حتما تا کنون به دنبال ایده های زیادی برای تبلیغات رایگان بوده اید. تیشرت آرام اینجا است تا شما بتوانید ایده های مختلفی برای تبلیغات رایگان ارائه بدهد تا بتوانبد به راحتی تبلیغات خو را گسترش دهید. همراه ما باشید تا با 25ایده ی تبلیغات رایگان آشنا شوید و بهترین هارا انتخاب کنید.

25 ایده برای تبلیغات رایگان

هدایای تبلیغاتی خود را در سایت های مختلف تبلیغ کنید: سعی کنید از سایت ها معتبر با بازدید بالا بخواهید هدایای تبلیغاتی شمارا تبلیغ کنندتا بازدید زیادی از عموم بگیرید.

ویدئو های خاص برای تبلیغات خود ارایه دهید: برای هدیه های تبلیغاتی ریلز، ویدئو کوتاه، ابلیغات ویدئویی تهیه کنید این کار باعث جذب بسیار زیدی از عموم مخصوصا جوانان می شود.

هدایای تبلیغاتی خود را گسترش دهید: تمرکز خود را فقط برروی یک هدیه نگذارید. از تمام تنوع هدایای تبلیغاتی خود استفاده کنید . هرچه امکانات هدیه شما بیشتر باشد قطعا بیشتر بازدید میگیرید.

با عنوان سایت خود درباره هدایای دیگر نظر دهید: کامن و دیدگاه با نام سایت خود بیشترین بازدید را به سایت هدایای تبلیغاتی شما خواهد داد.

وبلاگ نویسی داشته باشید:محتوا و وبلاک هاب عالب لا دیزاین زیبا اشته باشید سعی کنید محتوا کامل و جامع داشته باشید تا عموم بدانند شما معتبر و شناخته شده هستید.

از محتوای هدایای تبلیغاتی خود بارها استفاد کنید: محتوای کامل و جامع  ای که نوشته اید را بار ها در سایت های مختلف تگرارکنید و به تبلیغ بگذارید.

از کلاه و تیشرت تبلیغاتی برای نشان دادن تبلیغات و لوگوی خود استفاده کنید: کلاه و تیشرت تبلیغاتی یکی از پر کاربرد ترین هدیه های تبلیغاتی هستند که شما عزیزان میتوانید برروی کارایی منحصر به فرد و تبلیغا بالای آن حساب کنید.

در سایت خود هدیه بدهید و مسابقات برگزار کنید: مسابقه و هدیه دادن به برندگان آن و حتی گاهی به رایگان هدایای کوچک دادن باعث می شود شما بازدید بالا و خرید های دو برابر داشته باشید.

برای هدایای تبلیغاتی خودتخفیفات ویژه ای داشته باشید: تخفبفات ویژه همیشه کاربردی بوده و شما به راحتی میتواند با این روش تبلیغات خود را گسترش دهید و جذب عموم بالایی داشته باشید.

در نمایشگاه های بزرگ و کوچک شرکت کنید: در بیشتر نمایشگاه هایی که میدانید بازدید های بالایی مانند نمایشگاه های بین المللی دارند شرکت کنید و تبلیغات خود را گسترش دهید.

مشاوره رایگان داشته باشید: در سایت های خود مشاورین رایگان داشته باشید تا عموم بتوانند راجب هدیه ای که میخواهند با آگاهی خرید کنند همین موضوع باعث تبلیات شما خواهد شد.

ایده برای تبلیغات رایگان

ایده برای تبلیغات رایگان

در تبلیغات خود خلاقیت به خرج دهید: خلاقیت و سلیقه در تبلیغات بسیار مهم است. حتی اگر محصول شما رنگ و رو خوبی ندارد با دکور های خاص و رنگ های خاص به آن روح دهید.

بزرگ نمایی کنید مردم به ظاهر تبلیغ شما بسیار توجه می کنند: شما تبلیغات خود را به گونه ای طراحی کنید که در دید مردم بسیار بزرگ و کاربردی باشد.

میتوانید تبلیغاتی با چاشنی طنز و شوخی داشته باشید: شما تبلیغا خود را از جنبه طنز نگاه کرده و از محتواها یا فیلم های تبلیغاتی با طنز بسیار زیاد استفاده کنید. مردم همیشه به دنبال شادی هستند.

تبلیغات هدایای خود را با دیگر برند ها مقایسه کنید و خوب بودنتان را به رخ بکشید: از رقابت کردن نترسید و تبلیغات خود را با مقایسه کردن به پیشرفت برسانید.

با رنگ های مختلف در تبلیغات بازی کنید: رنگ های هر فصل را در تبلیغات خود استفاه کنید به خصوص از رنگ های گرم و پاستیلی میتوانید بیشترین استفاده را ببرید.

در تبلیغات خود از جملات جذب کننده استفاده کنید: جمله بندی مناسب داشته باشید و از کلمات واضح اما معنی دار استفاده کنید.

برای رقبای خود کری خوانی کنید و آن ها را به چالش بکشانید: هرچقدر از رقبای خود بالاتر باشید بیشترین امتیاز را خواهید داشت پس بهتر است با آن ها رقابت منصفانه داشته باشید.

از خلاقیت مخاطب ها استفاده کنید: مخاطب هارا به چالش های بزرگ بکشانید اجازه دهید برای به دست اوردن هدیه از تبلیغات شما استفاده کنند.

مزیت هدایای خود را به رخ بکشید: هدایای شما مزایایی دارند که باید به اطلاع مخاطب برسانید.هرچقدر صلدق تر باشید بیشترین بازدید را خواهید داشت.

نقاط قوت و ضعف رقبای خود را در نظر بگیرید: رقبای شما اگرچه پیشرفت دارن اما شما باید نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا کنید تا بهترین تبلیغات را با توجه به آن ها داشته باشید.

برای تبلیغات خود بودجه را در نظر بگیرید: هزینه برای تبلیغات مهم است یعنی شما هرچقدر هزینه کنید تبلیغات بهتری خواهید داشت اما باید تبلیغات مفیدی داشته باشید تا سود دهی ببینید.

اهداف تبلیغات خود را در نظر بگیرید:هدف از این تبلیغات شما چیست؟ شما باید یدانید وقتی تبلیغ انجام میدهید چه هدفی دارید و باید به چه برسید.

و در آخر ریسک پذیر باشید: شما باید ترس را کنار بگذارید و ریسک کنید ریسک پذیر بودن اولین قدم برای تبلیغات موثر میباشد.

ایده برای تبلیغات رایگان

ایده برای تبلیغات رایگان

انواع هدایا برای تبلیغات رایگان

  • ماگ تبلیغاتی
  • خودگار تبلیغاتی
  • کلاه تبلیغاتی
  • تیشرت تبلیغاتی
  • لباس کار تبلیغاتی
  • جاکلیدی تبلیغاتی
  • جاکارتی تبلیغاتی
  • ساک دستی تبلیغاتی

و....

تیشرت آرام در این مقاله قصد داشت به شما برای تبلیغات رایگان ایده بدهد تا بدانید باید برای داشتن یک تبلیغ عالی و رایگان باید چه مراحلی را در نظر بگیرید. برای اطلاعات بیشتر درباره هدایا تبلیغاتی برای تبلیغات رایگان به سایت تیشرت آرام ماجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید