چاپ کلاه کپ با طرح دلخواه شما در تیشرت آرام انجام می شود. چاپ کلاه از جمله خدمات اختصاصی در مجموعه تیشرت آرام می باشد که بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. افرادی که به دنبال هدیه تبلیغاتی خاص و پر کاربرد هستند عموما از کلاه تبلیغاتی استفاده می کنند. کلاه جزو لوازمی است که توسط عموم مردم استفاده می شود و کاربرد زیادی دارد. حال اگر شما این کلاه را به مشتری هدیه بدهید علاوه بر مشتری شما، تمامی افرادی که کلاه را می بینند نسبت به کلاه تبلیغاتی کنجکاو می شوند.

چاپ کلاه به صورت شخصی و با تیراژ بالا نیز برای مصارف سازمانی و تبلیغاتی بسیار مرسوم است. این کلاه ها را می توانید به کارمندان خود بدهید و از آن ها بخواهید که در محیط کاری از آن ها استفاده کنید. عموما کارخانه ها از این کلاه ها استفاده می کنند. برای چاپ کلاه کپ با طرح دلخواه شما با تیشرت آرام همراه باشید.

سفارش چاپ کلاه کپ با طرح دلخواه شما

چاپ تیشرت آرام از تخصصی ترین شرکت ها در زمینه چاپ بر روی محصولات پارچه ای می باشد که می توانید کلاه تبلیغاتی خود را به این مجموعه سفارش دهید. پیش از سفارش حتما کالیته رنگی را در وب سایت این مجموعه مشاهده کنید و بهترین کد رنگی را که در نظر دارید انتخاب کنید. اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید.

چاپ کلاه کپ با طرح دلخواه شما

چاپ کلاه کپ با طرح دلخواه شما

چاپ کلاه کپ سفید با طرح دلخواه شما

چاپ روی کلاه سفید یکی از مرسوم ترین روش های چاپ می باشد که بسیار پرطرفدار است. این رنگ عموما با تیراژ بالا سفارش داده می شود چرا که لوگو شما روی زمینه سفید بسیار شیک تر نمایش داده می شود. در چاپ روی کلاه سفید چاپ به صورت مستقیم بوده و رنگ و طرح به خورد پارچه می رود.

چاپ کلاه کپ مشکی با طرح دلخواه شما

چاپ روی کلاه مشکی بعد از کلاه سفید بیشترین طرفدار را برای چاپ و استفاده شخصی و تبلیغاتی دارد. . چاپ روی کلاه به روش سابلیمیشن معمولا بروی کلاه های سفید و مشکی انجام می شود که چاپ روی کلاه مشکی به روش های لیبلی برای طرح های با تنوع رنگی بالا و همچنین به روش کاتر پلاتر برای طرح های تک رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. طبیعتا مقاوت و ماندگاری چاپ طرح های تک رنگ که به روش کاتری انجام می شود بالاتر می باشد.

 

از مزایای برجسته چاپ کلاه کپ با طرح دلخواه شما به همین روش کاتری و لیبلی، امکان چاپ با تیراژ پایین یعنی حتی یک عدد می باشد که این روش را نسبت به روش گلدوزی متمایز می کند. و از دیگر تفاوت های چاپ لیبلی برروی کلاه مشکی این است که هیچگونه محدودتی برای طرحی که می خواهد روی کلاه قرار بگیرد ندارید ، در صورتی که چاپ به روش گلدوزی می بایست طرح به صورت تک رنگ باشد و یا از رنگ های تفکیک شده استفاده شود.

گلدوزی روی کلاه با طرح دلخواه شما

از دیگر روش های مرسوم برای چاپ روی کلاه استفاده از گلدوزی دیجیتالی و تمام اتوماتیک روی کلاه می باشد. روش گلدوزی یک روش مکانیکی اتوماتیک نسل جدید می باشد که طرح و فایل چاپی از طریق کامپیوتر به چرخ های صنعتی داده می شود و چرخ به صورت تمام اتوماتیک شروع به دوخت روی آن سطح از جمله کلاه می کند.

به این نکته باید توجه داشت به دلیل اینکه روش گلدوزی یک روش صنعتی است به همین دلیل چاپ با تیراژ پایین در این روش مقدور نمی باشد ، از همین رو این روش برای چاپ کلاه های تبلیغاتی و کارگاهی بسیار مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید