوق العاده ای به آن می بخشد.

 چاپ تی شرت در مجموعه تی شرت آرام

مجموعه تی شرت آرام با در اختیار داشتن کارگاه های تخصصی چاپ که بهره مند از پیشرفته ترین و کاملترین دستگاه های چاپ می باشد در کنار وجود نیروهای فنی متخصص در امور چاپ که کاربرد و استفاده های هر روش چاپ بر روی انواع پارچه ها را می داند، در خدمت عموم مردم و مشتریان و مخاطبان خود است تا با انجام مشاوره های لازم، بهترین خدمات چاپ تی شرت اعم از چاپ سابلیمیشن، چاپ دیجیتال، چاپ سیلک اسکرین و…  را ارائه نماید.

قیمت و هزینه های چاپ تی شرت

هزینه های چاپ تی شرت به روش چاپ  آن بستگی دارد و برخی روش ها چون چاپ دیجیتال یا سابلیمیشن که از طریق آنها عکس و تصاویر چند رنگ با کیفیتی فوق العاده بالا و با جزئیات دقیق بر روی تی شرت چاپ می شود به نسبت سایر روش ها بالاست. با اینحال بخشی از قیمت ها نیز بستگی به خود مراکزی دارد که خدمات چاپ ارائه می دهند. در مجموعه تی شرت آرام با سالها سابقه و تجربه، خدمات چاپ تی شرت با بهترین کیفیت و قیمت های واقعا به صرفه و مناسب انجام می پذیرد.