کلاه تبلیغاتی گلدوزی یکی از انواع کلاه های تبلیغاتی می باشد که می توانید با چاپ اختصاصی برای کسب و کار خود از آن ها استفاده کنید. حتما با هدیه های تبلیغاتی آشنایی دارید و می دانید که یکی از این هدایا کلاه می باشد. کلاه ها دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به قیمت و کیفیت تعیین می شود. یکی از این مدل ها کلاه تبلیغاتی گلدوزی می باشد که می توانید لوگو و یا نام برند خود را با استفاده از گلدوزی روی کلاه حک کنید.

کلاه تبلیغاتی گلدوزی ارزان قیمت

اگر اطلاعاتی در مورد روش های بازاریابی داشته باشید می دانید که استفاده از هدیه تبلیغاتی یک روش دیرین و در عین حال پر سود می باشد. چرا که در طولانی مدت هزینه ای که برای تبلیغات به روش هدیه دادن صرف کرده اید به شما بازگردانده می شود. در صورتی که به دنبال راهی برای برندسازی و کسب درآمد هستید این مقاله را از دست ندهید.

کلاه تبلیغاتی گلدوزی

کلاه تبلیغاتی گلدوزی

با سفارش یک کلاه تبلیغاتی گلدوزی شده که برند شما بر روی آن هک شده است می توانید تعداد زیادی از مشتریان را در سطح شهر با کلاه مزین به برند خودتان مشاهده کنید. این کار یک تبلیغات سیار می باشد که حجم زیادی از مردم را نسبت به برند شما کنجکاو می کند.

چاپ کلاه تبلیغاتی گلدوزی

چاپ کلاه به دلیل اینکه مربوط به صنعت مد و پوشاک می شود کاربرد زیادی دارد. به خصوص در تابستان عموم مردم از کلاه استفاده می کنند و اگر شما این کلاه را به آن ها هدیه دهید حداقل به مدت 5 ماه به صوت تبلیغات سیار در سطح شهر ظاهر می شوند. رنگبندی این کلاه ها متفاوت است و برای انتخاب یک رنگ متناسب با کسب و کار خود می توانید صفحه رنگبندی را مشاهده کنید و کد رنگ را انتخاب کنید.

چاپ کلاه تبلیغاتی گلدوزی شده نسبت به دیگر روش های چاپ هزینه بالاتری دارد اما شما مطمئن هستید که برندتان از روی کلاه کنده نمی شود. برای سفارش چاپ در تعداد انبوه می توانید همین حالا به مجموعه تیشرت آرام مراجعه کنید و بهترین کلاه را برای خود انتخاب و آن را سفارش دهید.

سفارش کلاه گلدوزی برای تبلیغات

در مورد کلاه تبلغاتی ارزان و در کل کلاه های تبلیغاتی هم باید گفت که، کلاه و انواع آن در دسته وسایلی قرار می گیرند که می توان از آن ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. کلاه تبلیغاتی ارزان یا گران یکی از هدایای تبلیغاتی موثر و تاثیر گذار محسوب می شود. زیرا هدیه ای پوشیدنی است و اگر که در زمان طراحی تبلیغی که می خواهید بر روی کلاه ثبت کنید، دقت زیادی به خرج دهید و طرح زیبایی را بر روی آن چاپ کنید، فرد از آن خوشش می آید و آن را در مکان های مختلف به سرش می گذارد، که همین قضیه باعث می شود به طور ناخودآگاه برای شما و کسب و کارتان تبلیغ کند.

کلاه تبلیغاتی گلدوزی

کلاه تبلیغاتی گلدوزی

قیمت کلاه تبلیغاتی گلدوزی شده

مهم ترین سوالات مشتریان در مورد سفارش هدیه تبلیغاتی قیمت آن می باشد. در بخش های پیشین نیز اشاره شد که قیمت هر هدیه با توجه به کیفیت آن افزایش پیدا می کند. کلاه های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. شما می توانید برای تبلیغات از کلاه فلامنت تبلیغاتیاستفاده کنید و یا اینکه کلاه کتان تبلیغاتی را سفارش دهید. اما قیمت آن ها با هم متفاوت است.

برا دریافت قیمت کلاه تبلیغاتی گلدوزی شده می توانید به سایت تیشرت آرام مراجعه کنید و یا اینکه با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید.

خرید کلاه گلدوزی تبلیغاتی عمده

عموما هدیه تبلیغاتی به صورت عمده سفارش داده می شود چرا که هم در قیمت نهایی تاثیر گذار است و هم اینکه هدیه تبلیغاتی می بایست در تعداد گسترده استفاده شود تا بتواند تاثیر خود را بر روی کسب و کار شما بگذارد. اگر به دنبال یک کار با کیفیت با قیمت مناسب هستید می توانید با تیشرت آرام مشاوره های لازم را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید