انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خاص از میان انواع مدل های کلاه تبلیغاتی کمی سخت به نظر می رسد. کلاه از جمله هدایایی می باشد که بسیار پر مخاطب است و می بایست مدلی انتخاب شود که عموم مردم از آن استفاده می کنند و در واقع عامه پسند است. کلاه تبلیغاتی نیز دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله آن ها می توان به کلاه کتان تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی پارچه ای، کلاه فلامنت تبلیغاتی و … اشاره داشت.

در این مقاله قصد داریم انواع مدل های کلاه تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم تا با اطلاعات کامل تری بتوانید هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما عزیزان برای سفارش این هدیه تبلیغاتی و دیگر هدایا مانند تیشرت تبلیغاتی می توانید همین حالا به مجموعه تیشرت آرام مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع مدل ها، بهترین گزینه را برای تبلیغات خود انتخاب کنید.

تولیدی انواع کلاه تبلیغاتی

گروه هدایای تبلیغاتی تیشرت آرام منحصرا در زمینه تیشرت، کلاه و لباسکار تبلیغاتی فعالیت می کند که چندین سال است در این زمینه سرآمد دیگر شرکت ها می باشد. برای انتخاب هر نوع هدیه تبلیغاتی پارچه ای به وب سایت تیشرت آرام مراجعه کنید و پس از مشاهده نمونه کارها با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

انواع مدل های کلاه تبلیغاتی

امروز شاهد عرضه انواع مختلف کلاه تبلیغاتی در بازار هستیم که هریک مخاطب خاصی را هدف قرار داده است. در واقع کلاه تبلیغاتی بر اساس جنس ساخت، ساختار طراحی، طرح و رنگ بندی در انواع مختلفی تولید می شود. اما اگر بخواهیم از انواع رایج و پرطرفدار کلاه تبلیغاتی نام ببریم، باید از معرفی انواع کلاه تبلیغاتی از نظر طرح و رنگ بندی چشم پوشی کنیم، چون بسیار متنوع و گسترده هستند. اما می توان بر اساس ساختار طراحی، جنس ساخت یا مخاطب و کاربردی که دارد، به انواع کلاه تبلیغاتی اشاره کرد که عبارتند از:

انواع مدل های کلاه تبلیغاتی

انواع مدل های کلاه تبلیغاتی

کلاه نقابدار تبلیغاتی

یکی از انواع مدل های کلاه تبلیغاتی نوع نقابدار آن می باشد که به آن کلاه لبه دار هم گفته می شود. لبه ی این کلاه مانع از برخورد نور خورشید به صورت می شود و به همین دلیل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. عموما کلاه های تبلیغاتی از نوع نقابدار هستند چرا که کاربرد زیادی دارد. این کلاه محبوبیت بسیار زیادی دارد و در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. برای مشاهده انواع کلاه نقابدار تبلیغاتی کلیک کنید.

کلاه توردار تبلیغاتی

از دسته کلاه های نقابدار می باشد که به جز قسمت پیشانی، باقی قسمت های آن از تور تشکیل شده است و ساختار آن به گونه ای است که هوای بهتری در تابستان در جریان باشد.

کلاه تبلیغاتی خلبانی

از دیگر انواع مدل های کلاه تبلیغاتی می توان به نوع خلبانی آن اشاره داشت که به آن کلاه جلو خرگوشی هم گفته می شود. این کلاه از فضای پیشانی بزرگتری برخوردار است و به همین دلیل در حوزه تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که فضای بیشتری را برای درج لوگو در اختیار شما قرار می دهد.

کلاه تبلیغاتی بیسبالی

کلاه بیسبالی نوع دیگری از انواع کلاه تبلیغاتی است که سابقا کلاه بازیکنان بیسبال بوده است. این مدل کلاه از خانواده کلاه کپ می باشد و ساختار طراحی آن به صورت نقابدار طراحی شده است. منتها با این تفاوت که تاج آن گرد است. همچنین قسمت تاج آن نرم و منعطف است که همین کمک می کند تا این مدل کلاه به خوبی روی سر چفت شود. کلاه بیسبالی جزو کلاه های محبوب و پرطرفدار است و به همین جهت نیز تحت قالب کلاه تبلیغاتی بیسبالی از آن در حوزه تبلیغات استفاده می شود.

کلاه تبلیغاتی زنانه

یکی از پرطرفدارترین انواع مدل های کلاه تبلیغاتی نوع زنانه آن می باشد. ساختار طراحی کلاه به گونه ای است که در غالب مدل های آن قابل استفاده از سوی هر دو گروه مردان و زنان است. منتها اگر بخواهیم با نگاهی تخصصی تر به این موضوع نگاه کنیم، در کلاه تبلیغاتی زنانه به جزئیات و ظرافت کلاه بیشتر اهمیت داده می شود. مثلا استفاده از طرح و نقش های تزئینی زنانه یا گلدوزی های خاص و همینطور رنگ بندی های شاد و جذاب و… می تواند از جمله خصوصیات کلاه تبلیغاتی زنانه باشد.

تیشرت آرام تولید کننده کلاه تبلیغاتی در تهران

خرید کلاه تبلیغاتی بدون واسطه باعث می شود بتوانید با قیمت مناسب تری تبلیغات خود را آغاز کنید. مجموعه تیشرت آرام چندین سال است که در زمینه هدایای تبلیغاتی پارچه ای مانند کلاه تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی و لباس کار تبلیغاتی فعالیت می کند که می توانید برای انتخاب مدل مورد نظر خود به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید