آیا قصد خرید لباس کار زمستانی برای استفاده توسط پرسنل شرکت خود را دارید؟ یا این که قصد دارید از لباس های زمستانی در واحدهای تولیدی یا خدماتی استفاده کنید؟

بسیاری از شرکت ها و واحدهای تولیدی هستند که باید متناسب با فصل های سرد و گرم سال از لباس کار مخصوص توسط پرسنل خود برای ارائه خدمات استفاده کنند.

حتی ممکن است کارگران و تکنسین ها (در خطوط تولید انواع محصولات مصرفی و واسطه ای)، نیز از لباس کار مخصوص به فصل سرد سال در زمستان استفاده کنند. برای همین است که تیشرت آرام تلاش کرده است در صورت نیاز به لباس کار زمستانی امکان مشاوره و عرضه این محصولات را به متقاضیان داشته باشد.

لازم به ذکر است در صورت نیاز به تیشرت تبلیغاتی یا انواع یونیفرم، کلاه، لباس کار سرهمی و سایر محصولات مشابه امکان ثبت سفارش برای خرید تیشرت تبلیغاتی و انواع لباس کار زمستانی وجود خواهد داشت.

شما در هر نقطه ای از تهران و یا سایر شهرستان ها که نیاز به استفاده از انواع لباس کار زمستانی داشته باشید امکان استفاده از این خدمات را خواهید داشت.

انواع لباس کار زمستانی

به طور معمول این لباس ها برای محافظت از بدن در برابر عوامل محیطی و سرمای احتمالی در فصل زمستان آماده و به متقاضیان عرضه می شوند. برای همین است که ممکن است جنس آن ها با لباس کارهایی که در بهار و تابستان استفاده می شوند تفاوت زیادی داشته باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: لباس کار بهاره

در ادامه تلاش شده است به چند لباس کار زمستانی که به عنوان لباس گرم قابل استفاده هستند اشاره شود:

1.کاپشن کار زمستانی

کاپشن کار یکی از مهم ترین لباس هایی است که در فصل زمستان خواهد توانست با گرم نگه داشتن بدن نقش مهمی در حفاظت از سلامت پرسنل یا کارکنان یک شرکت داشته باشد. برای همین است که یکی از مهم ترین لباس کارهایی که تقاضای بالایی برای خرید و استفاده از آن در فصول سرد سال وجود دارد، انواع کاپشن هستند.

کاپشن ها ممکن است از نظر جنس یا رنگ و کیفیت پارچه استر خود با یکدیگر تفاوت داشته باشند. برای همین بهتر است در صورت نیاز به ثبت سفارش برای خرید آن ها دقت ویژه به این نکات داشته باشید.

2.شلوار کار

یکی دیگر از لباس هایی که ممکن است در فصل زمستان نیاز باشد از جنس متفاوتی دوخته شوند، شلوار کار است.

البته در بسیاری از موارد ممکن است شلوار کار در زمستان و بهار یا تابستان یکسان باشند و مدیران شرکت ها یا ارائه دهندگان خدمات تولیدی یا صنعتی برای تمام فصول از شلوار یکسانی استفاده کنند.

3.سایر لباس های گرم

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا یعنی کاپشن و شلوار ممکن است انواع لباس کار زمستانی مانند یونیفرم یا لباس سرهمی گرم برای استفاده در شرایط خاص استفاده شوند. با این وجود ما به بررسی همه انواع لباس های گرم و بافت یا پارچه مورد استفاده در ان ها نخواهیم پرداخت.

هزینه ثبت سفارش لباس کار زمستانی

هزینه لازم برای ثبت سفارش انواع لباس کار زمستانی ممکن است تفاوت بسیار زیادی داشته باشد.

همان طور که می دانید به طور معمول هزینه دوخت و عرضه انواع کاپشن برای استفاده توسط پرسنل در محیط کار می تواند بسیار بیشتر از هزینه لازم برای دوخت شلوار باشد.

برای همین بهتر است قبل از ثبت سفارش برای خرید لباس کار زمستانی از قیمت عرضه آن ها با توجه به جنس و کیفیت هر یک از این محصولات آشنا شوید.

مشخصات انواع لباس کار زمستانی

ممکن است لباس های زمستانی دارای مشخصات متفاوتی از نظر جنس و نوع لباس باشند. برای همین است که توصیه می شود ابتدا در مورد انواع لباس کار زمستانی که امکان استفاده از آن ها در محیط کار وجود دارد با کارشناسان فروش مشورت کنید.

در این بخش لازم است به مشخصه های متفاوتی که انواع لباس کار ممکن است داشته باشند اشاره شود. زیرا باعث تمایز آن ها از لباس های معمولی عرضه شده به بازار می شود:

رنگ لباس کار زمستانی

یک لباس کار زمستانی باید دارای رنگ مناسب باشد. در بسیاری از موارد برندهای بزرگ از رنگ خاصی برای لباس کار استفاده می کنند.

برای مثال ممکن است لباس کار شرکت های خودروسازی دارای رنگ متمایزی باشند. یا این که نهادهای دولتی مانند نیروی انتظامی از لباس کار مخصوص با رنگ منحصر به فرد و متمایز خود استفاده می کنند.

برای همین در صورت نیاز به ثبت سفارش انواع لباس کار زمستانی مانند کاپشن و شلوار بهتر است که در مورد رنگ آن ها تصمیم بگیرید.

کیفیت لباس کار زمستانی

جنس لباس کار مورد استفاده توسط پرسنل می تواند نقش بسیار زیادی در دوام و طول عمر مفید آن ها داشته باشد. برای همین به عنوان یک خریدار باید به این مولفه اهمیت زیادی بدهید.

اگرچه ممکن است اجناس دارای کیفیت بالا با هزینه های بیشتری در اختیار شما قرار گیرند.

در ادامه چند سوال متداول متقاضیان این لباس کارها پاسخ داده خواهد شد:

آیا امکان ثبت سفارش لباس کار تبلیغاتی برای فصول سرد سال وجود دارد؟

بله. لباسکار تبلیغاتی با توجه به نیاز کارفرما برای فصول سرد و گرم سال قابل تولید و عرضه است. برای همین در صورت نیاز به خرید لباسکار تبلیغاتی برای فصل زمستان امکان ثبت سفارش برای خرید آن ها را خواهید داشت.

لازم به ذکر است که قیمت لباسکار تبلیغاتی می تواند با توجه به نوع کاپشن یا شلوار یا هر لباس گرم دیگری که سفارش دهید متفاوت باشد. برای همین بهتر است از ابتدا با توجه به بودجه خود اقدام به ثبت سفارش برای خرید این لباس کارها بنمایید.

آیا امکان خرید کلاه تبلیغاتی زمستانی وجود دارد؟

بله. خرید کلاه تبلیغاتی که برای فصول سرد سال مناسب باشد خواهد توانست به شما کمک کند تا به خصوص در صورت حضور پرسنل در هوای سرد بیرون امکان استفاده از ان را داشته باشند.

خوشبختانه تیشرت آرام امکان تولید کلاه تبلیغاتی متناسب با نیاز شما را خواهد داشت. علاوه بر این، همان طور که اشاره شد تیشرت آرام خواهد توانست در صورت نیاز به مشاوره برای ثبت سفارش و خرید انواع لباس کار زمستانی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید