خرید لباس کار با چاپ دلخواه، شما میتوانید با تیشرت آرام هر چاپ و طرح داخواهی که مد نظر شما است را برروی لباس کار تبلیغاتی انداخته و ظاهر زیبایی با لوگو ها و تبلیغات شرک خود به آنها ببخشید. هرشرکت و مجموعه ای باید برای کارگران و یا کارمندان خود لباس کار با چاپ آرم و لوگوی شرکت داشته باشد تا هم باعث نظم در کار و هم باعث ایمنی کارگران و کارمندان باشد.

خرید لباس کار با چاپ دلخواه

خرید لباس کار با چاپ دلخواه شما از طریق تیشرت آرام امکان پذیر می باشد. شما میتوانید لوگوی مجموعه ی کاری خود را برروی لباس کار های تبلیغاتی چاپ کرده که هم باعث نظم در کارگران شود و هم اهمیت لوگوی شرکت شمارا نشان بدهد. لباس کار های تبلیغاتی باید از جنس های عالی باشد تا بتوانیم چاپ های عالی تری بر روی آنها انداخته و کارمندان خود را تشویق به کار کنیم. وقتی کارگران و کارمندان شما این لباس های تبلیغاتی منظم را با طرح های دلخوا ( لوگوی شرکت) ببینند به این فکر می کنند که کارفرما یا میدر عامل به زیبایی و آراستگی آنها فکر کرده و به آنها امیت می دهد. این هم یک امتیاز خوب و تشویق به کار است و هم ایمنی کار را بالا خواهد برد.

خرید لباس کار با چاپ دلخواه

خرید لباس کار با چاپ دلخواه

آشنایی با لباس کار با چاپ دلخواه لوگو

 لباس کار جزئی جدا نشدنی از کار و ایمنی افراد است که در کارهای مختلفی در استفاده قرار خواهد گرفت. برای هر شغلی باید لباس کار مخصوص خودش را تهیه کرد. بیشتر کارفرماها این تمایل را دارند که لوگو یا تبلیغات شرکت خود را برروی لباس کار های تبلیغاتی خود انداخته تا به طور غیر مستقیم هم باعث تبلیغات کارآنها شود و هم مشخص شود که افراد برای کدام تیم یا سازمانی هستنند. چاپ لوگو برروی لباس کار باعث می شود در محیط های مختلف افرادی که از یک سازمان هستند با توجه به لوگو و لباس هایشان مشخص شوند. لوگو انواع مختلفی هستند که می توانند به صورت نوشته، حرف نماد و … داشته و یا درجا های مختلف لباس چاپ شوند مانند بازو، سینه، جیب و …

انواع لباس کار با چاپ دلخواه لوگو

چاپ لوگو در کارگاه های چاپ برروی انواع لباس و پوشاک انجام می شود. ین چاپ ها انواع مختلفی هم دارند که به این صورت نیست که می توان برروی همه نوع لباس کار چاپ شود.امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم انواع مختلفی را از چاپ می توانید مشاهده کنید. این چاپ ها عبارتند از:

  • چاپ رنگی
  • چاپ سلیک
  • چاپ گلدوزی
  • چاپ حرارتی و ….

این چاپ ها بیشترین کاربرد را برای لباس کار دارد. ارزان ترین چاپ ها، چاپ رنگی بوده که به صور تک رنگ و یا دو رنگ بروی انواع لباس کار چاپ می شود.گران ترین چاپ ها، چاپ گلدوزی است که لوگو و نوشته مورد نظر با نخ بر روی لباس کار دوخته می شود. اگر می خواهید درباره دوام چاپ بدانید تمام نمونه های چاپ با دوام . قابل قبول می باشند اما چاپ گلدوزی بیشترین دوام را در بین چاپ ها دارد که درهیچ شرایطی از روی لباس پاک نخواهد شد.

شخصی سازی لباس کار با چاپ دلخواه

شخصی سازی چاپ برروی لباس کار به شما کمک می کند که طرح، عکس و شعار های دلخواه خود را برروی لباس کار خودتان چاپ کنید. چاپ برروی لباس کارشما با توجه به خواسته شما توسط طراحان تیشرت آرام چاپ و برروی لباس کار ما انداخته می شود. شما می توانید نوع چاپ لباس کار خود را متناسب با کسب و کا خود انتخاب کنید.

مزایای  لباس کار با چاپ دلخواه

چاپ برروی لباس کار نه تنها به لباس کار ما زیبایی می دهد بلکه هویت شرکت شما را نشان داده و کارمندان و نیروی کار شما از میان بقیه نیروهای انسانی مشخص خواهد بود. بیشترین مزیت این کار دیده شدن و تبلیغات و شرکت شما است که می توانید جذب عموم بالایی داشته باشید. در ادامه به برخی مزایای چاپ دلخواه برروی لباس کار شما می پردازیم:

  1. شناسایی آسان
  2. تبلیغات مستمر
  3. لباس شخصی سازی شده
  4. نمایش حرفه ای تر بودن
  5. ارتقاء اعتبار سازمانی

برای چاپ دلخواه برروی لباس کار تبلیغاتی و انتخاب و مشاوره راجب این کار می توانید به تیشرت آرام مراجعه کنید.

خرید لباس کار با چاپ دلخواه

خرید لباس کار با چاپ دلخواه

قیمت انواع لباس کار با چاپ دلخواه

در چاپ سیلک قیمت‌ها همیشه بصورت ثابت است. در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد که چاپ از حالت تک رنگ بودن خارج شود، در این مواقع هزینه چاپ به تعداد هر رنگ اضافه افزایش پیدا می‌کند. زیرا برای هر رنگ باید کلیشه مجزا ساخته شود. در کل ارزان‌ترین روش چاپ لباس کار چاپ سیلک است.

در چاپ سلیک قیمت بر حسب متراژ رول مصرفی و رنگ مورد استفاده تعیین می‌شود. چون برخی از رنگ‌های رول‌های حرارتی مانند رنگ نقره‌ای یا طلایی گران‌تر هستند. همچنین برخی از طرح‌ها پرتی بیشتری نسبت به میانگین سایر طرح‌ها دارند. بنابراین مقدار کل مصرف رول حرارتی محاسبه و بر تعداد کار تقسیم شده تا قیمت هر چاپ لباس کار تعیین شود.

در چاپ حرارتی هزینه چاپ تنها به متراژ رول حرارتی مصرف شده بستگی دارد.

در چاپ گلدوزی هزینه چاپ به تعداد سوزن زده شده توسط دستگاه برای چاپ لوگوی مورد نظر محاسبه می‌شود.

البته در برخی موارد خاص که لوگو دارای تنوع رنگی زیادی است، به دلیل افزایش زمان گلدوزی و رنگ‌بندی، بر روی قیمت چاپ تاثیر می‌گذارد.

قیمت خرید لباس کار با چاپ دلخواه

طبیعتاً وقتی قرار است لوگو بر روی لباس کار چاپ شود هزینه مختص به خودش را نیز دارد و خرید لباس کار با چاپ دلخواه باعث می‌شود که قیمت این محصول از نمونه بدون چاپ گران تر باشد. هزینه مربوط به چاپ لوگو بر روی انواع پوشاک کار مشاغل موضوعی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا بتوانند با قیمتی بسیار مناسب لوگوی مورد نظر خود را بر روی لباس کارهای خود چاپ کنند. در بین نمونه های مختلف چاپ که در قسمت قبل گفته شد چاپ رنگی ارزان ترین نمونه مربوط به چاپ ها می باشد و چاپ گلدوزی گرانترین نمونه چاپ می باشد.

برای خرید لباس کار با چاپ دلخواه به وب سایت تیشرت آرام مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید