بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟ در این مقاله می خواهیم بهترین نوع جنس پارچه را برای لباس کار شما در فضای کار مشخص کنیم. فضای کار شما باید ایمن باشد و همچنین علاوه بر فضا لباس های شما هم باید ایمنی باشد تا از شما در برابر خطرات احتمالی کار محافظت کند. لباس کار باید از جنس پارچه ای نسوز، مقاوم و ایمنی بالا تهیه بشود. بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟ تیشرت آرام همراه شما است تا بتوانید بهترین جنس پارچه را برای لباس کار خود انتخاب و تشخیص دهید. در ادامه با ما همراه باشید و اطلاعات لازم را درباره بهترین جنس پارچه برای لباس کار خود به دست آورید. برای مشاهده انواع لباس کار تبلیغاتی کلیک کنید.

بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟

بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟ برای اینکه بتوانید بهترین جنس پارچه را برای لباس کار خود پیدا کنید باید از مجموعه های مختلف و خیاطی های مختلف پرس و جو کرده تا به شما راهنمایی لازم را برسانند اما ما میگوییم با تیشرت آرام همراه باشید تا به راحتی خودتان اطلاعات لازم را کسب کنید. لباس کار عامل مهمی در فضای کاری شما است که هر کدام از کارکنان باید از لباس کار با بهترین جنس ممکن استفاده کنند تا ایمنی کار بالا برود و از بروز خطرات جانی و مالی جلوگیری کنید. 

اطلاعات بیشتر: تولیدی لباس کار در تهران

حالا لازم به ذکر است فقط لباس کار ساده مهم نیست شما باید به جنس لباس کار هم توجه به خصوصی داشته باشید. برای مثال کسانی که با آتش در کار خود سروکار دارند باید از لباس کاری استفاده کنند که جنس آن ها نسوز باشد. و یا کسانی که از تیغ و ابزارآلات برنده استفاده می کنند باید لباس کاری را انتخاب کنند که مقاوم در برابر برش های احتمالی کار باشد. بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟ حال باید بگوییم برای اینکه لباس کار شما استحکام و مقاومت کای را داشته باشد باید تراکم و بافت پارچه لباس کار شما زیاد باشد و از نخ های محکم برای دوخت آنها استفاده شود. پس به این دلیل است که مهم ترین عامل در کار شما لباس کار و استفاده از بهترین جنس پارچه برای لباس کار شما است.

بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟

بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟

در هر نوع از لباس کار ها پارچه های مختلفی استفاده می شود که باید با دقت و کیفیت درجه یک آن را انتخاب کنید.جنس لباس کار ها انواع مختلفی دارند که در ادامه با انها اشنا خواهید شد. بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟ هدف تیشرت آرام داشتن لباس کار های عالی و با بهترین و با کیفیت ترین جنس پارچه می باشد. جهت انتخاب مدل های مختلف لباس کار و بهترین جنس پارچه برای لباس کار خود به وب سایت تیشرت آرام مراجعه کنید.

انواع جنس پارچه برای لباس کار

بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟ برای اینکه بتوانید بهترین جنس پارچه برای لباس کار خود را انتخاب کنید باید انواع مختلفی از جنس های پارچه ها را بشناسید تا انتخاب برای شما آسان تر باشد:

خدمات بیشتر: خرید لباس کار مهندسی 

پارچه ترگال: پارچه ترگال در تولید مانتو زنانه، روپوش پشکی،روپوش آزمایشگاهی، روپوش کارگاهی، لباس کار رستورانی و لباس فرم مدارس مناسب فصل تابستان کاربرد دارد. پارچه ترگال نیز شباهت زیادی به پارچه تترون دارد و تنها تفاوت آن در ضخامت بیشتر پارچه ترگال است. ترگال از ویسکوز و پلی استر ساخته شده است.

پارچه فاستونی: پارچه فاستونی برای تولید شلوار مردانه و پیراهن اداری ایمنی استفاده می شود که جنس سبک آن مناسب تابستان و جنس سنگین آن برای فصل زمستان مناسب است.

پارچه تترون: از پارچه تترون برای تولید پیراهن اداری، روپوش پزشکی و رستورانی استفاده می شود. این نوع پارچه نسبت به سایر پارچه ها ضخامت کمتری دارد و کیفیت و تنوع زیادی در این پارچه وجود دارد.

پارچه کجراه فلامنت: پارچه فلامنت کجراه  یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین پارچه های لباس کار است و درصد زیادی از کارخانه ها و شرکت ها لباس های خود را از این پارچه تولید می کنند. این پارچه مقاومت خوبی دارد.

پارچه کتان: بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟پارچه کتان بادوام ترین نوع پارچه است. به همین دلیل از این پارچه برای تولید لباس کار برای کارهای جوشکاری، شرکت های برق و کارهای سنگین استفاده می شود. این نوع پارچه به سه دسته 30 درصد پنبه، 70 درصد پنبه و 100 درصد پنبه تقسیم می شود. بهترین جنس پارچه برای لباس کار شما در پارچه کتان خلاصه می شود.

پارچه لی پنبه: پارچه جین که در زبان فارسی به آن پارچه لی پنبه نیز می گویند، از نوعی پارچه کتان با بافت های راه راه بسیار ضخیم تولید می شود. پارچه های کتانی یا پنبه ای ساده در معادن، دپارتمان های برق و گاز بسیار محبوب هستند. کتان لی پنبه پارچه ای است که در برابر پارگی یا خطرات احتمالی برای کارکنان بسیار مقاوم است.

 پارچه جودون: حتماً در بازار لباس نام جنس جودون، تی شرت جودون یا پارچه جودون را شنیده اید. بسته به نوع بافت، جنس جودون ضخیم تر از پارچه نخی است و در واقع به دلیل نوع بافت این نام را دارد. برای ساخت پارچه جودون می توان از انواع نخ ها استفاده کرد. برای بافت این پارچه اغلب از نخ پنبه ای استفاده می شود. یکی از رایج ترین و آشکارا محبوب ترین تیشرت های موجود در بازار، تی شرت Jodon است. انواع پیراهن کار سه دکمه در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است که از پارچه جودون تهیه می شود. پارچه جودون انواع مختلفی دارد.

بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟

بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟

مهم ترین و پرکاربردترین آنها پلی استر، پنبه و لاتکس است. خود پارچه جودون در دسته پارچه های تریکو قرار می گیرد و البته معروف ترین دسته پارچه های تریکو است. در تی شرت جودونی که به عنوان لباس کار استفاده می شود، نسبت پلی استر به کتان بیشتر است و بالعکس، تی شرت جودونی که برای استفاده های ورزشی و غیر رسمی استفاده می شود، درصد کتانی (پنبه ای) بیشتری نسبت به پلی استر دارد.

آیا رنگ پارچه در جنس تاثیر دارد؟

بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟ چه عواملی بر روی آن بیشتر تاثیر دارد؟رنگ لباس کار بسیار مهم است و باید بر اساس رنگ سازمانی اعم از سرد یا گرم بودن محیط و همچنین بر اساس جنسیت و دسته بندی شغلی انتخاب شود که به صورت کیفیت آماده از مجموعه یونیفرم هایی که مشتریان می توانند به راحتی و با تنوع زیاد انتخاب کنند. اگر میخواهید بهترین جنس پارچه برای لباس کار خود را پیدا کنید باید به رنگ آن هم توجه داشته باشید.

بهترین جنس پارچه برای لباس کار چیست؟ شما برای انتخاب بهترین جنس پارچه برای لباس کار میتوانید به تیشرت آرام با تجربه در این کار مراجعه کنید و یا با شماره تماس ما از مشاوران خبره تیشرت آرام کمک بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید