آیا با محبوب ترین مدل های کلاه تبلیغاتی مانند کلاه پشت تور تبلیغاتی آشنا هستید؟ کلاه های تبلیغاتی دارای مدل ها و جنس های مختلفی هستند. برای همین ممکن است هر یک از شهروندان علاقه مند به استفاده از مدل خاصی از آن ها باشد.

یکی از مدل های متمایز این محصول که می تواند برای تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد، کلاه پشت تور تبلیغاتی است که دارای ظاهر کاملا متمایز بوده و اقشار خاصی از آن استفاده می کنند. برای همین شاید بسیاری از افراد یا سازمان ها و شرکت ها تا به حال به استفاده از این مدل کلاه برای تبلیغات توجه نکرده باشند.

با این وجود در صورت نیاز به انتخاب یکی از بهترین مدل های کلاه تبلیغاتی، توصیه می کنیم به مقایسه کلاه پشت تور تبلیغاتی با سایر مدل های موجود در بازار بپردازید.

لازم به ذکر است اگر علاقه مند به ثبت سفارش و خرید کلاه پشت تور تبلیغاتی هستید، می توانید ضمن تماس با مجموعه تولیدی تیشرت آرام که از عرضه کننده های این محصولات است اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تیشرت آرام امکان عرضه انواع تیشرت تبلیغاتی یا تولید کلاه تبلیغاتی با توجه به نیاز مشتریان را دارد. برای همین با توجه به میزان بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اید، می توانید ضمن ثبت سفارش این محصولات موفق به استفاده از آن ها در جهت بازاریابی و تبلیغات برای برند، موسسه، سازمان یا شرکت خود شوید.

 

برای سفارش کلاه پشت تور تبلیغاتی تماس بگیرید: 09912669527

 

وجه تمایز و کاربرد کلاه پشت تور تبلیغاتی چیست؟

امروزه امکان استفاده از انواع کلاه برای مقاصد مختلف مانند محافظت از سر و صورت در برابر سرما یا در برابر تابش شدید نور خورشید وجود دارد. کلاه های تبلیغاتی نیز دارای کاربردهای نسبتا مشابه با کلاه های معمولی هستند.

با این وجود وجه تمایز آن ها در جنبه تبلیغاتی و بازاریابی آن ها است که با چاپ نام برند یا لوگوی آن صورت می پذیرد.

کلاه پشت تور تبلیغاتی

کلاه پشت تور تبلیغاتی

انواع کلاه تبلیغاتی

با توجه به مدل و جنس کلاه می توان آن را به انواع مختلف دسته بندی کرد. به خصوص با توجه به تنوع مواد اولیه در بازار،  می توان موفق به تولید انواع کلاه تبلیغاتی با جنس های مختلف شد.

برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلاه تبلیغاتی کاغذی
  • کلاه تبلیغاتی پلاستیکی
  • کلاه تبلیغاتی پارچه ای

اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد یکی از مهم ترین تمایزهایی که کلاه پشت تور تبلیغاتی با مدل های لیست شده در بالا دارد، در مدل منحصر به فرد آن است که به دلیل وجود توری در کلاه می باشد. برای همین شاید جذابیت خاصی به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای شما داشته باشد.

هزینه تولید کلاه پشت تور تبلیغاتی

هزینه تولید کلاه تبلیغاتی با در نظر گرفتن کیفیت تولید و نوع مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت آن محاسبه خواهد شد. البته چاپ و درج نام برند یا آرم شرکت نیز به هزینه های فوق اضافه خواهد شد.

کلاه پشت تور تبلیغاتی برای تبلیغات

شما باید با توجه به استراتژی شرکت خود اقدام به انتخاب بهترین هدایا یا محصولات تبلیغاتی بنمایید. خوشبختانه امکان خرید تیشرت تبلیغاتی یا یونیفرم و سایر محصولات تبلیغاتی نیز وجود دارد.

اما به طور حتم هزینه تولید کلاه پشت تور تبلیغاتی کمتر است. برای همین برخی از افراد این مدل کلاه را بهترین گزینه برای بازاریابی و تبلیغات به عنوان یک هدیه می دانند.

امکان هدیه کلاه پشت تور تبلیغاتی به چه افرادی وجود دارد؟

بسیاری از جوانان و افراد قرار گرفته در رده های سنی پایین تر علاقه مند به استفاده از این مدل کلاه هستند. حتی در مواردی افراد بزرگسال نیز از کلاه پشت تور استفاده می کنند.

برای همین می توان از این محصولات برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کرد. برای مثال آن ها را به مشتریان خاص شرکت هدیه داد. البته همان طور که اشاره شد برای هدیه به مشتریان یا اقشار خاص (مانند ورزشکاران) امکان ثبت سفارش و خرید تیشرت تبلیغات نیز وجود دارد.

کلاه پشت تور تبلیغاتی

کلاه پشت تور تبلیغاتی

رنگ کلاه پشت تور تبلیغاتی

بله. می توان یکی از مهم ترین ویژگی های کلاه و انواع لباس یا پوشاک را رنگ آن دانست.

همان طور که می دانید به طور حتم همه ما در هر رده سنی که باشیم به رنگ لباس خود اهمیت می دهیم.

پس تلاش کنید بهترین رنگ کلاه پشت تور تبلیغاتی را برای خرید و هدیه دادن انتخاب کنید.

چه شرکت هایی امکان استفاده از کلاه پشت تور تبلیغاتی را دارند؟

به طور کلی هزینه ثبت سفارش و خرید این محصول در مقایسه با سایر محصولات تبلیغاتی مانند  کمتر است. برای همین شرکت ها امکان استفاده از کلاه پشت تور تبلیغاتی را با توجه به اهداف و استراتژی شرکت برای بازاریابی دارند.

لازم به ذکر است علاوه بر موارد ذکر شده امکان سفارش و خرید لباسکار تبلیغاتی نیز توسط شرکت ها وجود دارد.

به خصوص که لزوم استفاده از لباس مخصوص (با در نظر گرفتن نکات و اصول ایمنی)، باعث شده است بسیاری از شرکت های تولیدی و خدماتی که پرسنل آن ها نیاز به استفاده از لباس کار ایمنی دارند به دنبال بهترین عرضه کنندگان این محصولات در داخل باشند.

خرید کلاه پشت تور تبلیغاتی

یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت های کوچک و بزرگ یا برندهای فعال که به دنبال بازاریابی هستند کلاه های تبلیغاتی می باشد.

البته امکان سفارش و خرید انواع یونیفرم و تیشرت نیز برای تبلیغات وجود دارد. با توجه به قیمت تیشرت تبلیغاتی در بازار، بسیاری از شرکت ها به دنبال گزینه ای ارزان تر برای بازاریابی و تبلیغات هستند.

در صورت نیاز به خرید یک هدیه تبلیغاتی نسبتا ارزان مانند کلاه پشت تور تبلیغاتی می توانید ضمن تماس با کارشناسان تیشرت آرام اطلاعات بیشتری در مورد هزینه لازم برای ثبت سفارش و تولید این محصولات به دست آورید.

شما همچنین می توانید ضمن انتخاب بهترین رنگ مورد علاقه خود، در مورد جنس و سایر مشخصات انواع کلاه تبلیغاتی اطلاعات بیشتری به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید