لباس کار پلی استر یکی از لباس هایی می باشد که در محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی تمامی لباس هایی که از جنس پلی استر می باشند استحکام فوق العاده ای دارند. در این مقاله می خواهیم در مورد لباس کار پلی استر پنیه به بحث و بررسی بپردازیم و ویژگی های آن را بررسی کنیم.

اگر قصد خرید لباس کار را دارید و می خواهید انواع لباس کارهای تبلیغاتی را مشاهده کنید که بر روی آن ها لوگو و یا برند خاصی درج شود می توانید همین حالا به سایت تیشرت آرام مراجعه کنید و در صورت نیاز می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

ویژگی های لباس کار پلی استر

پارچه با دوام: مقاومت این پارچه در برابر مواد شیمایی، کشش، چین و چروک و یا ساییدگی بسیار بالاست. به همین دلیل بسیار مناسب به عنوان لباس کار می باشد. این پارچه گزینه ای مناسب برای لباس کارهای مهندسی می باشد.

استحکام و رنگ پذیری: الیافی که در این پارچه به کار رفته است بسیار قوی است و سبک می باشد. به همین دلیل قدرت رنگ پذیری آن بسیار بالاست. همچنین تنوع رنگ لباس کار پلی استر پنبه بسیار زیاد است و می توانید انواع مدل ها و رنگ ها را برای خود سفارش دهید.

لباس کار پلی استر تبلیغاتی

لباس کار پلی استر تبلیغاتی

نگهداری ساده از لباس کار پلی استر: یکی از مزیت‌های بسیار خوب پلی استر امکان نگهداری بسیار ساده آن است. شما به راحتی می‌توانید بارها این پارچه را بشویید، خشک کنید و سپس استفاده کنید.

عایق رطوبت: یکی از مزیت‌های دیگر این پارچه ضد آب بودن آن است. در واقع به هیچ وجه آب به درون تار و پود این پارچه نفوذ نمی‌کند از این رو می‌توان به عنوان یک پارچه عایق رطوبت از آن برای الیاف دیگر استفاده کنیم.

شست و شوی  مناسب: همانطور که می‌دانید برای اطلاع از شرایط نگهداری، اتو کردن و شستشو بایستی به برچسب داخل لباس مراجعه کرد تا از مواد تشکیل دهنده لباس و نحوه نگهداری از آن مطلع شوید. حال اگر لباس مورد نظر شما شامل درصد بالایی پلی استر بود جای هیچ نگرانی نیست زیرا مراقبت از این لباس پلی استر بسیار راحت است.

معایب لباس کار پلی استر چیست؟

همانطور که قبل‌تر هم به آن اشاره کردیم پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی است. حال برخی از افراد با توجه به حساسیت‌هایی که دارند، دوست دارند تنها از لباس‌هایی با الیاف طبیعی مثل نخ یا پنبه استفاده کنند. درست است که الیاف طبیعی مزیت خوبی که دارند این است که هیچ گونه آلرژی به همراه ندارد اما این الیاف بسیار گران هستند و نیاز به مراقبت ویژه دارند پس انتخاب به عهده شما است که از میان لباس کار پلی استر با الیاف مصنوعی و مستحکم با الیاف طبیعی اما گران قیمت و حساس یکی را انتخاب کنید.

برای خرید و یا دریافت قیمت لباس کار تبلیغاتی می توانید همین حالا به تیشرت آرام مراجعه کنید و انواع مدل های متنوع را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید