تیشرت تبلیغاتی چیست؟ انواع چاپ برروی تیشرت تبلیغاتی، در این مقاله می خواهیم یکی از راه های تبلیغات که بیشترین بازدید را برای تبلیغات و برندینگ شما خواهد داشت تیشرت تبلیغاتی را با انواع مختلف ان به شما معرفی کنیم. تیشرت تبلیغاتی بهترین راه بای تبلیغات شا است که اگر از انواع و جنس های مختلف ان هم استفاده نمایید و کاربرد آن را نشان عموم مردم دهید مطمئن باشید بیشترین بازدید را از ان کسب می نمایید.

مجموعه تی شرت آرام با در اختیار داشتن کارگاه های تخصصی چاپ که بهره مند از پیشرفته ترین و کاملترین دستگاه های چاپ می باشد در کنار وجود نیروهای فنی متخصص در امور چاپ که کاربرد و استفاده های هر روش چاپ بر روی انواع پارچه ها را می داند، در خدمت عموم مردم و مشتریان و مخاطبان خود است تا با انجام مشاوره های لازم، بهترین خدمات چاپ تی شرت اعم از چاپ سابلیمیشن، چاپ دیجیتال، چاپ سیلک اسکرین و…  را ارائه نماید.

انواع چاپ برروی تیشرت تبلیغاتی

انواع چاپ برروی تیشرت تبلیغاتی

چاپ تیشرت تبلیغاتی

شما برای داشتن تبلیغات مؤثر نیاز به ابزاری که تبلیغات شمارا گسترش دهد دارید. تیشرت تبلیغاتی یکی از بهترین ابزار ها برای تبلیغات است. شما اگر می خواهید برای تبلیغات خود خرج کنید و سرمایه گذاری داشته باشید که بتواند بازدهی سود به شم بدهد این اطمینان را به شما خواهیم داد استفاده از تیشرت تبلیغاتی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. حال میگویید آیا تیشرت خالی تنه برای تبلیغات کافی است؟ حتما شرکت و مجموعه کسب و کاری که شما در آن کار می کنید.

لوگو و یا تبلیغات خاص خود را دارد، شما باید با استفاده ازچاپ برروی تیشرت تبلیغاتی لوگوی شرکت را برروی تیشرت انداخته و آن را ب عنوان تبلیغات ارائه دهید. چاپ ها انواع مختلفی دارند که در ادام با آن ا هم اشنا خواهید شد. هر چاپ باید برروی تیشرت با جنس مخصوصی که بتوانید لوگو را رروی آن چاپ کنید مناسب باشد. مکن است برخی از چاپ ها با جنس تیشرت همخوانی نداشته باشد و بعد از یک مدا از بین برود. شما می توانید از طریق تماس با تیشرت آرام در باره این چاپ ها اطلاعاتکسب کرده و تیشرت تبلیغاتی خود را سفارش دهید و هم در باره انواع چاپ برروی تیشرت تبلیغاتی اطلعات بیشتری کسب کنید.

انواع چاپ برروی تیشرت تبلیغاتی

چاپ ها انواع مختلفی دارند که شما می توانید با استفاده از آن ها تبلیغات و لوگوی شرکت خود را برروی ان ها انداخته تا بتوانید عموم مردم را به سمت تبلیغات خود جذب نمایید. در ادامه با انواع چاپ برروی تیشرت تبلیغاتی آشنا خواهید شد:

چاپ سیلک: قدیمی ترین و شاید فراگیرترین روش چاپ لباس در تعداد انبوه چاپ سیلک است. چاپ سیلک انواع و اقسام مختلفی دارد که همه آنها نقاط مشترکی دارند. در چاپ سیلک هر رنگ نیازمند یک شابلن و یک بار آماده سازی و عکاسی شابلن می باشد. پس از آماده سازی شابلن چاپ، رنگ را روی شابلن قرار داده و با غلطک بر روی شابلن می فشارند . در این مرحله رنگ با فشار غلطک از شابلن عبور کرده و بر روی پارچه قرار میگرد. در مرحله آخر هم برای خشک شدن رنگ نیازمند زمان و گاهی خشک کن یا درایر هستیم.

چاپ سابلیمیشن : چاپ سابلیمیشن هم از روش های نسبتاً جدید این سالهای اخیر به حساب میاد. در این روش ابتدا طرح چاپ بر روی کاغذ مخصوص چاپ سابلمیشن چاپ میگردد. و سپس این کاغذ بر روی سطح مورد نظر قرار داده میشود. در مرحله ی آخر طرح به وسیله ی حرارت و همچنین فشار اندک از روی کاغذ به روی سطح پارچه منتقل میگردد. از نام های دیگر این چاپ در بازار چاپ حرارتی ، چاپ کاغذی و چاپ دیجیتال هست که احتمالا نمی تواند نامگذاری دقیقی برای چاپ سابلیمیشن باشد.

چاپ DTG: چاپ دی تی جی (direct to garment) یا چاپ مستقیم ، روش کار مانند پرینترهای جوهر افشان هست و چاپ مستقیماً به وسیله ی هد پرینتر بر روی لباس انجام می شود.

چاپ DFT: از آنجا که روش چاپ مستقیم دی تی جی نسبتاً پر هزینه هست روش جدید مابین این چاپ و چاپ سابلیمیشن ابداع شده است. در چاپ دی تی اف (direct to film) ابتدا چاپ مانند سابلیمیشن بروی کاغذ یا فیلم واسطه چاپ میگردد و سپس این فیلم به وسیله ی حرارت و فشار بر روی پارچه انتقال پیدا می کند.

چاپ ژلاتین : از روش های نسبتاً قدیمی چاپ صنعتی می توان به چاپ ژلاتین اشاره کرد . در این روش ابتدا از طرح مورد نظر یک قالب فلزی ساخته شده و ماده پلاستیکی با فشار و حرارت داخل قالب تزریق و پخته می گردد. طرح نهایی به وجود آماده حجم دار و سه بعدی خواهد بود.

چاپ رول حرارتی (چاپ کاتری) : در این روش از رول های رنگی این کار که با نام رول ونیل ( vinyl ) شناخته می شوند استفاده می شوند. رول وینیل از سه لایه وینیل پلاستیکی ، چسب هاتملت و پوسته ی پلاستیکی تیشکیل شده. قسمت رویه ی رول ونیل به وسیله کاتر مخصوص طبق طرح جدا شده و با حرارت پرس حرارتی بر روی لباس چسبیده می شود. در این روش برای هر رنگ چاپ باید وینیل با همان رنگ را تهیه کرد.

انواع چاپ برروی تیشرت تبلیغاتی

انواع چاپ برروی تیشرت تبلیغاتی

چاپ مدیا ( کاتری رنگی): همانطور که در روش قبل گفته شد مشکل چاپ کاتری تک رنگ بودن آن است . برای حل این مشکل روش چاپ مدیا به وجود آماده در این روش همانند روش قبل از رول حرارتی استفاده میشود ولی دستگاه کاتر این قابلیت را دارد که قبل از برش بر روی رول ونیل چاپ هم بزند. رولی که برای این روش چاپ استفاده میشود رول سفید رنگ می باشد. و حوهر استفاده شده از آن جوهر های اکوسالونت eco solvent می باشد.

شما با استفاده از این روش های چاپ میتوانید بهترین تبلیغات را داشته باشید و لوگوی برند خود را برروی تیشرت های تبلیغاتی خود بی اندازید.

مناسب ترین چاپ از میان انواع چاپ برروی تیشرت تبلیغاتی

با توجه به موارد فوق انتخاب از بین روش ها بستگی به عواملی مانند: تعداد طرح ، اندازه طرح ، تعداد رنگبندی ، کاربرد و نوع پارچه خواهد داشت و به این دلیل بهترین انتخاب با توجه به شرایط و سلیقه شما تغییر خواهد کرد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و درخواست راهنمایی به سایت تیشرت آرام مراجعه و یا با ما تماس بگیرید. همکاران ما همیشه برای پاسخ به سوالات شما آماده هستند.

برای اطلاعات بیشتر در باره انواع چاپ برروی تیشرت تبلیغاتی و ثبت سفارش تیشرت های تبلیغاتی برای برندینگ مناسب و تبلیغات بیشتر به تیشرت آرام مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید