آیا به اهمیت انتخاب و خرید عمده پارچه برای تولید انواع تیشرت، پیراهن، شلوار یا سایر محصولاتی که به عنوان لباس مورد استفاه قرار می گیرند آگاه هستید؟

برای یک واحد تولیدی، خرید عمده پارچه یکی از اولین قدم هایی که برای تولید انواع لباس و عرضه آن به بازار ضروری است.

این کار نیازمند تلاش برای مقایسه و خرید بهترین نوع پارچه از بازار است. تیشرت آرام یکی از مجموعه های تولید کننده انواع تیشرت و لباس کار است که در صورت نیاز شهروندان در تهران امکان تامین نیازهای آن ها را دارد.

کارشناسان حاضر در دفتر شرکت می توانند در صورت نیاز به خرید عمده پارچه (برای تولید انواع تیشرت یا لباس)، راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند. لازم به ذکر است علاوه بر ساکنان پایتخت، کلیه هموطنان در اصفهان، تبریز، مشهد یا هر یک از شهرهای پر جمعیت کشور که قصد خرید عمده پارچه را دارند می توانند از این خدمات استفاده کنند.

 نکات مهم برای خرید عمده پارچه

مهم ترین مولفه هایی که در زمان ثبت سفارش و خرید عمده پارچه به آن ها توجه می شود عبارت هستند از:

  1. کیفیت پارچه
  2. جنس الیاف (طبیعی یا مصنوعی)
  3. رنگ پارچه
  4. قیمت خرید عمده ای

هر یک از ویژگی های لیست شده در بالا می توانند فاکتور مهمی برای تصمیم گیری در زمان خرید عمده پارچه در بازار باشند. برای همین در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

کیفیت پارچه

اگر یک پارچه دارای کیفیت مطلوب نباشد، دوام لازم را نخواهد داشت و لباس هایی که با استفاده از آن تولید شده اند در مدت زمان کوتاهی غیر قابل استفاده خواهند بود.

برای همین مشتریان به کیفیت پارچه مورد استفاده در دوخت لباس اهمیت می دهند. تولید کننده ها نیز باید تلاش خود را برای خرید بهترین پارچه به منظور تولید انواع لباس به کار برند.

جنس پارچه

جنس پارچه (که می تواند از الیاف طبیعی یا مصنوعی باشد) نقش مهمی در نوع کاربری و مشخصات آن دارد.

برخی از مشتری ها هستند که علاقه مند به پارچه های دارای الیاف طبیعی هستند. این در حالی است که بنا به دلایلی بسیاری از افراد الیاف مصنوعی را ترجیح می دهند.

برای مثال در صورت نیاز به تولید تیشرت استفاده از هر دو نوع پارچه بسیار رایج است و هر یک مشتری خاص خود را دارد.

برای همین خرید عمده انواع پارچه هایی که با الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده اند برای دوخت تیشرت و عرضه آن به بازار لازم است.

رنگ پارچه

همان طور که می دانید رنگ لباس (مانند تیشرت و پیراهن یا شلوار) در واقع همان رنگ پارچه خریداری شده است. حتی در محصولاتی مانند تیشرت تبلیغاتی یا لباسکار تبلیغاتی، علی رغم وجود نام برند یا لوگوی آن روی لباس، رنگ اصلی همان رنگ پارچه ای است که توسط واحدهای تولیدی خریداری شده اند.

برای همین یکی از مهم ترین مولفه ها برای خرید عمده پارچه برای تولید انواع تیشرت و پیراهن، رنگ آن ها می باشد.

قیمت پارچه

در نهایت توجه به قیمت انواع پارچه در بازار برای یک تولید کننده بسیار مهم است. علاوه بر این، قیمت خرید پارچه تاثیر مستقیم بر قیمت عرضه پوشاک و انواع لباس در بازار دارد. برای همین است که در صورت افزایش قیمت خرید پارچه ممکن است شاهد افزایش قابل ملاحظه قیمت انواع تیشرت و پیراهن یا … در بازار باشید.

این امر باعث شده است برخی از مصرف کنندها در بازار و به خصوص اقشار کم درآمد توان خرید این محصولات را نداشته باشند و به دنبال جنس های ارزان باشند.

یک واحد تولیدی لباس باید با در نظر گرفتن تقاضا در بازار و توان خرید مردم اقدام به انتخاب بهترین پارچه در بازار برای دوخت این محصولات بنماید.

خرید عمده پارچه

خرید عمده پارچه

تقاضا برای خرید عمده پارچه

با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در صنعت نساجی، امروزه امکان انتخاب انواع پارچه برای خرید در بازار وجود دارد. برای همین است که واحدهای تولیدی پوشاک، برای تامین نیاز مشتریان خود، به خرید بهترین پارچه با مناسب ترین قیمت و کیفیت مطلوب اهمیت بسیار زیادی می دهند.

به خصوص با افزایش تنوع پارچه های موجود در بازار (که با استفاده از مواد اولیه مختلف تولید شده اند)، اهمیت انتخاب پارچه مناسب برای تولید انواع لباس بیش از گذشته شده است. هر یک از این محصولات ممکن است از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده باشند.

در ادامه اشاره ای به تنوع انواع پارچه خواهد شد:

خرید عمده پارچه نخی

نخ یکی از بهترین الیاف طبیعی مورد استفاده برای تولید پارچه است که از گذشته های دور استفاده می شده است. در حال حاضر نیز بنا به دلایل متعدد (مانند مزایای استفاده از پارچه های نخی برای سلامت انسان)، این محصولات به صورت عمده به بازار عرضه می شوند. برای همین امکان خرید عمده پارچه نخی را برای تولید انواع لباش به عنوان یک تولید کننده خواهید داشت.

خرید عمده پارچه های پلاستیکی

پارچه هایی که از جنس مواد پلاستیکی هستند در بازار به طور گسترده ای عرضه می شوند. اما آیا می دانید این محصولات ممکن است دارای کیفیت های بسیار متفاوتی باشند؟

مانند محصولات پلیمری و پلاستیکی که هر یک از کیفیت متفاوتی برخوردار هستند، پارچه هایی که با استفاده از مواد اولیه تولید شده در صنایع شیمیایی و پتروشیمی در صنعت نساجی تولید و به بازار عرضه می شوند نیز دارای کیفیت های مختلفی هستند. برای همین در صورت نیاز به خرید عمده پارچه باید به این نکات توجه داشته باشید.

خرید عمده پارچه فلامنت

فلامنت یکی از محصولاتی است که برای تولید انواع لباس و تیشرت یا محصولات مشابه استفاده می شود.

به عنوان یک مثال ساده می توان از فلامنت برای دوخت تیشرت تبلیغاتی استفاده کرد.

برای همین یکی دیگر از گزینه های موجود در بازار داخل کشور و در شهرهایی مانند تهران است.

خرید عمده پارچه کتان

الیاف به دست آمده از کتان (مانند الیاف پنبه ای و نخی) در زمره بهترین مواد طبیعی مورد استفاده برای تولید انواع لباس محسوب می شود.

برای همین است که پارچه های کتانی تقاضای بالایی برای خرید در بازار دارند. واحدهای تولید کننده انواع شلوار و پیراهن نیز با خرید عمده پارچه کتانی از آن برای دوخت این محصولات استفاده می کنند.

خرید عمده پارچه پلی استر

پلی استر (POLY ESTER) به گروهی از مواد پلاستیکی گفته می شود که با فرایندهای خاص تولید می شوند و در صنعت نساجی کاربردهای بسیار زیادی دارند. یکی از دلایلی که پارچه های پلی استر در صنعت تولید پوشاک بر سایر الیاف طبیعی برتری دارد، دوام پارچه های پلی استر است. برای همین تقاضا برای خرید عمده پارچه پلی استر در بازار بسیار بالا است.

خرید عمده پارچه با الیاف ترکیبی

بسیاری از پارچه ها هستند که به طور کامل طبیعی یا مصنوعی نیستند. برای مثال درصدی از پارچه را الیاف طبیعی تشکیل داده است و بخشی از آن از پلی استر یا سایر محصولات تولید شده در صنایع شیمیایی و پتروشیمی می باشد. این محصولات نیز فروش بسیار بالایی را بنا به دلیل متعدد تجربه کرده اند. برای همین بخش مهمی از تقاضا برای خرید عمده پارچه به این محصولات اختصاص دارد.

آیا امکان خرید عمده پارچه با تضمین کیفیت وجود دارد؟

یکی از مهم ترین نگرانی هایی که ممکن است واحدهای تولیدی داشته باشند، تضمین کیفیت پارچه هایی است که در صنایع تولید محصولات نساجی تولید و در بازار به صورت عمده عرضه می شوند.

در صورتی که نگرانی های مشابهی در این زمینه دارید، توصیه می کنیم خرید عمده پارچه های مورد نیاز خود را از برندهای معتبر و شناخته شده انجام دهید.

خوشبختانه برخی از واحدهای تولید کننده پارچه کیفیت کالای ارسال شده برای مشتریان را با عرضه طیف گسترده ای از محصولات تضمین می کنند. برای همین در صورت خرید از این مراکز می توانید بهترین پارچه را با تضمین کیفیت خریداری کنید.

اهمیت توجه به کاربری پارچه

انواع پارچه ممکن است دارای کاربری های مختلفی باشند. علاوه بر این، جنس و رنگ پارچه نقش بسیار زیادی در فروش محصولات دارد.

برای مثال، تجربه ما نشان می دهد که بسیاری از مشتریان در زمان ثبت سفارش و خرید تیشرت تبلیغاتی توجه ویژه ای به جنس و رنگ پارچه مورد استفاده برای دوخت آن دارند.

علاوه بر این، در تولید لباس کار ساده یا انواع لباسکار تبلیغاتی اهمیت جنس و کاربری پارچه (متناسب با نوع لباسی که قصد تولید آن را دارید)، بسیار زیاد خواهد بود.

برای همین اگر قصد خرید عمده پارچه برای تولید انواع شلوار، پیراهن، جلیقه، یونیفرم، یا سایر محصولات مشابه را داشته باشید، توصیه می شود حتما به تناسب مشخصات پارچه و کاربری یا دوام آن دقت کنید.

خرید پارچه

خرید پارچه

قیمت خرید عمده پارچه در تهران چقدر است؟

یکی از مشکلاتی که بسیاری از خریداران عمده در چند سال گذشته داشته اند، نوسان قیمت انواع پارچه در بازار بوده است. زیرا عوامل متعددی مانند افزایش قیمت مواد اولیه (مانند مواد پلاستیکی و نخ یا الیاف کتان) باعث شده است تا در بازه های زمانی خاص شاهد تاثیر مستقیم قیمت این محصولات بر هزینه تولید پارچه در کارخانه های نساجی باشیم.

برای همین در صورتی که نیاز به خرید عمده پارچه دارید، توصیه می شود با در نظر گرفتن نرخ تغییرات ارز و قیمت مواد اولیه در بازار نسبت به استعلام قیمت عرضه انوع پارچه در بازار تهران اقدامات لازم را به عمل آورید.

خرید عمده پارچه – تیشرت آرام

یکی از مراکز تولید لباس و پوشاک که در تهران اقدام به خرید و فروش عمده انواع پارچه می نماید، تیشرت آرام است که تلاش کرده است طیف وسیعی از نیازها در بازار را برطرف نماید.

شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره (در زمینه نحوه خرید عمده پارچه برای تولید انواع لباس)، با کارشناسان شرکت مشورت کنید. به طور حتم تلاش می شود کلیه اطلاعات لازم در این زمینه به منظور انتخاب بهترین نوع پارچه برای دوخت انواع لباس در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

خدمات تیشرت آرام به شرکت ها

خدمات ویژه ای توسط شرکت در اختیار اشخاص حقوقی (مانند مدیران شرکت ها، موسسات و سازمان ها یا واحدهای خدماتی و تولیدی) قرار می گیرد.

از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید انواع تیشرت
  • تولید کلاه تبلیغاتی
  • تولید یونیفرم تبلیغاتی
  • تولید لباس کار
  • ….

با توجه به تنوع خدمات ارائه شده به شهروندان و شرکت های تولیدی و خدماتی می توانید در صورت نیاز به خرید لباسکار تبلیغاتی یا هر یک از محصولات لیست شده در بالا با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

در ادامه پاسخ چند سوال متداول در اختیار شما قرار می گیرد:

آیا امکان آگاهی از قیمت لباس کار تبلیغاتی را خواهم داشت؟

ضمن مشاوره هایی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت، می توانید ضمن انتخاب بهترین پارچه، امکان مقایسه قیمت لباسکار تبلیغاتی و سایر محصولات را داشته باشید.

آیا می توان با خرید کلاه تبلیغاتی موفق به بازاریابی شد؟

بله. امروزه امکان استفاده از انواع کلاه تبلیغاتی برای اهداف مختلف مانند بازاریابی وجود دارد.

لازم به ذکر است در صورت نیاز به خرید کلاه تبلیغاتی باید توجه داشته باشید که مدل های متنوعی از کلاه های پارچه ای، پلاستیکی و کاغذی در بازار وجود دارند.

برای مثال می توان به کلاه نقاب دار یا کلاه پشت توری اشاره کرد. نکته مهم دیگر در تفاوت هزینه تولید کلاه تبلیغاتی است که با توجه به جنس و مدل آن متغیر خواهد بود.

سخن آخر

امروزه با توجه به تنوع پارچه های عرضه شده توسط صنایع نساجی به بازار، امکان خرید عمده انواع پارچه با کیفیت های متنوع وجود دارد. برای همین در صورت نیاز به خرید عمده انواع پارچه نخی، پلاستیکی، پلی استر، فلامنت، ساده، طرح مخمل، چهارخانه و سایر طرح ها و جنس های موجود در بازار باید با افراد آگاه مشورت کنید.

تیشرت آرام یکی از برندهای معتبر در تهران است که می تواند به ارائه مشاوره های لازم به واحدهای تولیدی و خریداران در بازار بنماید.

علاوه بر این می تواند با توجه به نظر کارفرما اقدام به خرید عمده پارچه و تولید انواع محصولات تبلیغاتی (مانند انواع تیشرت، کلاه، یونیفرم، لباس کار، …) بنماید. برای همین می توانید ضمن تماس و مشاوره آنلاین، پاسخ کلیه سوالات خود را در ارتباط با خرید عمده پارچه یا ثبت سفارش انواع تیشرت، کلاه و محصولات تبلیغاتی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید