اگر قصد خرید تیشرت شرکتی تبلیغاتی در تهران یا سایر نقاط کشور را داشته باشید، باید به تنوع جنس این محصولات در بازار توجه کنید. زیرا جتنس این محصولات ممکن است تاثیر بسیار زیادی روی مشخصات و کیفیت تیشرت داشته باشد.

در حال حاضر شرکت های متعددی هستند که در تهران مشغول به فعالیت های خدماتی و تولیدی بوده و به دنبال ابزار مناسبی برای بازاریابی و تبلیغات هستند. تیشرت شرکتی تبلیغاتی می تواند یکی از ابزارهای بازاریابی برای این شرکت ها باشد که با صرف هزینه ای نه چندان زیاد امکان برخورداری از آن وجود دارد.

تیشرت آرام یکی از ارائه دهندگان خدمات تولید و عرضه انواع تیشرت تبلیغاتی است که در صورت نیاز شرکت های دولتی و خصوصی فعال در پایتخت یا سایر نقاط کشور امکان عرضه تیشرت شرکتی تبلیغاتی را فراهم کرده است. برای همین می توانید در صورت نیاز به خرید تیشرت تبلیغاتی در مورد هزینه لازم برای ثبت سفارش این محصولات و تنوع آن ها در بازار سوالات خود را بپرسید تا راهنمایی های بیشتری در اختیار شما قرار گیرد.

نکات خرید تیشرت شرکتی تبلیغاتی

چند نکته مهم وجود دارد که در صورت نیاز به خرید تیشرت شرکتی تبلیغاتی باید به آن ها توجه داشته باشید. این نکات عبارت هستند از:

1.     مدل تیشرت شرکتی تبلیغاتی

شاید به خوبی بدانید که برای رفع نیاز افراد با سلیقه های مختلف، انواع تیشرت در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

برای مثال می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • تیشرت آستین کوتاه
  • تیشرت آستین بلند
  • تیشرت یقه دار

برای همین در صورت نیاز به ثبت سفارش برای خرید تیشرت شرکتی تبلیغاتی توصیه می کنیم بهترین مدل تیشرت را برای بازاریابی برای شرکت خود انتخاب کنید.

تیشرت شرکتی تبلیغاتی

تیشرت شرکتی تبلیغاتی

2.     رنگ تیشرت شرکتی تبلیغاتی

پس از انتخاب مدل تیشرت نوبت به انتخاب یکی از بهترین رنگ های این محصولات خواهد رسید. در این مواقع، برخی از شرکت ها هستند که رنگ های روشن مانند سفید را ترجیح می دهند. برخی شرکت ها نیز در زمان ثبت سفارش برای تیشرت شرکتی تبلیغاتی رنگ های تیره مانند مشکی یا قهده ای را ترجیح می دهند.

برندهای بزرگ نیز به طور معمول ممکن است یک رنگ خاص یا ترکیبی از چند رنگ را به عنوان رنگ تبلیغاتی خود انتخاب کنند. شما هم باید با توجه به استراتژی خود برای بازاریابی نسبت به انتخاب یک رنگ مناسب برای محصولاتی که سفارش می دهید اقدام کنید.

3.     دوام تیشرت شرکتی تبلیغاتی

دوام و کیفیت تیشرت هایی که برای خرید سفارش می دهید نقش مهمی در طول عمر مفید این محصولات خواهد داشت.

البته شاید به خوبی بدانید که کیفیت تیشرت شرکتی تبلیغاتی به میزان قابل ملاحظه ای وابسته به جنس پارچه مورد استفاده برای دوخت آن می باشد. در این راستا لازم است به چند نکته اشاره شود.

اول این که الیاف نخی و کتان به دلیل جذب رطوبت و مزایایی که دارند جزو گزینه های مناسب و سازگار با پوست هستند. اما در عوض ممکن است در برخی از موارد دوام کمتری داشته باشند. اما نکته دیگر این است که قیمت تیشرت تبلیغاتی تمام نخ یا کتان ممکن است بالاتر از محصولات پلاستیکی باشد. به قیمت در بخش بعد اشاره خواهد شد.

قیمت تیشرت شرکتی تبلیغاتی

سه فاکتوری که در بالا لیست شده اند نقش اساسی در قیمت انواع تیشرت شرکتی تبلیغاتی دارند. البته بیشترین نقش را جنس پارچه بر روی قیمت آن بر جا خواهد گذاشت. با این وجود کیفیت رنگ تیشرت نیز عامل مهمی در قیمت گذاری آن است.

علاوه بر این، در صورت نیاز به چاپ نام برند یا لوگو بر روی لباس هزینه های لازم برای ثبت سفارش تیشرت شرکتی تبلیغاتی اندکی افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است این فاکتورها در صورت نیاز به خرید لباسکار تبلیغاتی نیز نقش مهمی در هزینه ثبت سفارش این محصولات خواهند داشت.

برای همین به عنوان یک شرکت یا موسسه که به دنبال خرید لباسکار تبلیغاتی یا تیشرت شرکتی تبلیغاتی است باید نسبت به مقایسه جنس پارچه و کیفیتی که دارد و تاثیر آن بر قیمت، اقدامات لازم را به عمل آورده باشید.

کاربرد تیشرت شرکتی تبلیغاتی

به طور کلی هدف از خرید تیشرت شرکتی تبلیغاتی استفاده از آن در یکی از کاربردهای زیر است:

استفاده کارکنان شرکت

برخی از شرکت های خارجی بنا به دلایل مختلف از تیشرت های شرکتی برای پرسنل خود استفاده می کنند. این تیشرت ممکن است بخشی از لباس کار کارکنان، کارگران و یا متخصصان مشغول به کار در شرکت های تولیدی یا شرکت های خدمات باشد. در تهران و سایر بخش های ایران نیز برخی از شرکت ها از لباس کار مخصوص به همراه تیشرت شرکتی تبلیغاتی استفاده می کنند.

هدیه به اقشار خاص

در بسیاری از کشورهای دنیا از انواع تیشرت تبلیغاتی برای اهدافی مانند هدیه دادن به بازیکنان تیم های ملی یا تیم های استانی استفاده می شود. در ایران نیز شاهد استفاده از این تیشرت ها توسط بازیکنان بسیاری از تیم های مطرح استانی و ملی بوده اید.

هدیه به مشتریان

ممکن است برخی از شرکت ها به منظور برند سازی تلاش کنند انواع کلاه یا لباس تبلیغاتی یا تیشرت شرکتی را به  مشتریان خود هدیه کنند.

سفارش تیشرت شرکتی

یکی از روش های بازاریابی مدرن که چند دهه است به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است، استفاده از تیشرت و انواع لباس تبلیغاتی است. برای همین بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ در تهران و شهرستان ها به دنبال مراکز عرضه کننده و تولید کننده تیشرت شرکتی تبلیغاتی در ایران هستند.

تیشرت آرام یکی از مجموعه های معتبر تولید کننده انواع تیشرت و لباس تبلیغاتی است که در صورت نیاز مدیران شرکت ها امکان مشاوره در این زمینه را خواهد داشت. شما می توانید در صورت نیاز به خرید تیشرت شرکتی تبلیغاتی یا آگاهی از قیمت لباسکار تبلیغاتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، امکان خرید کلاه تبلیغاتی پارچه ای یا پلاستیکی وجود دارد. برای همین در صورت نیاز می توانید پس از ثبت سفارش و تولید کلاه تبلیغاتی امکان دریافت آن ها متناسب با نیاز برند خود را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید