چاپ روی کلاه تبلیغاتی بهترین وسیله برای تبلیغات عالی شما و جذب عموم به سمت کسب و کار و برند شما است. شما میتوانید از کلاه تبلیغاتی برای برند خود استفاده کرده و لوگوی شرکت خود را به دلخواه برروی کلاه تبلیغاتی چاپ کرده و آن را به مردم و کارمندان خود در مناسبت های خاص هدیه دهید این گونه هم برند سازی کرده اید هم هدیه ای جذاب به کارمندان خود ارائه داده اید.

چاپ روی کلاه تبلیغاتی

چاپ روی کلاه تبلیغاتی

چاپ روی کلاه تبلیغاتی

چاپ کلاه تبلیغاتی به دلیل اینکه یکی از لوازم جانبی مد و پوشاک محسوب می شود و کاربرد زیادی دارد ، گزینه مناسبی برای درج لوگو یا نام یک برند است. از مزایای دیگر آن می توان به دید بسیار عالی برای مخاطبان، کاربرد در زمستان و تابستان، تنوع در رنگ بندی برای سلیقه های مختلف می باشد که استفاده از آن را عمومی و در حد زیاد نموده است. اکثر افرادی که با کلاه در جامعه می بینیم، روی کلاه یک آرم یا لوگو خودنمایی می کند و دقیقا بیشترین بخشی از کلاه که خودنمایی می کند و نظر ما را به خود جلب می کند همان تصویر کوچک یا لوگو برند است. جهت چاپ کلاه تبلیغاتی تیشرت آرام در خدمت شماست.

انواع چاپ روی کلاه تبلیغاتی

شما باید بدانید هر طرحی را نیم توان برروی کلاه تبلیغاتی چاپ کرد و چاپ مخصوص خود را دارد که در ادامه با انواع چاپ روی کلاه تبلیغاتی آشنا خواهید شد:

  • چاپ سیلک
  • چاپ سابلیمیشن
  • چاپ DTG
  • چاپ DFT
  • چاپ ژلاتین
  • چاپ حرارتی (چاپ کاتری )
  • چاپ مدیا ( کاتری رنگی)

چاپ سیلیک

چاپ سیلک یکی از روش‌های مهم و پرکاربرد در صنعت چاپ است که برای تولید محصولات با کیفیت بالا و قابلیت چاپ روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.این روش چاپ با استفاده از یک قالب سیلکی و جوهر مناسب، روی سطح مورد نظر اعمال می‌شود و به دلیل دقت و کیفیت بالای آن، در صنایع گوناگون از جمله صنایع چاپ، تبلیغات، لوازم خانگی و لوازم شخصی استفاده می‌شود.

چاپ سابلیمیشن

در چاپ سابلیمیشن برای اینکه بهترین کیفیت چاپ را داشته باشیم باید از کاغذ و جوهر مخصوص آن استفاده شود. به این صورت که باید با استفاده از کاغذ ترانسفر (معمولاً کاغذ سابلیمیشن) طرح روی پارچه منتقل شود. با کنار هم قرار دادن جوهر و پارچه، جوهر در تار و پود پارچه یا منافذ ماده اولیه جاسازی می شود و بنابراین جوهر برای مدت طولانی تری تازه می ماند (در مقایسه با سایر فرآیندهای چاپ). گرمای پرس منافذ پارچه را باز می‌کند، در حالی که فشاری که به پارچه وارد می‌شود، جوهر را خنک می‌کند و آن را به شکل جامد تبدیل می‌کند و در این صورت سابلیمیشن انجام می شود. سپس می توان پرس را رها کرد و کاغذ را به آرامی از روی پارچه، پیراهن یا لیوان (یا هر شیئی که چاپ می شود) جدا کرد.

چاپ DTG

چاپ دی تی جی یک روش سریع چاپ روی لباس دوخته شده آماده است. که بر روی هر رنگ و هر جنس پارچه قابل اجرا می باشد. از مزایای DTG سرعت بالا، عدم محدودیت در تیراژ و عدم محدودیت در جنس و رنگ لباس می باشد. و از معایب آن نیز کمرنگ شدن چاپ در شست و شو ها و نیاز به آماده سازی یا کوتینگ کردن پارچه قبل از چاپ می باشد که البته برای هر جنس پارچه ماده کوتینگ متفاوت خواهد بود.

چاپ روی کلاه تبلیغاتی

چاپ روی کلاه تبلیغاتی

چاپ DFT

نوعی روش چاپ دیجیتال بر روی پارچه است. که در این روش طرح مورد نظر ابتدا بر روی یک فیلم مخصوص که تقریبا مثل فیلم های رادیولوژی است چاپ می شود و یک لایه رنگ سفید بر روی طرح چاپ شده چاپ می شود و بعد از آن پودر چسب به آن اضافه می شود که با حرارت دادن مثل چسب عمل میکند. و در مرحله آخر  در کوره پخته می شود.

چاپ ژلاتین

یک ورقه انعطاف پذیر است که معمولا از جنس ژلاتین و یا پلاستیک بوده و در واقع یک قالب از طرح چاپی مورد نظر برای چاپ روی سطوح می باشد که از آن در چاپ فلکسو که روشی دیرینه در صنعت چاپ است استفاده می شود. از مزایای این نوع چاپ این است که می توان رنگ های مختلف را بر روی سطوح صاف و ناصاف و یا حتی صیقلی چاپ کرد. در کلیشه به دلیل اینکه جوهر آن سریعا خشک می شود و نیازی به فرصت برای خشک شدن ندارد، رنگ های مختلف با فاصله زمانی بسیار کم روی سطح بدون هیچ گونه مشکل یا ترکیب رنگی با رنگ قبلی چاپ می شوند.

چاپ حرارتی

چاپ حرارتی روشی ایده آل با استفاده از گرما و حرارت برای چاپ سریع انواع لیبل، رسید و بارکد زدن است. در این مقاله به بررسی کامل نحوه انجام انواع روش های چاپ حرارتی و دستگاه آن می پردازیم و معایب و مزایای هر کدام را برای شما شرح می دهیم.

چاپ مدیا

رول حرارتی است که دارای زمینه رنگی یکدست است و پس از برش طبق الگوی مورد نظر از طریق فشار حرارتی بر روی پارچه چسبانده و تثبیت می شوند. این روش را چاپ مدیا تیشرت نیز می نامند. که در آن رول های حرارتی عموما قابلیت چاپ نداشته و تنها برای الگوهای با زمینه رنگی یکدست مورد استفاده قرار می گیرند.

چاپ روی کلاه تبلیغاتی

چاپ روی کلاه تبلیغاتی

چاپ روی کلاه تبلیغاتی ارزان قیمت

اگر که اطلاعاتی راجع به روش های بازاریابی داشته باشید، احتمالا با چاپ روی کلاه تبلیغاتی ارزان یا گران قیمت آشنایی دارید. دنیای مارکتینگ و بازاریابی دنیای بسیار وسیع و گسترده ای است و طیف وسیعی از روش ها و شیوه های مختلف را در بر گرفته است. یکی از این روش ها که بسیار هم کارآمد می باشد، استفاده از هدایای تبلیغاتی که جزئی از روش بازاریابی پارتیزانی یا چریکی است، می باشد. در صورتی که به دنبال راهی برای تبلیغات و افزایش درآمد کسب و کارتان می گردید، یا در صورتی که علاقه مند به یادگیری روش های تبلیغاتی و بازاریابی هستید، ادامه مقاله چاپ روی کلاه تبلیغاتی ارزان را از دست ندهید.

قیمت چاپ روی کلاه تبلیغاتی

به طور حتم می دانید که قیمت چاپ روی کلاه تبلیغاتی پارچه ای که بهترین جنس را داشته باشد می تواند از سایر انواع کلاه بیشتر باشد. به خصوص در صورتی که روی کلاه پارچه ای طرح یا لوگوی خاصی گلدوزی شده باشد. در این مواقع برای خرید تعداد زیادی کلاه باید مبالغ زیادی هزینه کنید.

اما در عوض کلاه هایی که برای اهداف و استفاده های کوتاه مدت با استفاده از کاغذ و مقوا ساخته می شوند و دارای جنس کاغذی هستند را می توان با هزینه های بسیار کمتری در تعداد بالا چاپ سفارش داده و خریداری کرد.

لازم به ذکر است هر یک انواع چاپ کلاه تبلیغاتی پلاستیکی یا فومی نیز با توجه به مدل و طرح خود می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند. علاوه بر این تعداد سفارش شما می تواند روی قیمت قابل پرداخت برای چاپ لرروی کلاه تبلیغاتی تاثیر گذار باشد. برای مثال در صورت سفارش صد عدد و یا تعداد بالا و هزار عدد چاپ ممکن است که قیمت های مختلفی برای پرداخت در نظر گرفته شود.

برای چاپ روی کلاه های تبلیغاتی خودتا با تیشرت آرام همراه باشید و بهترین ها را برای تبلیغات لوگو و برند خودتان داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید