آیا می دانید هزینه چاپ لوگو روی کلاه یا گلدوزی روی آن چقدر است یا این که چه تفاتی بین روش های چاپ روی انواع کلاه وجود دارد؟ آیا می دانید بهترین راه برای تولید انواع کلاه تبلیغاتی با نام و لوگوی برند چیست؟

استفاده از کلاه های تبلیغاتی توسط پرسنل شرکت یا افراد مختلف (به همراه لباس کار یا به عنوان یک هدیه تبلیغاتی)، می تواند برای برخی از برندها مهم باشد. علاوه بر این، بسیاری از افراد هستند که علاقه مند به خرید و استفاده از کلاه های نقاب دار یا سایر مدل های متداول با چاپ یا گلدوزی بر روی آن هستند.

برای همین تقاضای نسبتا بالایی برای خرید انواع کلاه (با چاپ معمولی یا برجسته)، در بازار شهرهای بزرگی مانند تهران و شهرستان ها وجود دارد. تیشرت آرام تلاش کرده است با امکان ثبت سفارش برای چاپ لوگو روی کلاه های تبلیغاتی امکان استفاده حداکثری از این محصولات را برای متقاضیان فراهم کند.

شما علاوه بر مشاهده لیست قیمت کلاه تبلیغاتی، خواهید توانست در صورت نیاز به خرید تیشرت تبلیغاتی با چاپ، امکان دریافت مشاوره های لازم برای ثبت سفارش آن ها را داشته باشید.

هزینه چاپ لوگو روی کلاه

خوشبختانه، امکان چاپ لوگو روی همه این مدل ها و جنس ها با توجه به نیاز کاربران وجود دارد. برای همین می توانید در صورت نیاز به چاپ لوگو روی کلاه های تبلیغاتی کتان یا فلامنت امکان آگاهی از هزینه لازم برای ارائه این خدمات را داشته باشید. اما لازم است دقت داشته باشید به طور کلی، چاپ لوگو روی کلاه به دو روش امکان پذیر است:

چاپ معمولی

چاپ معمولی با قیمت مناسب تری قابل انجام است و می توان با استفاده از این نوع چاپ شاهد کاهش هزینه لازم برای خرید کلاه های تبلیغاتی شد.

چاپ برجسته یا گلدوزی

امکان گلدوزی بر روی کلاه با استفاده از دستگاه های مخصوص وجود دارد. با این وجود، به خاطر داشته باشید که هزینه لازم برای چاپ لوگو روی کلاه های تبلیغاتی با گلدوزی و چاپ برجسته می تواند بیشتر باشد.

در حال حاضر انواع کلاه تولید و به بازار عرضه می شوند، که بخش عمده آن ها از جنس پارچه ای هستند. برای مثال می توان به دو نوع کلاه تبلیغاتی کتان و فلامنت اشاره کرد که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. علاوه بر این، شاهد عرضه این محصولات در مدل های مختلف به بازار هستیم.

چاپ لوگو روی کلاه های کاغذی

لازم است اشاره شود علاوه بر کلاه های با دوام پارچه ای که در بخش های قبل به آن ها اشاره شد، ممکن است در مراسمات خاص و به صورت مناسبتی از کلاه های تبلیغاتی از جنس کاغذ نیز استفاده شود. در این موارد امکان چاپ لوگو یا هر نوشته و طرح دیگری بر روی کلاه های کاغذی به راحتی و با کمترین هزینه وجود دارد.

چاپ لوگو روی کلاه های پلاستیکی

یکی دیگر از انواع کلاه که ممکن است برای مقاصد تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد، کلاه های پلاستیکی هستند. در کلاه های پلاستیکی، به طور معمول چاپ هر گونه علامت یا آرم بر روی آن ها در فرایند تولید صورت خواهد گرفت. برای همین است که مدله ای پلاستیکی، تفاوت عمده ای با کلاه های پارچه ای دارند.

چاپ لوگو سفارشی روی کلاه

با توجه به تنوع مدل ها و جنس هایی که انواع کلاه های تبلیغاتی دارند، توصیه می شود در صورت نیاز به چاپ لوگو روی کلاه با کارشناسان شرکت ها و مجموعه های ارائه دهنده این خدمات مشورت کنید.

زیرا نکات مهمی هستند که در زمان مشاوره می توان در مورد آن ها اطلاعات بیشتری به دست آورد. علاوه بر این، در مراحل اولیه می توان در مورد نوع چاپ یا رنگ آن با توجه به رنگ کلاه نظرات خود را بیان کرد.

خوشبختانه شرکت ها و واحدهای تولید کننده انواع کلاه تبلیغاتی می توانند مشاوره های بیشتری را در این مورد در اختیار متقاضیان محترم قرار دهند. شما می توانید در این مورد ضمن تماس تلفنی یا پس از مراجعه حضوری به نتیجه مطلوب برسید.

سفارش کلاه تبلیغاتی از تیشرت آرام

نیاز به استفاده از انواع کلاه (نقاب دار، چند تکه و …)، برای محافظت از سر یا صورت در برابر عوامل محیطی مانند تابش نور شدید آفتاب یا سرمای شدید در زمستان، باعث شده است که برخی از برندها به دنبال چاپ لوگو روی کلاه های تبلیغاتی باشند.

ممکن است شما هم علاقه مند به استفاده از خدمات ارائه شده برای چاپ معمولی یا گلدوزی و چاپ برجسته بر روی انواع کلاه کار یا کلاه های تبلیغاتی باشید. در این صورت تیشرت آرام می تواند ضمن ارائه مشاوره های لازم، امکان تولید انواع کلاه تبلیغاتی با مشخصات مورد نظر شما را داشته باشد.

سوالات متداول

آیا چاپ لوگو روی کلاه یا تیشرت باعث افزایش قیمت آن خواهد شد؟

بله. به طور معمول با توجه به نحوه چاپ روی تیشرت یا کلاه، که می تواند معمولی یا به صورت گلدوزی باشد، چند درصد هزینه بابت ارائه خدمات چاپ و گلدوزی دریافت می شود. این هزینه باعث خواهد شد تا قیمت تیشرت تبلیغاتی یا کلاه های دارای چاپ، در مقایسه با مدل های ساده بیشتر باشد.

آیا امکان چاپ لوگو روی لباس کار وجود دارد؟

بله. مانند انواع کلاه و تیشرت، در صورت نیاز به چاپ لوگو بر روی انواع لباس کار (مانند یونیفرم، جلیقه، پیراهن، کاپشن کار و …) می توانید امکان دریافت خدمات چاپ به صورت معمولی یا برجسته را داشته باشید.

لازم است اشاره شود، می توانید در صورت نیاز به خرید لباسکار تبلیغاتی با رنگ و مشخصات مدنظر خود که دارای آرم یا لوگوی شرکت هستند، پس از تماس با کارشناسان اطلاعات بیشتری به دست آورید.

به طور حتم اطلاعات لازم در مورد قیمت لباسکار تبلیغاتی یا هزینه لازم برای ثبت سفارش آن ها به صورت عمده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آیا در زمان خرید کلاه توجه به جنس آن مهم است؟

همان طور که اشاره شد امکان خرید کلاه تبلیغاتی با جنس های مختلف مانند فلامنت و کتان وجود دارد. به طور معمول هزینه لازم برای ثبت سفارش و خرید کلاه های کتان بیشتر است. البته الیاف مورد استفاده در این کلاه به خاطر طبیعی بودن دارای مزایای منحصر به فرد خود در هنگام تعریق خواهد بود.

از سوی دیگر، جنس فلامنت یا سایر کلاه های موجود در بازار ممکن است با توجه به جنس خود دارای ویژگی های متمایز و قیمت یا کیفیت منحصر به فرد خود باشند. برای همین به عنوان یک خریدار باید در مرحله اول به جنس کلاه و کیفیت یا هزینه لازم برای تولید کلاه تبلیغاتی توجه کنید.

چرا گلدوزی بهتر از چاپ روی کلاه است؟

با توجه به این که ممکن است برای گلدوزی از بهترین نخ استفاده شود، احتمال خرابی چاپ یا تغییر رنگ آن کمتر خواهد بود. برای همین برخی از افراد علاقه مند به گلدوزی روی کلاه هستند. با این وجود برای طرح های پیچیده که دارای جزئیات زیادی هستند، گلدوزی به نظر گزینه مناسبی نمی رسد. زیرا علاوه بر افزایش هزینه ها ممکن است نتوان به خوبی آن را با استفاده از نخ پیاده کرد.

آیا امکان ثبت سفارش برای چاپ لوگو روی کلاه در تهران وجود دارد؟

بله. می توانید امکان ثبت سفارش برای چاپ معمولی یا گلدوزی بر روی انواع کلاه پس از آگاهی از هزینه های آن را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید