آیا می دانید کلاه کوهنوردی تبلیغاتی چیست و چه تفاوتی با کلاه های عادی دارد که برای کوهنوردی مورد استفاده قرار می گیرند؟

همان طور که از اسم کلاه کوهنوردی تبلیغاتی پیدا است، تفاوت این نوع کلاه در تبلیغاتی بودن آن است که می تواند بنا به دلایل مختلف (مانند چاپ نام برند متعلق به یک شرکت، سازمان یا مجموعه و دارا بودن علایم دیگر)، از کلاه های معمول که برای کوهنوردی استفاده می شوند متمایز باشد.

امروزه بسیاری از برندها و افراد ممکن است بنا به دلایل مختلف استفاده از کلاه های تبلیغاتی را روشی برای بازاریابی یا افزایش اعتبار برند خود در جامعه بدانند. در این صورت یکی از گزینه هایی که می تواند برای عرضه کلاه های تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد، تلاش برای ثبت سفارش و تولید کلاه کوهنوردی تبلیغاتی می باشد.

تیشرت آرام یکی از تولید کننده های این محصولات است که می تواند در صورت نیاز مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار داده و امکان برخورداری از انواع کلاه تبلیغاتی را برای اهداف مختلف فراهم کند.

برای همین در صورت نیاز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های بیشتری را در مورد کلاه های تبلیغاتی و کاربرد آن ها در اختیار شما قرار دهند.

انواع کلاه کوهنوردی تبلیغاتی

به طور حتم شاید بدانید با توجه به شرایط کوهنوردی ممکن است که افراد نیاز به انواع کلاه داشته باشند. برای مثال می توان به شرایط آب و هوایی کوه هایی اشاره کرد که در فصل تابستان بسیار گرم هستند و برای همین است که شدت تابش آفتاب می تواند باعث آزار و اذیت بسیاری از افراد در حین کوهنوردی شود.

در عوض می توان نقطه مقابل را فرض کرد و کوه هایی را مثال زد که به دلیل پوشیده بودن از برف به شدت سرد بوده و نیاز به کلاه های ویژه برای محافظت از سر و صورت کوهنوردان در برابر یخبندان و سرمای چند درجه زیر صفر باشد.

برای همین است که مانند انواع کلاه عادی که برای کوهنوردی در شرایط مختلف ممکن است مورد استفاده قرار گیرند، انواع کلاه کوهنوردی تبلیغاتی نیز برای استفاده در هر یک از این کاربری ها نیاز خواهند بود.

به خصوص در کشورهایی مانند کشور پهناور ایران که در مناطق جغرافیایی مختلف کوه هایی با ارتفاع های متفاوت و تفاوت درجه حرارت بیش از سی تا چهل درجه وجود دارد نیاز به تولید کلاه متناسب با شرایط کوهنوردی وجود خواهد داشت.

برای مثال، شرایط یخبندان در فصل زمستان در رشته کوه های البرز یا شرایط گرمای شدید در کوه های زاگرس در فصل تابستان به هیج وجه قابل مقایسه نخواهد بود. برای همین در صورت نیاز به ثبت سفارش کلاه کوهنوردی تبلیغاتی باید به این نکات توجه داشته باشید و بهترین کلاه را برای استفاده در شرایط مختلف سفارش دهید.

کلاه کوهنوردی زنانه

این کلاه یکی از انواع کلاه کوهنوردی است که با دارا بودن سه تکه می تواند از سر و گردن در مقابل تابش نور مستقیم آفتاب محافظت کند. برای همین است که در صورت نیاز به کوهنوردی در فصل تابستان و یا در هوای گرم برای محافظت از کوهنوردان استفاده می شود. البته این کلاه در صورتی که کیفیت بالایی داشته باشد هزینه بیشتری برای خرید نیاز خواهد داشت. برای همین است که به طور معمول به تعداد کم و برای گروه های کوهنوردی سفارش داده می شود.

لازم به ذکر است در برخی از موارد دیده می شود هر یک از سه تکه کلاه می تواند از بخش های دیگر جدا شود و برای همین در برخی از سفارش ها ممکن است که نحوه دوخت و آماده کردن این کلاه ها با هم تفاوت داشته باشد. کلاه های کوهنوردی در دو نوع زنانه و مردانه عرضه می شود که نوع زنانه آن پوشیده تر می باشد. این کلاه در رنگبندی های مختلفی عرضه شده است که می توانید به عنوان تبلیغات به یک اکیپ کوهنوردی نیز هدیه بدهید.

کلاه کوهنوردی مردانه

یکی دیگر از مدل هایی که ساده تر و ارزان تر است، کلاه کپ برای کوهنوردی است که می تواند با هزینه کمتری به عنوان یک کلاه کوهنوردی تبلیغاتی تولید شود. برای همین در صورت نیاز به صرفه جویی در هزینه ها و خرید کلاه کوهنوردی تبلیغاتی ارزان می توانید کلاه کپ را گزینه مناسبی برای انتخاب بدانید. این نوع کلاه را عموما آقایان استفاده می کنند. برای مشاهده دیگر مدل های کلاه کوهنوردی مردانه با تیشرت آرام همراه باشید.

کلاه آفتابگیر برای کوهنوردی

یکی دیگر از مدل هایی که ممکن است به دلیل راحت بودن استفاده برای کوهنوردی استفاده شود، کلاه آفتابگیر است که مانند یک نقاب از صورت در برابر آفتاب گرم محافظت می کند. این کلاه نیز یکی از بهترین گزینه های برای ثبت سفارش در صورت نیاز به خرید کلاه کوهنوردی تبلیغاتی در تعداد بالا می باشد.

سایر انواع کلاه کوهنوردی تبلیغاتی

لازم به ذکر است علاوه بر مدل های ذکر شده در بالا مدل های دیگری هم هستند که ممکن است مانند کلاه آفتابی مدل مهندسی به کار روند و برای همین می توان از هر یک از این محصولات استفاده کرد.

پخش عمده کلاه کوهنوردی تبلیغاتی

در صورتی که به عنوان یک فرد یا شرکت به دنبال خرید کلاه کوهنوردی تبلیغاتی باشید، به طور حتم با توجه به جنس کلاه و ویژگی هایی که دارد نیاز به هزینه های بسیار متفاوتی به منظور ثبت سفارش و تولید این محصولات خواهد بود. برای همین توصیه می شود در صورت علاقه به خرید کلاه تبلیغاتی تلاش کنید ابتدا با انواع این کلاه ها که شامل انواع کلاه پارچه ای، کپ، نقاب دار و سایر انواع کلاه های تبلیغاتی می باشد آشنا شوید. به طور حتم جستجوی کوتاهی در فضای مجازی می تواند در برداشتن اولین قدم برای آشنایی با انواع کلاه تبلیغاتی مفید واقع شود.

پس از آن نیز می توانید ضمن مشاوره با واحدهای تولید کننده انواع کلاه یا لباس تبلیغاتی اطلاعات بیشتری در مورد هزینه تولید و ثبت سفارش هر یک از این محصولات در بازار داخل کشور به دست آورید. به طور حتم تولید کننده های این محصولات در بازار بزرگ تهران یا شهرستان ها می توانند کمک قابل ملاحظه ای به شرکت ها و سازمان ها یا حتی شهروندان عادی برای آگاهی از قیمت سفارش کلاه تبلیغاتی با توجه به کیفیت و مدل انواع کلاه بنمایند.

تیشرت آرام نیز می تواند در صورت نیاز شما به آگاهی از هزینه ثبت سفارش و خرید کلاه کوهنوردی تبلیغاتی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد. پخش عمده کلاه کوهنوردی در اختیار تیشرت آرام قرار دارد که البته دیگر انواع کلاه ها را نیز در این مجموعه می توانید مشاهده کنید. برای دریافت مشاوره و یا مشاهده لیست قیمت با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید