معرفی تی شرت یقه دار

تی شرت یقه دار(به انگلیسی Polo shirt) که با نام تی‌ شرت چوگان، تی‌ شرت تنیس و پولو شرت نیز شناخته می‌ شود گونه‌ ای از تی شرت با یقه است که معمولاً دو یا سه دکمه و در برخی موارد یک جیب دارد. تولید این تی شرت معمولاً از نخ‌ های بافتنی است و کمتر از ابریشم، پشم و الیاف مصنوعی در آن استفاده می‌ شود.

تی شرت یقه دار به عنوان یک لباس شیک شناخته می شود و به علت زیبائی خاصی که دارد مورد پسند جوانان و شیک پوشان است.

شکل و شمایل و نحوه دوخت و تولید تی شرت یقه دار بگونه ای است که به عنوان تی شرت مردانه محسوب می گردد. این تی شرت ها همواره طرفداران خاص خود را داشته اند.

[su_spacer size=”10″]

[su_highlight background=”#FFCB11″]در این بخش می توانید سایز و اندازه تی شرت های یقه دار به تفکیک ملاحظه فرمایید[/su_highlight]

[su_spacer size=”10″]

 

 

TM_M

TM_L

TM_XL

TM_XXL

 

تاریخچه تی شرت یقه دار

تاریخچه این تی شرت ها به مراسم چوگان در هند باز می گردد. به همین دلیل نام polo  که به معنی بازی چوگان است برای این تی شرت ها انتخاب شده است. استفاده از این تی شرت ها می تواند برای ورزش و یا محل کار باشد.

چند قانون در مورد تی شرت های یقه دار یا polo وجود دارد که بهتر است آنها را راعایت کنید:

  • زیر تی شرت های یقه دار یا polo  چیز دیگری نپوشید، عموما آستین های این مدل تی شرت نسبت به دیگر انواع تی شرت ها کوتاه است.
  • در سایز درست این تی شرت ها را بخرید، عموما این مدل تی شرت ها به دلیل برش های خاصی که دارند در صورت کمی فیت بودن، بدن شما را بد فرم نشان می دهند. بهتر ایت کمی آزادتر این تی شرت ها را انتخاب کنید.
  • به قد تی شرت توجه کنید، تی شرت بلند به هیچ عنوان مناسب نیست.
  • یقه ی تی شرت های polo را به هیچ عنوان بالا ندهید. خارج از استایل اصلی این تی شرت است.
  • این تی شرت ها را به هیچ عنوان با کت های رسمی نپوشید

تی شرت یقه دار جز شیک ترین و البته جز رسمی ترین تی شرت ها می باشد. 

نتیجه گیری:

در این نوشته سعی کردیم شما را با تی شرت یقه دار آشنا کنیم، خوشحال می شویم که سوال و نظرات خود را از بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید