آیا به دنبال خرید کلاه تبلیغاتی هستید؟ در این صورت آیا با انواع کلاه تبلیغاتی و تفاوت جنس و کاربرد هر یک از آن ها آشنا هستید و می دانید که کدام یک از انواع این کلاه ها برای اهدافی که شما از تبلیغات مد نظر دارید بهتر هستند؟

امروزه انواع کلاه تبلیغاتی برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که هر یک از آن ها با دیگری تفاوت های بسیار زیادی از نظر جنس، قیمت، مدل یا طرح و رنگ دارد و برای همین است که تصمیم گیری در مورد نحوه انتخاب بهترین کلاه و مشخصات آن ها می تواند به یکی از چالش های پیشروی شما تبدیل شود.

به همین دلیل است که توصیه می شود قبل از خرید این محصولات در مورد انواع کلاه تبلیغاتی اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بتوانید بهتر در این مورد انتخاب بهترین گزینه تصمیم بگیرید و پس از آن امکان ثبت سفارش بهترین نوع کلاه را برای خرید آن در شهرهایی مانند تهران و سایر شهرهای کشور داشته باشید.

انواع کلاه تبلیغاتی

به طور حتم یکی از مهم ترین مراحل برای تصمیم گیری برای انتخاب و خرید کلاه تبلیغاتی اشنایی با انواع آن ها و کاربرد هر یک از این کلاه ها می باشد. زیرا برخی از این محصولات هستند که دارای دوام بالایی بوده و برای همین ممکن است برای استفاده در اجتماع مناسب باشند.

این در حالی است که برخی از انواع کلاه های تبلیغاتی صرفا برای مدت کوتاهی در مراسمات خاص قابل استفاده هستند و نمی توان از آن ها در اجتماع و سایر مکان ها استفاده کرد. به همین دلیل است که ما در ادامه به معرفی انواع کلاه تبلیغاتی  و ویژگی های هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است واحدهای تولیدی معدودی در برخی از نقاط کشور امکان ارائه این خدمات را دارند و برای همین است که شاید پیدا کردن یک واحد که امکان ارائه خدمات ثبت سفارش و تولید انواع کلاه تبلیغاتی در مدل های مختلف را داشته باشد برای برخی از شهروندان کار سختی خواهد بود.

اما در هر صورت می توانید با استفاده از ظرفیت های به وجود آمده با استفاده از فضای مجازی مشاوره های لازم را در مورد نحوه ثبت سفارش و خرید انواع کلاه تبلیغاتی دریافت کنید و بهترین مدل ها را انتخاب کنید.

کلاه تبلیغاتی فلامنت

این نوع کلاه با استفاده از نوعی ماده اولیه با نام فلامنت تولید می شود و ممکن است روی آن چاپ هایی با گلدوزی ایجاد شده باشد. این کلاه ها برای شرکت ها و برندهای مطرح، که قصد چاپ لوگوی سازمان خود را بر روی کلاه دارند، مناسب است و می توانند دوام نسبتا خوبی داشته باشند.

کلاه تبلیغاتی کتان

این نوع کلاه همان طور که از نام آن مشخص است از جنس کتان است و به همین دلیل است که شاید دارای قیمت بالاتری در مقایسه با سایر انواع کلاه تبلیغاتی در بازار باشد. اما در عوض می توان برای مدت طولانی از کلاه های کتان استفاده کرد و برای همین با توجه به این که سبک و زیبا هستند می توانند گزینه های مناسبی برای تبلیغات بلند مدت باشند.

کلاه تبلیغاتی  پارچه ای

به طور کلی می توان کلیه کلاه هایی که از جنس پارچه هستند را با نام کلاه های تبلیغاتی پارچه ای معرفی کرد. این محصولات با توجه به جنس پارچه به کار رفته در آن ها ممکن است دوام متفاوتی داشته باشند. اما به طور کلی کلاه هایی که از پارچه ساخته شده اند به طور حتم دارای دوام بالاتری در مقایسه با کلاه های پلاستیکی و به خصوص کاغذی هستند.

اما در عوض یک کلاه تبلیغاتی پارچه ای ممکن است قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با کلاه های کاغذی یا فومی و پلاستیکی داشته باشد.

کلاه تبلیغاتی کاغذی

این کلاه نیز همان طور که از نام آن پیدا است با استفاده از کاغذ تولید می شود. شاید برای شما سوال باشد که خرید انواع کلاه تبلیغاتی کاغذی به چه دردی می خورد و با توجه به این که استفاده از کلاه کاغذی در جامعه اصلا وجهه خوبی ندارد برای چه اهداف و کاربردهایی می توان از این نوع کلاه بهره برد.

در پاسخ باید بدانید که خرید کلاه تبلیغاتی برای کمپین ها و یا مراسمات خاص مانند یک مراسم جشن تولد برای کودکان می تواند مناسب باشد. به خصوص در صورتی که بخواهید چاپ های منحصر به فرد بر روی کلاه کاغذی داشته باشید خرید آن ها از مراکزی که می توانند مدل های مختلف انواع کلاه تبلیغاتی کاغذی را تولید کنند ایده بسیار خوبی است.

کلاه تبلیغاتی فومی

خرید انواع کلاه تبلیغاتی فومی نیز مانند کلاه های ساخته شده از مقوا و کاغذ برای استفاده کوتاه مدت است و برای همین بر خلاف کلاه های پارچه ای برای مدت زیادی از آن ها استفاده نمی شود. اما در عوض قیمت آن ها مناسب تر است و سبک تر نیز هستند.

چگونه تجربه بهترین خرید کلاه تبلیغاتی را داشته باشیم؟

امروزه انواع کلاه تبلیغاتی در مدل های متنوعی قابل تولید هستند و برای همین انتخاب آن ها برای برخی از افراد باعث سردرگمی خواهد شد.

در این مواقع باید توجه داشته باشید که بهترین کلاه تبلیغاتی باید متناسب با کاربرد و هدفی که از خرید آن دارید انتخاب شود و برای مثال خرید انواع کلاه تبلیغاتی پارچه ای برای یک کمپین کوتاه مدت که عده زیادی در آن مشارکت کرده اند ایده چندان خوبی نیست.

در عوض خرید کلاه تبلیغاتی کاغذی برای هدیه به خریداران عمده محصولات یک شرکت می تواند نوعی توهین محسوب شود.

برای همین است که باید با توجه به نوع تبلیغات و بودجه ای که در اختیار دارید اقدام به خرید کلاه تبلیغاتی با در نظر گرفتن شرایط داشته باشید تا امکان برخورداری حداکثری از مزایای این استراتژی برای تبلیغات را داشته باشید.

کلاه تبلیغاتی

انواع کلاه تبلیغاتی

استفاده از کلاه های تبلیغاتی در دنیا

لازم به ذکر است که امروزه خرید کلاه های تبلیغاتی و استفاده از آن به عنوان هدیه و یا برای ایجاد فضای بهتر در کمپین های کوچک و بزرگ در سرتاسر دنیا رواج دارد  وبرای همین این راهکار برای تبلیغات مختص به ایران نیست. حتی می توان گفت هنوز در ایران این روش برای تبلیغات به خوبی جا نیفتاده است و بسیاری از شرکت ها هنوز از ظرفیت های استفاده از این راهبرد اگاه نیستند.

در هر صورت اگر قصد دارید بهترین تجربه را از خرید انواع کلاه تبلیغاتی به منظور دست یافتن به اهداف خود داشته باشید، توصیه می کنیم حتما تلاش کنید کلیه مدل ها و گزینه های پیشروی خود را به خوبی ارزیابی کنید تا امکان انتخاب بهترین مدل ها و گزینه ها را داشته باشید.

لزوم مشاوره برای خرید کلاه تبلیغاتی

بر اساس برواردهایی که صورت گرفته است می توان از بین بیش از ده ها مدل کلاه تبلیغاتی ضمن پالایش گزینه های موجود چند مدل را متناسب با شرایط و اهداف تبلیغاتی انتخاب کرد.

برای همین در صورتی که خودتان تجربه کافی برای این کار را ندارید توصیه می کنیم که حتما با افرادی که با تجربه کاری و سال ها فعالیت در عرضه انواع کلاه تبلیغاتی امکان راهنمایی شما را دارند مشورت کنید.

به طور حتم در شهرهای بزرگی مانند تهران می توان مشاوره های خوبی را از افرادی که امکان تولید انواع کلاه با چاپ و گلدوزی دارند دریافت کرد که دید بهتری در مورد نحوه انتخاب بهترین کلاه تبلیغاتی و هزینه لازم برای خرید آن ها به شما خواهد داد.

خرید کلاه تبلیغاتی به همراه تیشرت

شاید تا به حال تیشرت های تبلیغاتی را دیده باشید که نام برندهای معتبر بین المللی و یا برندهای بزرگ داخلی روی آن ها نقش بسته است، در این صورت ممکن است برای شما سوال باشد که خرید انواع کلاه تبلیغاتی بهتر است یا خرید تیشرت هایی که برای تبلیغات استفاده می شوند؟

به طور حتم خرید هر دوی این محصولات می تواند ست بسیار خوبی برای تبلیغات باشد و برای همین در صورتی که امکان انتخاب هر دو گزینه را داشته باشید و محدودیتی از نظر بودجه وجود نداشته باشد بهتر است که کلاه تبلیغاتی و تیشرت را به گونه ای انتخاب کنید که بالاترین تناسب را داشته باشند.

هدف از خرید کلاه تبلیغاتی چیست؟

شاید به خوبی از اهدافی که ممکن است یک فرد، مجموعه و یا یک شرکت از خرید کلاه تبلیغاتی داشته باشد اگاه باشید. برای همین نیازی به توضیح بیشتر در این زمینه نیست. اما در هر صورت باید اشار شود که برندینگ و بازاریابی دو فاکتور مهم برای موفقیت بسیاری از کسب و کارها و شرکت های بزرگ هستند که با استفاده از راهکارهای مختلف می توانند بیشترین نتیجه را به دنبال داشته باشند.

به عنوان یک شرکت یا مجموعه که قصد دارد به توسعه فعالیت های خود بپردازد و با تلاش زیاد توانسته است برند و لوگویی را برای خود ثبت کند، به طور حتم آشنا کردن مردم با نام برند و یا با لوگوی شرکت می تواند باعث شود به تدریج برند یا لوگوی شما در ذهن مردم جا بیفتد و اعتماد بیشتری به شما و خدماتی که ارائه می دهید بکنند. مجموعه این تلاش ها می تواند به مرور زمان برند شما را مشهورتر و دارای اعتبار بیشتری کند.

اگر چه در حال حاضر بسیاری از شرکت های ایرانی اهمیت این موضوع را نادیده می گیرند و از بسیاری از ابزاری که برای برندسازی وجود دارند استفاده کامل را ندارند، اما در هر صورت در بسیاری از نقاط دنیا از این روش ها برای افزایش اعتبار برندهای مطرح استفاده می شود.

کلاه تبلیغاتی و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت

خرید کلاه تبلیغاتی می تواند بخشی از اهداف بلند مدت شرکت های تولیدی و خدماتی برای جلب اعتماد مشتریان را محقق کند.

از سوی دیگر در کوتاه مدت نیز می توان با استفاده از کلاه های تبلیغات اهدافی را دنبال کرد که از جمله آن ها برگزاری کمپین ها و تشویق مخاطبان به مشارکت در این کمپین ها می باشد.

در این مواقع شاید هدف از خرید کلاه های تبلیغاتی ارزان و کاغذی که دارای یک چاپ خاص هستند برای برندسازی نباشد، بلکه اهداف دیگری مانند فرهنگ سازی و یا بهبود فضای همایش ها و افزایش شادی افراد در جشن ها باشد.

در بسیاری از نقاط دنیا برگزاری کمپین با استفاده از ابزار متفاوتی مانند استفاده از ظرفیت های دنیای مجازی و علاوه بر این تلاش برای استفاده از یک کلاه به عنوان نمادی از کمپین انجام می شود.

اگر چه در ایران کمپین ها بسیار متفاوت هستند و شاید توجه زیادی به استفاده از کلاه های تبلیغاتی در آن ها نشود، اما در هر صورت مراسمات متعددی هستند که مانند جشن ها امکان استفاده از انواع کلاه تبلیغاتی را در آن ها خواهیم داشت.

با توجه به این موضوع می توان گفت که هر یک از انواع کلاه تبلیغاتی برای کاربرد خاصی مناسب هستند که در بخش های قبل نیز در لابلای بحث به این موضوع برای چند بار اشاره کرده ایم.

قیمت خرید کلاه تبلیغاتی

به طور حتم می دانید که قیمت خرید کلاه تبلیغاتی پارچه ای که بهترین جنس را داشته باشد می تواند از سایر انواع کلاه بیشتر باشد. به خصوص در صورتی که روی کلاه پارچه ای طرح یا لوگوی خاصی گلدوزی شده باشد. در این مواقع برای خرید تعداد زیادی کلاه باید مبالغ زیادی هزینه کنید.

اما در عوض کلاه هایی که برای اهداف و استفاده های کوتاه مدت با استفاده از کاغذ و مقوا ساخته می شوند و دارای جنس کاغذی هستند را می توان با هزینه های بسیار کمتری در تعداد بالا سفارش داده و خریداری کرد.

لازم به ذکر است هر یک انواع کلاه تبلیغاتی پلاستیکی یا فومی نیز با توجه به مدل و طرح خود می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند. علاوه بر این تعداد سفارش شما می تواند روی قیمت قابل پرداخت برای خرید کلاه تبلیغاتی تاثیر گذار باشد. برای مثال در صورت سفارش صد عدد و یا تعداد بالا و هزار عدد کلاه ممکن است که قیمت های مختلفی برای پرداخت در نظر گرفته شود.

برای همین توصیه می شود در صورت نیاز به اطلاع دقیق از قیمت هر یک از آن ها با واحدهای ارائه دهنده خدمات تولید و عرضه کلاه های تبلیغاتی مشورت کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد هزینه خرید هر یک از این محصولات در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید