چگونه میتوان یک تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران پیدا کرد؟ یکی از روش های تبلیغات استفاده از کلاه تبلیغاتی است که توسط برندهای معتبر در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از پوشاک به عنوان تبلیغات از دیرباز میان مردم رایج بوده است و هم اکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید انواع هدیه های تبلیغاتی مانند انواع کلاه تبلیغاتی را از تیشرت آرام سفارش دهید و تبلیغات گسترده ای راه اندازی کنید.

تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران

تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران

تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران

خط تولید کلاه تبلیغاتی تیشرت آرام  یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تولید انواع کلاه تبلیغاتی، کلاه کپ، کلاه دخترانه، کلاه مردانه، کلاه زمستانی و … می باشد که در این مجموعه تمامی محصولات با بهترین کیفیت تولید می شوند. لوگوی خاص شما با بهترین و پیشرفته ترین دستگاهها برروی آن چاپ می شود.

کلاه تبلیغاتی مردانه

بهترین تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران، در مجموعه تولیدی تیشرت آرام می توانید انواع کلاه های تبلیغاتی مردانه را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خریداری نمایید. کلاه تبلیغاتی مردانه در این مجموعه به دسته های مختلفی تقسیم می شود.

انواع کلاه تبلیغاتی مردانه:

  • کلاه تبلیغاتی کتان
  • کلاه تبلیغاتی فیلامنتی
  • کلاه نقاب دار تبلیغاتی
  • کلاه بافت تبلیغاتی
  • کلاه نقاب دار و شالدار تبلیغاتی

خرید کلاه تبلیغاتی مردانه از تیشرت آرام

تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران (تیشرت آرام) با سالها تجربه در زمینه تولید انواع کلاه تبلیغاتی آماده پذیرش سفارشات شماست. از مجموعه تیشرت آرام می توانید خاص ترین، شیک ترین و با کیفیت ترین کلاه های تبلیغاتی را با بهترین قیمت خریداری کنید.

انواع کلاه تبلیغاتی

تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران (تیشرت آرام) کلاه های تبلیغاتی را در انواع مختلفی دارد که هر کدام هدف خاص خود را دارند. در زیر شما را با انواع کلاه تبلیغاتی آشنا می کنیم:

  • کلاه نقاب دار تبلیغاتی
  • کلاه تبلیغاتی پارچه ای
  • کلاه شالدار تبلیغاتی

کلاه نقابدار تبلیغاتی

 محصولی پرطرفدار از تیشرت آرام  می باشد که در رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود. کلاه لبه دار تیشرت آرام  را می توان از کتان، جین، فلامنت و … تهیه کرد. کلاه بیسبال ماسک دار تبلیغاتی تیشرت آرام (کلاه بیسبال) پس از شستشوی مکرر پژمرده نمی شود و از شما در برابرتابش نور خورشید به صورت و چشمان محافظت می کند. در پشت این کلاه های نقابدار یک سگک دارند که می توانید آن را با توجه به اندازه سر خود تنظیم کنید.

تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران

تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران

کلاه بافت تبلیغاتی

نوعی کلاه تبلیغاتی وجود دارد که عمدتا در فصل سرما مورد استفاده قرار می گیرد. کلاه تبلیغاتی نوعی کلاه تبلیغاتی است که برخی از کارفرمایان در فصل سرما برای محافظت از کارکنان خود در برابر سرما سفارش می دهند. این کلاه های بافتنی عمدتاً از نخ پنبه، پلی استر و اکریلیک (به انتخاب مشتری) ساخته می شوند، بدون آبرفت و رنگ آنها به مرور زمان از بین نمی رود. تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران، کلاه بافت تبلیغاتی تیشرت آرام از پیشانی و گوش شما در برابر سرما محافظت می کند و انتخابی مناسب برای فصل زمستان است. لازم به ذکر است که این کلاه بافتنی تک جنسیت نبوده و برای خانم ها و آقایان مناسب است. البته می توانید این کلاه را در اندازه و تعداد دلخواه خود سفارش دهید و آرم برند خود را روی آن بدوزید یا چاپ کنید.

کلاه نقابدار و شالدار تبلیغاتی

کلاه نقابدار و شالدار تبلیغاتی یکی دیگر از انواع کلاه تبلیغاتی است که تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران (تیشرت آرام) تولید شده و طرفداران خاص خود را دارد. از این کلاه نقابدار و شالدار تبلیغاتی در کشاورزی، کوهنوردی و جنگل نوردی استفاده می شود. در واقع این کلاه همه کاره است و برای جلوگیری از تابش شدید آفتاب بر روی صورت و گردن و ایجاد مزاحمت حشرات در مناطق جنگلی و گیاهی بسیار مناسب و کاربردی تلقی می شود. جنس کلاه نقابدار و شالدار تبلیغاتی از فلامنت است و قسمت شالدار را می توان به کمک دکمه جدا کرد. شما می توانید این کلاه نقابدار و شالدار تیلیغاتی را در اندازه و تعداد دلخواه خود از تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران (تیشرت آرام) سفارش دهید و لوگوی خود را روی آن بدوزید.

چاپ کلاه تبلیغاتی

یکی از دلایل اصلی ساخت کلاه تبلیغاتی معرفی نام و برند شرکت هاست. هنگام چاپ کلاه تبلیغاتی، این امکان را دارید که تمام نقوش و حروف روی کلاه را با رنگ های دلخواه خود چاپ کنید. خط تولید ایران پوشک دارای انواع روش های چاپ کلاه تبلیغاتی شامل: چاپ سیلک، چاپ سابلیمیشن، چاپ DTG، چاپ DFT، چاپ ژلاتین، چاپ رول حرارتی (چاپ کاتری) و چاپ مدیا (کاتری رنگی) می باشد.

کلاه گلدوزی تبلیغاتی

تیشرت آرام نیز امکان گلدوزی طرح یا لوگوی شما را دارد. شما می توانید لوگوی مورد نظر خود را روی کلاه تبلیغاتی کتان، کلاه تبلیغاتی زمستانی یا کلاه تبلیغاتی بافت خود بدوزید. توجه داشته باشید که رنگ های تیشرت آرام  پوشک بسیار متنوع است و به راحتی می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کلاه تبلیغاتی با تعداد محدود

اگر علاقه مند به سفارش کلاه تبلیغاتی با لوگوی چاپی یا گلدوزی هستید اما تعداد افرادی که در مجموعه شما کار می کنند کم هستند، نگران نباشید. ما در تیشرت آرام به شما امکان تولید انواع کلاه تبلیغاتی را در تعداد کم نیز می دهیم. می توانید کلاه تبلیغاتی خود را به تعداد دلخواه سفارش دهید و لوگوی خود را روی آن چاپ یا بدوزید.

کلاه تبلیغاتی با تعداد بالا

مجموعه تولیدی تیشرت آرام  یکی از بزرگترین مراکز تولید انواع کلاه تبلیغاتی می باشد از این رو این مرکز امکان تولید تعداد زیادی کلاه تبلیغاتی را در کمترین زمان ممکن به شما می دهد. کافی است رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و با تیشرت آرام تماس بگیرید.

قیمت کلاه تبلیغاتی

برای اطلاع از قیمت کلاه تبلیغاتی کافی است طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس به سایت تیشرت آرام مراجعه کنید. البته لازم به ذکر است که مجموعه تیشرت آرام از کیفیت بالاتر و قیمت ارزان تری نسبت به سایر رقبا برخوردار است. دلیل این قیمت پایین خرید مستقیم و غیر مستقیم از تولید کننده است.

خرید کلاه تبلیغاتی ارزان

امروزه خرید کلاه تبلیغاتی ارزان یکی از بزرگترین دغدغه های کارفرمایان است. انواع کلاه مردانه، کلاه زنانه، کلاه کپ، کلاه نقابدار، کلاه بافت و … را می توانید با نازلترین قیمت تیشرت آرام تهیه کنید. در تیشرت آرام می توانید مستقیماً از تولیدی لباس بخرید.

تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران

تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران

راهنمای خرید کلاه تبلیغاتی

اگر شما هم نیاز به خرید و سفارش کلاه تبلیغاتی دارید کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • ابتدا به سایت تیشرت آرام بروید.
  • محصول مورد نظر را در قسمت محصول انتخاب کنید.
  • همه نمونه کارها را به دقت بررسی کنید.
  • پس از انتخاب محصول مورد نظر با تیشرت آرام تماس حاصل فرمایید.

حداقل ارزش سفارش کلاه تبلیغاتی چقدر است؟

حداقل تعداد سفارش کلاه تبلیغاتی در مجموعه تیشرت آرام 10 عدد می باشد. مشتریان می توانند کلاه تبلیغاتی خود را در رنگ و طرح مورد نظر خود سفارش دهند و در اسرع وقت بهترین و با کیفیت ترین کلاه تبلیغاتی را از ما دریافت کنند.

در آخر میخواهیم بهترین تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین ها را برای خود داشته باشید. پیدا کردن تولیدی کلاه تبلیغاتی در تهران که جنس های با کیفیت را برای شما در دسترس قرار دهد کار آسانی نیست. مجموعه تیشرت آرام بهترین ها را برای شما عزیزان تولید کرده و منتظر سفارش های شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید