بهترین جنس پارچه لباس کار چیست؟ در چه محیطی کار می کنید؟ لباس کار عموما در محیط هایی که با مواد شیمیایی سر و کار دارند و یا در فضای آزاد کار می کنند استفاده می شوند. شاید تعمیرکار باشید و نیاز به یک لباس کار تعمیراتی داشته باشید. و یا اینکه با مواد شیمیایی و حتی آتش زا سرو کار دارید و می خواهید لباس کار شما ضد حریق باشد. در این صورت بهترین جنس پارچه لباس کار چیست؟

داشتن یک لباس کار مناسب با شغل مسئله بسیار مهمی است بنابراین بهتر است کیفیت پارچه را در اولویت قرار دهید و یک لباس متناسب با شغل خود انتخاب و خریداری کنید. مجموعه تیشرت آرام بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تولید لباس کار تبلیغاتی و دیگر پوشاک تبلیغاتی دارد که می توانید مناسب ترین گزینه را از این مجموعه سفارش دهید. در این مقاله با تیشرت آرام شما را با بهترین جنس پارچه لباس کار اشنا می کنیم.

انواع پارچه برای لباس کار

پارچه کتان

یکی از بهترین جنس پارچه لباس کار نوع کتان می باشد که بسیار نرم بوده و پوشیدن آن راحت است. این پارچه برای افرادی که در محیط های گرم فعالیت می کنند گزینه ای مناسب می باشد. اگر در کنار کوره و یا مشعل فعالیت می کنید و به دنبال یک لباس کار خنک هستید بهترین انتخاب برای شما لباس کار از جنس کتان می باشد.

البته این جنس پارچه مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل برای دیگر مشاغل مانند جوشکاری، تراشکاری و دیگر کارهای سنگین نیز مناسب است. پارچه کتان با درصد پنبه های مختلف تولید می شود و تا دمای 95 درجه نیز قابل شستشو می باشد.

بهترین جنس پارچه لباس کار

بهترین جنس پارچه لباس کار

پارچه ترگال

دومین جنس از بهترین جنس پارچه لباس کار می توان به ترگال اشاره کرد که از ویسکوز و پلی استر تولید شده است. این پارچه به عنوان روپوش های پزشکی، آزمایشگاهی، آشپزی و … گزینه ای مناسب است و دوام بالایی دارد.

پارچه فلامنت

نام فلامنت را حتما شنیده اید چرا که در تیشرت تبلیغاتی بسیار استفاده می شود. این پارچه گزینه ای مناسب برای شرکت هایی است که می خواهند لباس کارمندان خود را یکدست کنند. پارچه فلامنت پس از شستشوی مکرر دچار رنگپریدگی نمی شود و گزینه ای مناسب برای لباس کارگاهی است.

پارچه جودون

از دیگر بهترین جنس پارچه لباس کار می توان به جودون اشاره کرد. احتمالا بارها و بارها وارد مجموعه یا شرکتی شده اید که لباس کار یا همان لباس فرم آن ها، یک تیشرت یقه دار به همراه شلوار کتان است. در واقع تیشرت یقه دار (تیشرت جودون) نوعی از لباسکار اسپرت است که امروزه طرافداران فراوانی دارد. پارچه جودون دارای استقامت بالایی بوده و دچار پوسیدگی و یا رنگ پریدگی نمی شود. البته ناگفته نماند که یکی از اصلی ترین دلایلی که از این پارچه برای لباس کار استفاده می شود، عدم چروکیدگی آن می باشد. پارچه جودون هرگز دچار چروکیدگی نمی شود و به اتوشدن نیازی ندارد.

بهترین جنس پارچه لباس کار چیست؟

در بخش پیشین چندین جنس مختلف از لباس کارها را برای شما بیان کردیم که در مشاغل مختلف کاربرد دارند. اگر می خواهید بهترین جنس پارچه لباس کار را انتخاب کنید در ابتدا می بایست با توجه به شغل خود به دنبال یک گزینه مناسب باشید. اگر مقاله را مطالعه کرده باشید متوجه شده اید که برای هریک از جنس پارچه ها مشاغل مرتبط با آن نیز بیان شده است. شما می توانید برای سفارش لباس کار همین حالا با شماره های درج شده تماس بگیرید و از تیشرت آرام سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید